Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kawaszabi,

Én úgy értelmeztem, hogy csak feltölteni nem tudja. betöltésre nem panaszkodott, szóval gondoltam az megy.
Letesztelhető, mivel betöltöm a rajta lévőt és az vissza is írom. Ha megy, akkor a kábel OK! Bár megjegyezném, hogy én sem találkoztam olyannal, ami menne átalakítóval.

Portok közül nem csak az 1,2,3,4 megy, mivel nekem a 6-osra van konfigurálva.

A program meg letölthető a netről is, nem kell floppy. A mi oldalunkon is fent van, a dynojet oldalán is...



Üdv
AGO
Mi ugyan ilyen hibajelenséggel találkoztunk '99-es Gsxr750 SRAD-on!
A régi fajta,hardver kulcsos soros csatis commander!
Nem jó az átalakító sem virtuális,sem átnevezett com port-tal!Csakis kizárólag fizika valós Soros 1,2,3 vagy 4-es porton fog vele kommunikálni!Ja és nekünk kellett egy olyan gép is,aminek van működő képes 3,5"-es lemez meghajtója,mert azon volt a szoftver!
bigoneoszi,

Látni kéne, de így elsőre egy 307-es térképet akartok feltölteni egy nem 307-es PC-re.
Szia Ago,
Cimbinek a GSX-R600-asában próbáltunk a PCIIIr-jén map-ot cserélni, de a szoftver minden gombra(upload all, get all) ezt írja ki: File and Power Commander Versions Incompatible
Próbáltuk az asztalon a 9V-os power adapterrel, próbáltuk motorban.
Mindenhol felismeri a COM porton(USB-RS232 átalakítóval) a PC-t.
Soros kábelnek sima 4 eres pc kábelt használunk.
Már az M307-000.map-ot sem tudjuk feltölteni rá, próbáltunk több félét is...
Mi lehet a gond?
fegyi,

Láthatatlanba nehéz lenne bármit is mondani.
Tisztelt Ago. Egy CBR600RR 2005 .
Lenne egy olyan problémán,hogy tegnap a ringen menet közben egyszer csak leált a motor Nem kapott üzemanyagot.Melegen nem akart beindulni -.Lekötöttem a power Commandert,utána megszünt a hiba.Tönkrement az egység? Vagy csak túlmelegedett mert a hátsó idomban van a kipfogo felett.
Köszönöm! Sajna még egyenlőre nem aktuális, de rád kérdezek, ha azzá válik, megvan e még.
Ágó!
Szuper lett a vas, nagy köszönet érte!
Érezhetően jobb a kigyorsítása, még városban is és sokkal jobban veszi a gázt egészen alacsony fordulatról is.

Majd alkalomadtán átküldenéd az új teljesítménygörbét?
badzoli@yahoo.com

Előre is köszi
Ha megnyugtat akkor azt mondom h k5 750-be való ami nekem van. Ha tényleg akarsz venni akkor itt van. Elviszed, ha nem jó, de tuti h jó lenne neked, akkor visszahozod. De mondom ha kell be is szerelem és egyből kiderül h jó-e vagy jó-e. Ha ezek a feltételek nem tetszenek neked akkor vegyél 90ezerér (vagy mittom én mennyi) újat.
Az nekem sem volna utolsó szempont, ha tudnám, pontosan mibe is való pontosan. ?
Tom001,

Kéne tudnom pontosan, hogy akkor miét mibe akarod belerakni...

A 600/750 kompatibilis egymással, ha jól emlékszem akkor 2004-től...
(nem vagyok a helyemen, így csak fejből írom...)
Hát jahh, az lenne az igazi, ha Ago is hozzászólna ehhez valamit.
Értem.
Akkor hadd közelítsem meg másfelől: szerinted van-e értelme gyári kipufogó mellé Power Commandert beszerelni és persze padon beállítani, vagy sportdob nélkül ne is erőltessem? Ami a cél lenne: némi nyomatéknövekedés az alsó-közép tartományban (4-7000).
amúgy sztem az összes pc3 usb elektronika ugyan az, ami különbség az a kábelezés ill a csatik, meg nemtom, hogy újonnan van-e rátöltve valamilyen progi, adnak-e cd-n hozzá térképeket, ezek miatt lehet esetleg más cikkszáma a 600-asnak meg a 750-nek. De ebben AGO tudna megerősíteni. Amúgy ha jól emlékszem, amikor vettem én sem k5 750-hez vettem (használtan vettem én is ebayről), hanem más gsxr-hez, de hibátlanul működött.
Sztem 99%, hogy jó hozzá. Csatik tuti stimmelnek. 40ér megveszed, ingyen beszerelem.
Az ár csábító, de az a bajom, hogy a 750 K5 re már más cikkszámú pc -t dob ki, ha rákeresek, ezért gondolom nem mindegy...
Szia Ago, köszi, tehát akkor nagyjából ugyanott vagyok, mintha Ti is tennétek be.
fes1885,

Igaz nem próbáltam még, de szerintem közvetlenül nem lehet PCIIIUSB térképet betölteni PCIII Serial-ban.
Lehet táblázat másolással menne, ha a PCIIIUSB térképet lecsökkented 500rpm-esre...
De ha végképp nem megy, gépeld be a számokat...

Szerintem kb. annyi esély van a stock térkép használhatóságára, mint az, hoyg most is jó...
Srácok!
Láttam itt az aprón nem túl nagy pénzért egy PC3-at (nem USB) a motoromhoz (CBR1100XX, 2004), szerintetek hozna-e érezhető változást egy teljesen gyári kivitelű motoron, "completly stock bike "térképpel? Egyáltalán a powercommander weboldalon található PC3 USB térképek használhatók-e a nem USB-s PC3-on?
Tisztában vagyok vele, hogy jobb lenne padon a motorhoz állítani -még az az 50ezer sem vágna földhöz-, de a gyári dobokhoz nincs nagy kedvem, a kipufogót cserélni viszont most nincs lehetőségem.
Még jobb lenne az USB-s változat, de azt meg nem kapok ennyiért: ez 20ezerért csábító ajánlat, főleg ha érzékelhető változást hozna.
Szívesen venném a véleményeteket erről.

Üdv
Persze ago gratulalok
De akkor is gyozott a Gabi, gyozott a busa
KawaBBusa,

Azért úgy gondolom, helytálltam...
Időmérő:
AGO - 9.53
Egri Gabi - 9.59

A döntőben 0.003-mal kaptam ki

Szerintem tisztességesen teljesítettem. Jobb lett volna nyerni, de nincs mit szégyellnem...
be is szerelem, ha kell.
Van hozzá eladó PC3 USB-m, 40ezer Ft-ér hirdetem. Ha érdekel.
a busa kemény ellenfél
Tom001,

48KHUF