Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben!
SWhiteRabbit,

Nyitvatartási időben...?!
Szia Ago!

Pár éve egy FI tunert raktál be az SV1000-es motoromba. Lecseréltem a kipufogót, utána kellene menni az elektronikával (egy ARROW volt rajta 38-as kimeneti nyílással, most egy Marving lesz rajta 50-52-es kimeneti nyílással) mikor tudnálak megkeresni az árakkal kapcsolatban?

Üdv
Hy. Eladó egy 2003 r1 power commader pc3-as
2006 Gsxr 600ról eladó:

SC Project kipufogó összekötővel 49 000
K&N szürő 10 000
Power Commander 39 000

A motor is eladó !


ÁRAK ALKUKÉPESEK, EGYBE OLCSOBB !
csimbimoto,

hívhatsz most is vagy holnap 14:00 után
köszönöm a gyors válaszod ! holnap kereslek
csimbimoto,

Minden motorba lehet rakni..:)
És van is raktáron több is belőle.

Inkább hívjál fel minket holnap délután és segítek!
hello ago
érdeklődnék olyan felől hogy E szériás zx9r -re lehet e gyors váltót kapni és hogy te tudsz e be szerezni ? + egy kb ár !
Luká,

Akkor már csak tényleg az maradt hátra...
Ezek megtörténtek és nem találtunk problémát.

Injektorok kaptak ultrahangos tisztítást.
Kapott úgy benzinpumpát amit kimértünk a megfelelő nyomást és szállítást tudja.
Ezért is gondoltam hogy már csak te tudsz segíteni.
Luká,

Hát igen.. ez a jelenség ismert, bár elötte két dolgot meg kell nézni, mert voltak ezzela tipussal gondok.
1. benzínpumpa
2. injektor
Mit ajánlasz?
PC:

Tavasszal elvinném hozzád majd...
Luká,

Igen, de nem az ECU állítgatásával
Na így helyes:

Igazából csak azért kérdeztem mert van hogy megtorpan 3-5 fordulat között.

Azt azonban el lehet érni hogy ez elmúljon?
Igazából csak azért kérdeztem mert haverom van hogy megtorpan 3-5 fordulat között.

Érdekes mód nem mindig.
Luká,

Szerintünk semennyire..
Persze mások azt mondják, hoyg lehet... és pénzt kérnek el érte, hogy megcsinálják.

Az igazság az, hoyg az ECU-t lehet minimálisan "állítani" -10%, -5%, 5%, 10% és 15% fix értéken, de aki próbálta ezt állítani és mérte az eredményt, az tudja.. hogy ennek nem sok értelme van.
Szia Ago!

Olyan kérdésem lenne hogy mennyire lehetséges egy gyári ECU programozása?

Suzuki TL1000S lenne szó ami kap majd sportdobokat és a dobokat szeretném hozzá írni az ECU-hoz.
Köszönöm !Erre visszatérünk !
Köszönöm, erre voltam kíváncsi.
Adee,

Igen.. inkább a meglévőt tudod a finomítani MEGFELELŐ beállítás esetén. Mondjuk úgy inkább, hogy a környezet változásokat letudod követni (hőmérséklet, páratartalom, illevte a gyári szenzorok által végrehajtott korrekciók pontatlanságának korrigálása, stb...)
Nekem van a motoromba és nem annyira érdekel, hogy 10 fokban vagy 40 foban motorozok..:) Mármint érdekel fizikailag... a motor üzemanyag ellátását nem érdekli inkább..)))
Igen, sejtettem hogy nem ilyen egyszerű a dolog, hogy csak belerakom, és hipp-hopp kisimít minden görbét. (Pedig ezt várná az ember )
Tehát inkább egy meglévő beállítást tud finomítani. Pl. ha kicserélem a légszűrőt.
Adee.

Nem is tudom mit írjak, mert hát sokan olvassák itt "aztán meg a saját cégükben" adják az okosat .... szóval csak módjával fogok nyilatkozni.

Szerintünk - és a Dynojet szerint is - a jó megoldás, ha fékpadon be van állítva és az AT-t finomhangolásra használja az ügyfél.
Ha csak az AT-t akarod fékpad nélkül, akkor eléggé profinak kell lennie, aki az AT-t beállítja, hoyg egyáltalán tudjon valamit csinálni és akkor még mindig ott van, hoyg a beállítás olyan mértéket kíván, hogy a ha valami történik, akkor úgy elállítja a motort, hoyg ott is hagy az út szélén.
Ha csak simán az alap beállításokkal van összerakva, sose fogja tudni beállítani az AT.

Nem tudom, segítettem-e..:)
Ago! Tudnál írni egy pár sort az PCV-hez csatolható auto tunerről? Azt értem, hogy méri az AFR értéket, és ehhez hangolja a térképet. De milyen beállításokat adhatok meg, mennyivel jobb vagy rosszabb egy fékpadon beállított PC-nél.
kishapsi.

elméletileg nem!