Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mesterek!

Tudok segíteni abban, hogy a brembo pr 19x20 és 19x18 között a kar cserélhető-e?
Tehát egy 19x20-as házba 19x18-as kar mehet-e és ha igen változtatja-e az áttételt.
abban szeretnék segítséget kérni hogy ki készít a tuono v4 emre pályaidomot
köszönöm
Jo lesz aza kinai
Nem speckó az csak erre való
Arra specko kell?
Ha már ekkora kínai lázban ég a világ
Fékkart szeretnék venni brembo 19x20-ra.
Nem igazán találok csak kínait.
Ilyenkor merre tovább?
Mi 7076 T6-ból készítettük anno egyhengeres forgattyúházat. :) Jó cucc, csak drága mint a méreg.
Persze, jó a 6000-es ötvözet, én is szeretem, jó szerkezeti anyag, csak úgy írják néha mintha valami csoda anyag lenne, közbe az az amit mindenki alunak ismer, ára is átlagos, szóval semmi extra. Amúgy tényleg jó, inkább görbül mint törik.
Viszont a 70-esnek gyakorlatilag olyan a szilárdsága mint az acél, miközben alu súlyú, szóval inkább arra méreteznék ha különlegeset akarok csinálni.
És abból is vannak olyan változatok amik nem repednek el. Tényleg ezt az ötvözetet használják repülőgép alkatrészekre.
Illetve ha nagyon teli vagy pénzzel akkor lehet titán-alu ötvözetet is használni, azt meg az űrhajóknál szeretik
Na jolvan ez egyre cifrább
Azért a Kobesteel botrány után ahol a japok szakmanyban hamisították a tanusitvanyokat már nem kéne olyan biztosnak lenni hogy melyik a jó melyik nem.
Ez nem ilyen egyszerű, nem csak ezen múlik. Számodra két dolog fontos jelen esetben: a mechanikai szilárdság és a rugalmasság. A 6000-es sorozat több Magnéziumot és sziliciumot tartalmaz, amitől sokkal jobban forgácsolható(bizonyos változatait ezért szeretik olcsó darabokhoz) és nagyobb a rugalmassága. A 7000-es sorozat magasabb cinktartalommal bír, amitől ugyan nő a szilárdság, de nehezebben alakítható, kevésbé rugalmas, nehezen eloxálható.

Melyik a fontosabb? Hogy merev legyen? Egy bizonyos szintig... aztán nagy segítség ha kicsit rugalmas az anyag és nem jön a ridegtörés.

Egyáltalán nem rossz a 6000-es széria, bizonyos ötvözeteit én is használom alkatrészekhez.

Mi a legnagyobb baj a kínai cuccokkal? Hiába irják oda (hogy elvileg) miből készült, az nem jelent semmit. Nagy mértékben függ a beszerzési forrás, ugyanis egy olcsó ismeretlen alapanyag valószínű hogy csak alig, vagy egyáltalán nem felel meg a szabványnak. Nem tudod valójában milyen és mennyi ötvözőt tartalmaz, hogyan hőkezelték, mennyi zárvány van benne. Biztos van ami beválik, de én nem kockáztatnék.
:) remek bár sztem nem sebesseget inkabb a lassulast kellene kibirnia.talaltam par "márkásat" azok 70esek.ezert kerdem h akkor most oke h az a normal alu de ez terhelhetosegben mitjelent(het)?
290Km/h-ig jó csak sajnos. :-(
Felette hajlamos a törni a tér-idő kontinuumban... ;)
Es most akkor a 60as nemjo?
ebay-en beírod pl., hogy "50mm clip on handlebars", szinte bármelyik alatt ott van a pontos leírás meg, hogy 6061 aluminium....
Sziasztok!

Adott egy Suzuki GSR 750 L5.
Healtech X-TRE box-ról valakinek véleménye, tapasztalata?
Érdemes vele foglalkozni?
Előre is köszi
CNC dolgoknál mindig dicsekednek az ötvözet számával, de nem kell hasra esni. A 60-assal kezdődő ötvözet az a hétköznapi alu.
A 70-essel kezdődő az a repülőgép minőség.
amugy különben igen én is az anyagminőség az amiben nem igazán tudok megbizni..hiaba nincs mozgo alkatrész hiaba pár csavar ha anyagban szar..tudnallinkelni olyat ahol irjak az anyagminőséget?
Kínainál sosem lehet tudni, lehet hogy mindent rögzítesz mindenhova, de a zárványt azt nem látod, lehet éppen ottvan ahova a fékmunkahengert rögzíted, ott elég nagyot kell tartania. Amit látsz rajta hogy CNC meg ilyenek, a kínai azt csinálja hogy kiönti kb azt a formát, és megmarja-megesztergálja hogy azt hidd, az egy tömbből lett kimunkálva. Nem szabad semmit venni motorra, ami kínai, mert ha baj van nem tudod felelősségre vonni. Sok esetben szakértői vizsgálat megállapítja hogy silány minőségű utángyártott alkatrész miatt történt baleset, és aki ilyent épít be magának, az lesz a felelős. Ugyan ez van a fékcsövekkel autóknál, minél szarabb annál rosszabbul viszik fel a feliratokat, hogyha már kihasad-tönkremegy ne lásd hogy ki gyártotta. Mennyi ilyen van... Sajnos....
Én magyar boltból is vettem olyan fékkart amit úgy tördeltem két kézzel mint a ropit, de szó szerint.
Motorig el sem jutott.
Mondjuk tuti nem volt semmi minősítése :)
Azt semmi nem indokolja, így van. Fékkel nem játszunk. Nekem esett be a kézalól vett főfékhenger fékkarja a Hringen, nem kívánom senkinek az érzést. Az volt a pont amikor vettem az RCS-t...
Van benne valami ettől független a tipusspecifikussag nem indokolja h féktavon szétessen egy fékkar...
fékkar illesztés egy adott főfékhengerhez, az specifikusabb dolog lehet (évjárat, gyártó, stb.). De itt egy kormányról volt szó. 50-es nyak 4 csavarral a villához, meg 2 csavar a rúdhoz és még választani is tudsz az ebay-en, hogy emelet (rise) vagy sima (picit alacsonyabb) legyen a rúd pozíciója a nyakhoz képest... De mondom, kézbe veszed a cuccot, látod, hogy nem gagyi. Még az anyagminőséget is megadják az ebay-en azoknak akik érzékenyek a műszaki részletekre...
Lehet te kifogtad, de egy jóbarátom ezért biceg 1 éve, mert olyan fasza fékkart sikerült venni, ami hazavágta az egész motort, mert sajnos a kezében maradt, szerencsére másnak nem lett baja, mert még ő lett volna a felelős. Azóta csak EU-ból vesz ilyen szarokat, TÜV vizsgásat.
2 éve használom a 40 eurós kínai kormányt. Tökéletes. Ne menjünk már bele a hülyeségekbe. Egy kib@szott csőről van szó meg pár csavarról. Ez nem agysebészet... Kézbeveszed, ránézel, látod, hogy rendben van. Normális komoly cucc.