Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, erre tippeltem én is.
rc46,

Mi csinálunk teljesítmény-mérést is és Power Commander beállítást is (mint a Dynojet (Power Commander) magyarországi disztributora és tuning központja)
KertAce,

Általában megoldható, de nagy valószínűséggel a csatik nem lesznek jók.
Sziasztok! Szereltetett be már valaki Bmw gs 1200 gs be power commandert? Mik a tapasztalatok? Teljesítménymérész motorra hol csinálnak?
Üdv Ago.

4 hengeres motorra való Pc3 USB (cbr1000rr 2004) commander később felhasználható mondjuk 2 hengeresen?
Koszi szepen kozben sikerult talalnom egyet egy Mille-rol...
Szia! Itt van feltéve PC III USB MV Agustahoz! Szerintem jó bele! +36302071311 hívj ha érdekel!
BMW S1000RR
Szerintem ezt ő sem vállalná. Túl sok a macera vele és senki nem fizetné meg az időt amit igényel. Prop-techről nekem is rosszak a tapasztalataim.
"Ago-val mi a baj??? "
Én is ezt akartam kérdezni.
Én elég sóher vagyok, de még így is korrektnek tűnnek az árai és amennyire tudom ért hozzá. Legalább is én még csattogós Jawa-t tologattam amikor ő már ezzel foglalkozott és amatőr versenyeket nyert a saját motorjával, esélyesebb gyári gépeket maga mögé utasítva.
Srácok énis voltam es ense fizetett cinkelő vagyok,és engem is ugy kuldtek oda hogy ő az atyauristen.sztem jol irtatok h lehet h VOLT de sajnos már nemaz.mondom teljesen szetvolt esve ember ugy akarta bekotni injektorvezerlot hogy nemvette le a tankot tuszkolta keresztul a kabeleket mindenhol,mindenaron az ules alá(nem az utasülés)akarta betuszkolni a modult hiaba pofaztam neki h nemfog elférni még én éreztem magam szarul h beleszoltam.persze mikor raakarta rakni ülést nem fért el....a tankboritast majdnem letepte annal is szolni kellett neki h haver ottvan ám egy csavar...és még sorolhatnám a sok csodát amit láttam.komolyan nem cinkelni akarom az embert lehet régen nagy koponya volt de amit en lattam az alapjan ezt nagyon nehez elhinni..
Ago-val mi a baj???
Igazad van, nem az a lényeg hogy mit ir egy senki, hanem hogy mi az igazság! És a lenyeg az hogy csibimoto leirta: Ágohoz nem akarja vinni, a Prop-Tech et nem érni el, Ugy hogy marad Végh Jana, es azzal nem is nyúl mellé!!!!
Kinek az önérzetébe gázoltam bele? Max. a Csunderlikéba de ő nincs itt. Az, hogy valaki hivatásszerűen védi őt arról nem tehetek.
A többi részét meg gondold át azért mert elég nevetséges így leírva.
Én nem tudhatom ki ez az ember, mert idegen vagyok itt, de az tök világos hogy név nélküli troll, aki bármit mondana, ha azzal sikerül az önérzetébe gázolva felbosszantana itt pár embert.

Most már csak azt nem értem, minek vitatkoztok vele?
Ha tudod ki az keresd meg és verd pofán, de tanú nélkül, mert annyit kapsz érte mint egy rendes emberért.
Épits különb komoly blokkot mint Csunderlik Cs. anno, vagy esetleg Végh Janitól, és ha fogsz akkor legalább 1 gyaritól jobban menjen! Mert sok esetben könnyebb rontani mint hozni rajta annak ellenere hogy adottak az alkatrészek, Nagyon sokszor lattam már ilyent a hozzánem értés miatt! :)
Egy teljes világbajnoki hétvégén nem megy a motor rendesen és ez nálad rendben van? Nálam nem. Ezelőtt már vagy egy éve nem írtam a sportmotorra. Ha pontosan tudnád ki vagyok az sem zavarna.
Udv mindenkinek. Ha valakinek van elado power commanderje Aprilia Gen1 Mille, Tuono, Falco-hoz az kerem jelezze nekem. Az evjarat max 2004-ig es elvileg csak a PC III usb jo. Elore is koszi
És arra nem gondolsz hogy akkor ép elektronikai baja volt a motornak és azert nem ment? De nem csak Én hanem sokan mások is sejtik hogy ki vagy! Csak azt nem értem miert kell itt szerelőket piszkitani folyamatosan neked?
Nem nagyon érdekel, hogy a csalókupán mit ment. A hivatalos superbike oldalon ott van az összes brnoi végsebesség. Kispataki SBK 278, Győrfi Alen stock 275. Stock 1000 eleje 288.
Lowes Castrol Hondája 288, SBK eleje 294.
Lehet 10 lóerővel erősebb volt mint egy stock motor.
Ha meg sejtenéd ki vagyok nem ilyen marhaságokkal piszkálnál.
Köszönöm, áh már nincs kérdésem. Úgy néz ki ez is sok volt. Valóban, Luká jó ismerősöm és adott egy tippet. Mindenesetre megtapasztaltam, hogyha valami help kell, akkor nem a sportmotoron kell keresgélni.
Tisztelt Patkolókovács (sejtem ki vagy ), azért ez igy nem teljesen igaz! Mivel azzal a bizonyos Prop-Tech CBR 1000 rr el a következő évben (2013) Király P. ment gyorsulási versenyeken és megnyerte D1000 ben a Kunmadarasi kupát (ugye ami számit itthon, a többi verseny az csak vicc, főleg Tököl) és az Ob-t! Olyan idő csúccsal 8.95 amit a mai napig nem döntötték meg D1000 ben, és a sebességei 255 km/h felettiek voltak! Kb. 10-12 km/h sebességgel ment többet 402 m en mint egy rendszeres Pc-s BMW S1000RR és a BMW az már erős motor! És azt mondod hogy az a motor egy stock motorral van 1 szinten blokkilag, ez elég érdekes! Természetesen most is csak Cs. Csabát akartad piszkolni szokásod szerint állnéven! De egyébként valóban voltak elektronikai hibák az SBK versenyben K. Viktornak, de a blokkja az ment rendesen! Ugy hogy Patkolókovács úr meg kell mutatni hogy "Te" milyen blokkot tudsz összeállitani W. SBK versenyre!
BMW S1000RR 2010-töl eladó!
Mar reg megkaptad a segitseget, csak a sok frocsoges kozben valoszinuleg nem sikerult eszrevenned. Harom olyan hely van nagyjabol az orszagban, ami szoba johet. Ebbol kettot te kilottel, a harmadikat pedig leirta mar valaki korabban. Mi a kerdes most akkor?
Nem csak hallottunk én ott is voltam. Igazi égés volt az a prop-technek. 20km/ó-val volt lassabb a motorja mint az SBK eleje. Az a motor stock1000-ek szintjét tudta pedig szét volt reszelve. Állítólag! Szegény Viktor csak nézett.