Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor gondolkodjunk!
veszilacikukaccitromailponthu
Lehet hogy érdekel, csak te az ország másik végén vagy! :-( Üdv. F
Eladó BSE KLX 125-ös pitbike. Quad,ETZ 250 csere érdekel.
Eladó kis lendkerekes gyújtás kábel köteggel,CDI-vel. (daytona koppintás)
Sziasztok!
Van 2 db 107 ill.108 ccm es blokkom egyik automata másiki váltós.Mindkettő önindítós.
Olcsón eladók ha valakit érdekel ..
lucky.exp.peter@gmail.com
Sziasztok! Malaguti Grizzly 12 50ccm gyerek motorhoz keresek ilyen gyújtást!
Heló.Valaki tud nekem segíteni abban hogy vagy komplett karbi kellene 1 125-ös loncin pitbikére vagy csak fel javító elemek bele...(súber/tű/úszó stb..stb..)hua yang a karbim neve.Postába benne vagyok.
Előre is köszönöm.Üdv.
Szia érdeklodni hogy lehet
Igen, az átlaghoz képest "drága", de a benne lévő alkatrészekhez képest elég olcsó
igazából nagyon tetszik a gép, de az ár nekem horror, azért próbáltam volna lecsalni úgy hogy 1-2 dolog nálad marad
Az még kimaradt hogy ez az újabbik Daytona Anima 2.0 190 blokk, Autómata dekompreszoros már. A blokkhoz van 2-2 szett gyári új tömítéskészlet is, illetve a szimeringek is cserélve lettek ahol lehetett kapni méretben ott Vitonosakat kapott.
Szia!

Egybe szeretném eladni, más pitbika nem jó a kerékszett az egyedi féktárcsa és lánckerék miatt. Mind kettő kerékszett gyári Polini (olasz), a krosz szetten Michelin gumik vannak, ezek egyszer lettek használva.

A blokk: új korában szét lett szedve, átnézve, összes csapágy kicserélve Koyo ra, (kivéve vezérműtengely), főtengely kicentírozva, D.I.D vezérműlánc, FactionMX szelepszár szimeringek, hengerfej portolás, kuplungkosár billegés lehetősége megszüntetve (összes blokknál hiba). Motul 7100 10W-40 el használtam, 3X lett cserélve 30 perc után elsőnek "bejáratás" után majd 1-1 üzemóra után. Nagy méretű olajhűtővel van felszerelve ami AN das 6 csatlakozókkal csatlakozik 3 rétegű szőtt szilikon csöveken, így szinte nincs ellenállása. Melegben (35fok) aszfalton 80 fok körül alakul az olajhőmérséklet így. Malossi komplett gyújtás van rajta, állítható előgyújtás, fordulatszám szabályzással és változtatható ledtömeggel karbon gyújtástakaróval. A karburátor egy Honda CRF 150 gyári Keihin FCR MX 32 karburátora, újonnan vásároltam, hozzávaló gyári gázkar, gázbovden, kuplungkar, melegindítóval. Szívócsonk hozzáigazítva, 2 részből, összehegesztve majd lecsiszolva, üveggyöngyözve. Kipufogó gyári Yoshimura RS 2 Mini karbon dob, Honda CRF 50 ről, leömlő a blokkhoz módosítva.

Teleszkópok: Elől KTM SX 85 teleszkóp lefojtva, Öhlins 5W teleszkópolaj, SKF zöld teleszkóp szimeringekkel, a bal oldali krómszár cserélve egy kis kő felpattanás miatt (így vettem a telót már) egy 2009 es GSX-R 1000 krómszárra, KTM SX 85 SXS CNC mart villabefogó (nagyon ritka), csúszóperselyek, O gyűrűk cserélve, polírozott villapapucsok
Hátul kanadai ELKA teleszkóp, rövidítve a motorhoz, Fuchs teleszkóp olaj, állítható "ki-be" csillapítás.

Váz: Taiwanon készült BBR Motorsport másolata, egy darabból mart fejcső, 1-1 darabból mart blokktartók, 3 darabból mart lengővilla oldalanként 3-3 csapággyal, cserélhető teleszkóp felfogatással, 3 fajta más-más teleszkóp karakterisztika.

Kerekek: Komplett Polini kerékszett, elől KTM SX keréktengely átalakítva, hátul Suzuki RM 85 keréktengely. SM kerék 10"-10" Dunlop GP 91 TT gumikkal, krosz kerék 14"-12" Michelin gumikkal.

Fékek: Elöl-hátul Formula radiális komplett fék, elöl 210mm es úszó féktárcsával 7075-T6 alumínium középrésszel (nagyon durván fog). Hátul az első mintájára gyártatott egyedi féktárcsa.

Pár apróság még: Renthal kormány, titáncsavarok, titán lengővillatengely, alumínium idomcsavarok, mart láncfeszesség állító, alumínum P.B.R hátsó lánckerék (több fajta fogszámmal), YCF könnyített első lánckerék (több fogszámmal), YCF mart hátsó fék összekötő, CNC mart hátsó csapágyazott fékpedál, Factory FX Metal Mulisha matricaszett, magasított OORacing ülés, Koso G2 fordulatszám és hőfok mérő.

Ha kérdés lenne még szívesen válaszolok.
tetszik a gép
mennyivel lenne rövidebb az ára csak a cross szettel?
mennyi üó van a blokkban?
ELADÓ

m3nyus kukac gmail.com

+ alkatrészekkel + Polini krosz kerékszett (14-12) stb.

Ár: 600.000
nekem már vagy 6-7 éve van a padláson egy váz
Ember ez 4 éves hirdetés......
szia meg van még a váz?
Hali Srácok!

Fiam stomp racing 140 pitjén ki szeretném cserélni a kerekeket 14/17-es verzióra. Az érdekelne, meg tudná-e valaki mondani nekem, hogy a 90/100 r14 es gumi szélességre belefér e a lengőkarba. A lengőkar legkisebb szélessége 12 cm, de a gumi valós szélességét sehol sem találom. Ha valaki használ ilyen gumit megmérhetné nekem a valós szélességét bütyöktől-bütyökig.
Addig örülj míg nem durrog.
3-vagy 4-sebessbeséges a pitbike
Hello nekem olyan gondom van a motorral hgy nem durrog vissza bármekkora fordulaton vagy motor fékkel megyek semmit nem durrog hgy lehetne megszerelni hgy durogjon..? ez 1-derbi senda de 125cm pitbike motorral ....
Sziasztok BSE XR 125 höz keresek Komplett Hátsó fékrendszert! :)
Szervusz!

CDI vagy alaplap környékén lehet a probléma! Amennyiben bármilyen pitbike alkatrészre van szükséged, fordulj hozzám bizalommal! Linkeltem az egyik hirdetésem! Ha kell valami, itt nyugodtan érdeklődhetsz!

További szép napot kívánok!

LINK:
http://olx.hu/hirdetes/pitbike...
hello kérnék egy kis segítséget adott egy 110ccm es pitbike és jelenjeg nem ad szikrát de néztem ami az alaplaptol jönnek ki kábelek majd nem mind le van kötve csak egy sárga és egy fehér kábel van szabadon vagyis nincs sehova se kötve lehet hogy az miatt nincs szikra segitségetek előre is köszönöm
Tanácsot szeretnék kérni. Hányas főfúvókát szoktatok használni 125-s blokknál, 26mm-s karburátor esetén? Előre is köszönöm a válaszokat.