Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lecso
Légy szives akkor mond el, miből áll még a környezet védelmi tiltás?
Ago egy sebsségmérő kalibrálás ösze-vissza (nincs semmim hozzá) kb mennyibe fáj?

Kossszzz
conquistador
Nekem ez tapasztalat, de az óta jó a ZX 10-em mióta ki kötöttük a Pc-t, jobban és simábban megy, az óta nem kormos a kipufogó, és nem fogyaszt annyit, de az is lehet hogy nem mondott igazat az előző tulaj hogy ki állította be!
ago

Kösz a gyors választ, nálatok van ilyen kapcsoló?
Iszonyú felületesek az információid, és így nehéz bármilyen konstruktív eredményt hozó vitát folytatni.

Szépen fogalmazva.
És én majd viszem a futót mindenhova,mentés 10.000,- Bp-en....
Én nem----------
A múlt ismétlődik majd.............
A környezetvédelmi tiltás nem csak abból áll, hogy alacsonyabb sebességi fokozatokban le van butítva a gép.
ne vedd már el a kedvem a zx-től..
Erre azért leírnám neked,hogy az 1ik nagy ZZI-nél ott voltam és mikor kiszereltek mindent belőle akkor is szar volt.
Tehát a kérdés az,ha minden gyári ECU stb, és szar akkor nem lehet,hogy a kawa alapból szar volt?
Miután a nagy okos KAWASZAKI servicének fingja nem volt róla és hibakód sem volt rajta....
Szerintem ott nem a pc és nem a rendszer volt a gond.......
Horatius-nak címezve!
Lecso
A környezet véd., ill. a végsebesség tiltás iktatásához nem Pc 3kell, ha erről beszélsz!
Ezeket nem gondolod komolyan szerintem, mert még viccnek is rossz amiket leírtál! Kedves ember nézz utána szerintem egy pár dolognak és, lehet lesz egy friss nickneved is mert szégyenled ezt a pár dolgot majd!
Majd ha vissza olvasol rájössz, hogy nem hagytam ott 100e pc-re,és nem Pc-t állítgattunk.....
2 ki mondta,hogy utcára készült,
3 tudom mit és miért csináltattam(tunk)

Ha erősebb volt azon a diagrammon akkor élőben is az,ha nem érezte az csak a gázkar húzása miatt volt......
Ezért nem kell egy Hayabusát állítgatni össze-vissza útcára, úgy van jól ahogy van!
Csak sok tulaj azt hiszi, ha ott hagy 100000-t Pc-re (be állítással), mert a haver is ott hagyta, akkor sokkal jobb, és erősebb motorja lesz (diagram szerint biztos)!
Ez elég hatásvadász szöveg amellett, hogy konkrétumokat nem tudunk, és valószínűleg nem is fogunk tudni.

A gyárakat kötik bizonyos előírások, melyek kikerülhetőek a PC segítségével. Ezt hozzáértő meg tudja tenni, netről okosodott kibicek pedig jól el tudják cseszni.

Kicsit nem életszerű, hogy van egy gyárilag hibátlan gép, beviszi a tulaj az Ágóhoz, aki elrontja, ügyfél fizet, távozik...
ago motors
Egy gyári Z 1000-esről volt szó, és nem pedig egy 300 le-s dragról!

Nem hinném hogy egy gyári Z1000 össze vissza rángatna gyárilag, és kell neki az útcára a Pc! Az előbbi zzr 1400-ek nek sem volt addig semmi bajuk még nem állítgatták őket, meg is lett az állítgatás eredménye
Egy gyári motor, az gyári motor, addig jó még gyári, kipufogót,légszűrőt, leszámítva!
Meg hát itt van a ZZR 1400 példa: Könnyebb egy gyári motort elrontani mint javítani rajta, az egy dolog hogy mit nyom ki a diagram! Lehet hogy egy faragott blokkos motornál más a helyzet, sőt biztos!
Ezeket a saját tapasztalatom miatt írtam, a ZX 10-esemből ki kötöttük a Pc-t, és láss csodát jobb lett, pedig az előző gazdája azt mondta, hogy Ago Commanderozta anno!
Pontosítanék, fél 3-kor lett vége és a többi fedi a valóságot.....Egy forintot sem............

peba,

váltó jeladó 23.000,-
kuplungkosár anya 3.100,-
kuplungkosár anya rugós alátét 1.100,-

Nem egyértelmű, hogy le kell-e venni a kuplungkosarat a szereléshez!
Es nem lennek halatlan..pendrive on megkapnad a zold ijasz evadjait a gigi altal dedikalvaaa
DRBigMac,

Veszel egy villanófény elektronikát, aminek nincs belső LED-je, hanem külső led/lámpa rakható rá. Beállítod 7000-re és láss csodát...
Ago

Koszonom az infokat..ha felhivnad a szerb zxest..hatha aludt ra egy parat...es olcson odaadja...