Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én nem akrobatáznék ilyen szarsággal, pedig lerúgott szkanderrel is jár a motor csak 1est kapcsolva állít le, nem úgy mint az exmeralda na az visszakötve a gyári csatit el sem indult. De amúgy sem melegítünk oldalra dőlt motort akkor inkább üldögéljen a pók rajta. De mint mondtam már sokszor előbb melegszik kis terhelésen a motor mint álló helyben. A faccér kell járatni.
oldaltámaszra ráemel ekkor a motor segge felt van kettes alapjárat és lehet fújni kb 3 másodperc a spray felvitel
persze előbb ki kell kötni az oldaltámasz érzékelőt, az úgy is csak a béna pöcsöknek van kitalálva
Jó is lenne...:)
Én nem tudom Te az vagy
Rendes motornak pedig rendes a gazdája ! "amilyen a motor olyan a motoros !
Hú... akkor már az enyèm is rendes.
Lu@szt.
Egy rendes motor több mint 60 gebe erejű.Vagy mennyi a kozepalvanyos bizgere.
Egy rendes motoron van középállvány.....
Nem bantok senkit,nem rabeszelek,nem erőltetem.Csak pici reklám hogy így.
Haver csinálja.Hasznos cucc.
http://youtu.be/l4NIXHf6mZs
Jó móka volt látni ahogy kínlódnak mi?
Én a héten jöttem haza egy kb 2800 km-es útról, nekem az olajozóhoz Niva kuplung olajtartály van beszerelve, 80W90-es hajtóműolajjal. Indulás előtt feltöltöttem, ezen az úton kicsit kevesebb mint a fele fogyott el. Kb 65-70 másodpercenként cseppent.
Mondjuk a láncfújásból így sem maradtam ki, mert amikor a cimbik fújtak, mindíg kérdezték hogy te úgysem sprézel, nem tartanád a gépet amíg befújom a láncot?
Azért azt megkérdezném a gyártóktól, hogy amelyik motoron középállvány sincs, azokon hogy képzelik el a lánc fújást, ha egyedül utazik az ember? Tologassa 40 centinként? Siralmas, komolyan.
majd jársz hozzám a mühelybe...:-)
Ma készítettem elektromos szelepet a láncolajzóhoz. Eddig a szabályzó csappal zártam el. Aluminium kockába építettem be valami karburátoros kocsinak az alapjárati elektromos szelepét.A vezetéket az index biztijára kötöttem így gyújtáson nyit,ha leveszem a gyújtást akkor zár.
nagyon helyes
kibaszottul utálom hogy egész hétvégén zúg valakol az a fűnyíró
egész évben locsolják műtrágyázzák aztán nem győzik minden héten nyírogatni
mondtam a szomszédnak hogy komplett idióták vagytok, tennétek inkább műfüvet az is zöld és nem kell vele baszakodni évi 1000órát
vannak azok a több centi vastag műanyag füvek amit homokkal kell lesúlyozni az legalább olyan jól néz ki mit az igazi
Én meg megtöltöm a kis 1dl-es tartályt láncfűrész lánckenő olajjal,oszt kb.6-7 ezer kilóméterig nem kell többet foglalkoznom a láncal! Néha letörlöm száraz rongyal a láncot,de még azt sem kéne! No ettől mondjál jobbat! Ja....bizonyított dolog hogy a lánc minimum dupla annyit bír ki mint fújkálással! De tudok olyat aki 90 ezret ment el egy szettel!
Nemetországban azért kijön a rendőr, ha hétvégén füvet nyírsz.
"Ahol én lakom ott kisebb dolgokért is feljelentik az ember fiát, mint hogy a mélygarázsban vagy az utcán láncot mos...-hihetetlen mi!?"

Valóban az. De nem mondanám, hogy üdvözítő
Fékdugattyúkat, sűrített levegővel pillanatok alatt ki lehet nyomni.
Persze a fékfolyadékot engedd le, előtte és vigyázz, hogy a kezed ne kerüljön a dugattyú, meg a féknyereg közé.
Én rongyot szoktam odatenni, így a maradék folyadék sem fröcsög és a dugattyú sem repül el.
Szep ez a motor. Latszik, hogy volt vele munka.

Te vagy az, aki annyit vacakol amugy is a motorokkal, hogy boven beleferne a fujas is, meg pucolas is. De ertem, hogy jo kiserletezgetni, meg uj dolgokat kiprobalni, meg ilyenek.

Svajcban laksz egyebkent? Ott tapasztaltam ilyesmi hozzaallast a tobbiek reszerol, hogy mindenki felnyom mindenkit.

A fekrendszer nalam is ilyen. En is mindent megpucolok. Mondjuk a munkahengert csak megjaratni szoktam, meg lepucolni kinyomva. Nem szedem ki mindig, csak ha gond van vele. A csavarokat mindig lezsirozom, a gumikat cserelem, ha kell. A betetet lekoszorulom, ha tul szoros. Tudom, mirol beszelsz...

