Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lecso,

ettől függően - hoyg hogyan nézett ki - nagyon tanulságos volt a "project"

Köszönhető a MoTeC részletgazdag, mindenre kiterjedő, állítható, "bonyolult", profi motorvezérlőjének köszönhetően....

Szóval az, hogy az injektor nyitási idejénél figyelembe veszik akár a feszültség ingadozását, akár pedig a benzinnyomás változását akármilyen részletességgel (akár 64 állapotban) a fordulatszám függvényében.... vagy a gyújtótrafó Dwell értékét a feszültség függvényében.... na az már hab a
peba,

volt jó idő... mentél már?!
feket663,

B-King a váz és Hayabusa (2008-) a blokk... mondjuk nem gyári ccm...
Jól látom, hogy ez valami gixxer váz akar lenni, legalábbis tuti nem Hayabusa. A blokk meg úgy el van rejtve, hogy számomra felismerhetetlen, bár azt csak jól tudod tán...
Az egy háttámlával egybe épített tank...
Vágom ez az uj önjáró hátipermetező kombájn szerintem védd le mielőtt lemásolják
Képek a Hayabusáról.... meg a kézi váltójáról...
bekötöttük az új pc3-mamat,ami már egy éve porosodott a polcon
hát mit mondjak,gyári térképpel is olyan gázreakciót produkált,hogy csak lestem
Nem túlzok,min. 2-3x jobban veszi a gázt...Rosszabb nem lett semmivel,semmilyen negatív dolgot nem érzékelek,picit simábban jár még ezenfelül.
Jön a jobb idő,aztán megyek belövetni,azért csak az az igazi.A proptech-et választottam,majd kiderül,hogyan döntöttem
odab@sz...
Ez egy Suzuki Hayabusa "custom race home made version"
és melyik az a kb 10-15 alkatrész ami még az alapból való?
Fotoshopolhattad volna tovább is
aztakurva...
?
kiválóan lehet vele tetrist játszani
Egy kis ízelítő...
Csinálok egy Hayabusát...

Rakok fel róla este egy képet majd... beszartok úgy néz ki...
Értem és köszönöm a válaszaidat.
Dr.qGixxxxer,

lehet, de csak durva léptékben.
Az eredményért meg semmilyen garanciát nem vállalunk. Szerintünk nem igazán lehet jól beállítani, ezért nincs rá semmilyen garancia.
Ha jó lesz, ha nem, ki kell fizetni a munkát...

De utána ne szidj minket...
És commander nélkül nem lehet a kipuhoz handgolni a motort? (gyári elektronikát megpiszkálni)
peba,

a tied spec valamiért kivétel....

Általában az régi V2-ek (TL, VTR, SV, csopperek) túl sok üzemanyagot kapnak..... jaaah.. mondjuk a tied pont nem....
Dr.qDixxxxer

Kb, bár ha a kipufogó ilyen "home made", akkor lehet több is.
Bár láttam olyan külföldi tesztet, ahol pl a TwoBrothers -7LE volt slipon-ban...
Ago, a nagyon régi V2-es alatt mit értesz?
Köszi. Egyébként GSX-R 600 K6.Mennyire romolhat? 5-6 LE?
Ha a szelephézag nincs jól beállítva mennyi pénz és idő lenne + ba?