Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Veszélyes munka, nagy pénz!
Az S1000RR meg 210LE lett..
jaja...

Nem mondom, hogy az első egy-két mérésnél remegett kicsit a lábam... meg amikor mondta, "na akkor adjunk nagyobb turbó-nyomást !"
Mondjuk ezt addig mondta, míg a padra már nem tudta leadni a power-t.... 700LE-re van "tervezve"...
Gruber bácsié? (Vagy hogy híják).
Bandita,

Megnéztem.
Mivel kikaptátok a katalizátort nagyon lett az öblítése, azért hullámzik. Lehet üzemanyaggal lehet rajta segíteni, de padon kéne látni.

Nem véletlenül az Akra komplett rendszere csinál a motor alatt egy 360 fokos "kanyart, hogy meglegyen a megfelelő kipufogó hossz.
Szóval a kat. helyén egy saválló cső van és az utána lévő összekötő(a dob felé) lett cserélve kúposra.A galériáim között vannak képek,Sakál-bódis cím alatt.
Ki lett vágva a katalizátor,helyére egy összekötő cső került.De így volt a régi dobbal is,csak az 55-ös belső átmérőjű volt és nem kúpos volt az összekötő.
Bandita,

Alul mi lett/van a dob és a leömlő között?!
Hy Ago!
Egy szakmai kérdésem lenne:
07 1000RR-re tettem egy bódis gp-1-et(oldalra kivezetve katalizátor kiiktatással),előtte egy másik oldalt kivezetett dobom volt+K&N légszűrő.Szóval a régi kipuffal szép alapjáratom volt,viszont a Gp-1-el 1000 és 1500 között ugrál.A túl nyitott kipufogó okozza?(30cm,60-as átmérő)
A választ előre is köszönöm!
Kawasaki ZX-12R Turbo teljesítménymérés hamarosan... 500LE!
Köszi!
atom87,

amennyiben a PC testvezetékét lekötöm az aksiról, úgy abban az esetben nem indul be a motorod...
Hi,

amennyiben a PC testvezetékét lekötöm az aksiról, akkor a parancsnok úr csak egy sima átjáróként üzemel(minden a gyári módon működik)?

(PCIII+Kawasaki z750 '04)
laser extreme 4-2-4 van rajta,az tuti
a 4 térképes verziót semmiképpen sem szeretném,mivel nem megterhelő lenne számomra kifizetni a motor értékének 30%át
Suzuki GSX-R600 (2007)

Laser Dual kipufogó
K&N sportlégszűrő
Bazzaz Z-Fi TC

Suzuki GSX-R1000 (2008)

Raptor Dual kipufogó
K&N sportlégszűrő
Power Commander IIIUSB

Ducati M796

gab200gab200,

Biztos 4-2-4?!
Tudunk két térképes is csinálni végül is rá.... Bár akkor inkább már 4 jobb lenne, de az nem ócsó...
SZia!

Köszi a gyors választ,4-2-4-es rendszerem van,tehát minimum 2 térképet kellene írnod,ha jól gondom.Felhívjalak vagy ide is írsz ki árat?
gab200gab200,

Annyira nincs akció most csak a szokásos -20% a beállításból PC vásárlás mellé. Esetleg annyit tudok, hogy a PCV megkapod PCIIIUSB áron...

Szerintem nagyon nagy mértékben lecsökken a gáznyitási rántás, de az a legjobb, ha a fórumba beszélsz olyanokkal, akiknek már van benne. Ők a legpontosabb infók...
SZia Ágo!
Vfr 800 vtec pc-re, beállítással együtt van valami jó akciód?
a tapasztalataid szerint meg lehet szüntetni az elzárt gázállás és az azt követő gázadás között fellépő rántást?
a motor patika állapotú, 24000 km-es ,szervíz könyves paripa
Köszönöm a válaszod előre is!
Gabi
AGO Motors: Giuseppe Marzotto

AGO Motors: Yamaha R6 (2005)

n_balint,

Ha nem esik, megyünk...:))) Ha nem leszünk ott, hívj, hogy mi volt..:))

Amúgy próbáltalak hívni még este, csak nem sikerült elérni téged.. A zasszony nagyon, de nagyon örül a doboznak.... tudod, ő ilyen szereti ezeket az egészséges dolgokat... Mindent megmutogatott nekem belőle és elmagyarázta mi/mire/miért jó...