A hatso villa csapagyazasa nalam zart teljesen. A profi szerelo szerint nem kell azzal nalam foglalkozni, mert kb sosem megy tonkre. A kihajto tengely csapagyazasa nalam csak a blokk teljes bontasaval hozzaferheto. Szoval nem sok mindent lehet ott csinalni. A kihajto tengelyt meg szoktam zsirozni, miutan lemostam mindent petroleummal. Aztan rakom is ossze.
gyanitom h nem magyarhonban lax...
Írtam priviben!
Igen, mint látod vannak páran akik másképp állnak a dolgokhoz...és érdekli, foglalkoztatja öket ez a téma (is).

Pl jómagam is most helyeztem forgalomba a képen látható 85-ös öreg csótány motort, munkába járás céljából. Ez jelen pillanatban az 5. rendszámos motorom. Mind az 5 motoron van automata lánc kenó rendszer annak ellenére, hogy töredéke áron vettem hozzád képes pl láncszettet minden motoromra.

Nekem ugyanis nincs idöm, meg helyem baszakodni a lánc spray-vel meg a takarítással. (Ahol én lakom ott kisebb dolgokért is feljelentik az ember fiát, mint hogy a mélygarázsban vagy az utcán láncot mos...-hihetetlen mi!?) Ès vagyok annyira "lusta" is, hogy inkább elgondolkodok, elbíbelődök két napot a tervezéssel meg a kivitelezéssel, és utána várom a "hatást" vagyis azt hogy aztán nem történik semmi, mert nem kell villás-kulcsolnom, hogy spannoljam a láncot, meg hogy tekergessem a flakont, hogy a forró kipufogótól hogy a retekbe férjek hozzá a lánchoz...Ès kíváncsi vagyok arra is, hogy az a sima lánc (nem tartalmaz o-x-w vagy egyéb gyűrűt) vajon meddig megy még el ezzel a stratégiával.

Ez a jármű megkapta 30 év után a teljes rendbetételt, vissza volt bontva vázig, át lett zsírozva festve, ápolva, be lett állítva, megkapta az új "kopó cuccokat". Innentől mennie kell rideg-tartásban. Tankolva van, meg gumik pumpálva. Nem fogom ajnározni, nincs szükségem ilyen pótcselekvésre, hogy én milyen gondos gazda vagyok. Tudom, hogy a mikor működik egy jármű megfelelően, milyen karbantartásokat igényel ahhoz, hogy műszakilag rendbe legyen. Ugyanakkor nekem még soha nem sikerült pl egy láncot egy óra alatt lecserélni, mert ilyenkor már kiveszem a motorokból a hátsó lengövillát, kimosom a csapágyazást, ha hibás akkor ott is, átnézem a kihajtás tengelyét, ránézek a láncdob csapágyazásra is, ha kell cserélek szimeringet vagy csapágyat...

Kb olyan mint az, hogy valaki kicseréli a kopott fékbetétt 15 perc alatt..nekem fél nap. Mire kinyomkodom pl egy 6 dugós munkahengerből a dugattyúkat elmosom , felpolírozom, megkenve összeszerelem, és mikor csont száraz a teljes fékrendszer, akkor feltöltöm folyadékkal, beteszem az új betéteket, esetleg megjáratom a féktárcsa szegecseit, megforgatom az elsö kereket, hogy nem morog -e csapágyazás, stb...Persze mindent akkor mikor van időm meg helyem, lehetőségem...magamnak csinálom, és nem igen zavarnak mások felületes megjegyzései...
Megy meg mindig ez a tema... amennyit irogattok, addig ki lehetne cserelni 3 lancszettet.

En megfujom a MOLos sprayvel 400 km utan, azt hello. Ha meg nagyon retkes, akkor lemosom festekboltos petroleummal 10 perc alatt, kb 2000km utan.

En probaltam mindent. Igy is, ugy is szar lett a lanc 30e km utan. Lecserelni 1 ora nekem, es kompletten 28e Ft. Oszinten. Szarok a lancra, meg az egesz temara, mert 100x nagyobb a benzinkoltseg, a gumi meg a tobbi.
Egyetértek, de azért a görgőket sem árt kenni, de mivel elég nehéz úgy beolajozni az O gyűrűket, hogy közben ne jusson elég a görgőkre is, így elég a tömítésre koncentrálni.
Alapvetően kenés nélkül hangos a lánc és kopik a lánckerék. A kopott lánckerék pedig jobban terheli a láncot, ami gyorsabb nyúlást eredményez.
Ezeket a ragadós vackokat én sem szeretem.

Legjobb a régi tokozott lánc. (kardán után) Nem is tudom mennyit ment el, de tuti nem kellet O gyűrű ahhoz hogy kvázi örökéletű legyen....elég volt jól bezsírozni a pormentes tokban, és a lánckerék szimeringet elhanyagolni és önkenő lett egy idő után :D
de hiába mondja a sok pöcsnek az ember, kb mint az iszlámnak akarnád elmagyarázni hogy a szalonna milyen jó ízű.....