Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ago,

ha jol olvastam a korabbi hozzaszolasokat, akkor a DynoJet komponensekkel epitett gyorsvalto eseteben egyarant van lehetoseg a valtot tehermentesiteni az uzemanyag vagy a gyujtas elvetelevel is attol fuggoen, hogy a Power Commander melle van-e Ignition Module beszerelve. A ket megoldas kozul melyik a jobb (ha lehet egyaltalan ilyet mondani), vagy mi az elonye-hatranya az egyes megoldasoknak?

Az Ignition Module-t szoktak egyebkent teljesitmeny novelesere (is) hasznalni egy gyari allapotu motornal, ha az magasabb oktanszamu uzemanyagot kap allandoan?
Köszönöm szépen a leírást,most már legalább ezt is tudom
Sziasztok!

Érdeklődnék hogy valakinek nincs-e elkefekvőbe k3 gsxr 600 hoz power commander? esetleg hogy érdemes beletenni vagy hagyjam úgy ahogy van? Mennyit dobna rajta teljesítményileg illetve fogyasztásba? Előre is köszi
Szia,
Sokat töprengtem rajta,de végül örülök,hogy lecseréltem,mert szerintem is így az igazi rendszerrel. Az útba igazításért meg akár 2-sört is fizetek Neked,mert a beállítás után egy "álom" lett a motor.
Egy ilyen áttérképezésnél kb 20 függvényt lehetne kirajzoltatni ami különbözö (2-5-10-15-20-40-50-60-80-100%-os vagy valami ilyesmi ) gázállásoknál produkál a motor. Ezek teljesítmény /fordszám és a nyomaték/ fordszám függvényei lennének... ebböl szoktán parasztvakításnak, meg számhaborúhoz kirajzoltatni a 100% avagy teljes terheléses kigyorsítás 2 db függvényét...A kb többi 18 db meg az amit valóvan a hétköznapokban használsz de senki nem hasonlítja össze a gyári diagramokkal.
Ha mégis annyira le akarnánk írni egy szóval eröt véve magunkon és lefordítani konyhanyelvre: sima és dinamikusabb lesz minden áttérképezett eröforrás. Ez annyira lesz éreszhetö, amennyire a donor messze állt a tökéltestöl.
A PC minden adott konfigurációnál kifejti pozitív hatását optimalizálva a benzin /levegö keveréket az éppen adott rendszerhez.
Szia dubel!
Örülök hogy fasza lett a motor, így az igazi rendszerrel! Jössz egy sörrel a legjobb szerelőhöz való útbaigazításért!
Ja és még egy kérdés,mivel már nem egy honda cbr600f4i t lőttél be,milyen lesz tőle a motor karakterisztikája?
A power commander dolog akkor hasznos kipufogó rendszer nélkül is?
Akkor a titkári tevékenységet jóváírhatjuk az átidomozásba!
Hetek óta feléje se nézek.
Csodálkozol, a Tibi többet van nálad mint Te magad! Több mérést látott mint Te
Én tudom pontosan,hogy mire való a Power Commander és alig vártam,hogy az enyémbe bele legyen rakva. De nem azért a pár plusz lóerőért amit adott,mert menni nem normális mód ment előtte is, hanem azért,mert hatalmas luk volt benne alul,most meg motorozhatósági élményben mintha kicserélték volna,mert mindenhol megy,olyan mint egy villanymotor. De úgy gondolom,h a régebbi motorok kicsit nyomatékosabbak és nem érezni annyira az egyenlőtlenséget és ezért amikor a K2 750-em volt nem éreztem késztetést,hogy 300-400-ezer forintot költsek rá,mert ár érték arányban annál nem érte volna meg a művelet.
Na és ilyenkor jön az én értetlenségem amiért ide írtam,hogy sok ember a régi 600 meg 750 gyárból kidobott lóerő teljesítményét kiírja ide és nagy kérdőjelekkel várja a választ,hogy rendszer és Pc után milyen nagy varázslatos számban tud majd gyönyörködni a kinyomtatott grafikán...
dubel,

Te is - mint mások -, azt "gondolják", hogy a Power Commander arra való, hogy növeljük a teljesítmény.
Én ezzel nem igazán értek egyet.

A Power COmmander lényege az, hogy a motor üzemanyag ellátását OPTIMALIZÁLJUK. Ettől simább lesz a LE/Nm leadása, pontosabb gázreakció, jobb gyorsítási képesség, stb... és ezek mellett természetesen LE és Nm növekedés.
Kicsit nem figyelek ide és tele fossátok a fórumot...

Mondjuk annak kezdek örülni, hoyg több év munkája/kötözködés/veszekedés/stb révén sikerült azt elérni, hogy vannak már olyan motorosok, akik értik a dolgok lényegét és tovább tudják adni olyan motorosoknak, akik a máshol hallott "hülyeségeket" nyomják...

Lassan már csak helyeselni kell ide járnom

GRAT fiúk
Ja, meg persze a PC Ago által belőve.
A 115,7 meg az enyém, K&N szűrővel és amcsi Yoshi dobbal.
Tisztában vagyok vele,hogy az egész görbén való változás a lényeg,és nem az hogy lent lapos fent meg megy mint az állat.És amúgy is csak egy tájékozódó kérdés volt.
Te hozol egy katalógus adatot és egy mért adattal próbálod összevetni. Nyilván kéne, hogy legyen köze egymáshoz a kettőnek, de azért némi fenntartással kell kezelni. (Még padok közt is van némi különbség)

Itt láthatsz PC-vel + ezzel-azzal hangolt példányokat hivatalos DynoJet padon bemérve: http://www.agomotors.hu/websho... (főtengelyre visszaszámolt adatok).
A 115.6 LE-s a csajom ex-motorja. Itt egy PC volt benne, meg egy Yoshi dob rajta az új tulajnál.

De mint sokan, sokszor leírták, PC-vel hangolásnál nem elsősorban a néhány plusz LE a lényeg (arra kb. a katalógus huszároknak ágaskodik), hanem, hogy milyen a görbe (teljesítmény leadás, lyukak, stb.) és végső soron persze az is, hogy összesen mi van az egész teljesítmény- és nyomaték görbe alatt (mekkora terület). Ezek fogják meghatározni, amit valós körülmények között érezni fogsz, nem az, hogy 13.675-ös fordulaton éppen x vagy x+4.78 LE a kiragadott érték.
Hátsókeréken
Nem tudom mennyire ismered Dósa Tibit de sztem tudja mit beszél... A 110 az vagy a Ram air fölötti teljesítmény vagy a főtengelyen mért.Az enyém tavaly a Yoshival hozzáhangolva (minden más gyári) 107 lovat tudott Ram air nélkül.
Aki megteheti 1000 rest vesz aki nem annak marad a kicsi,bár van aki megteheti de mégis a kicsit húzza,de kinek mire van szüksége.
110 lovas a gép alapból.
Már most le szögezem,hogy nem kötözködésből írom,de soha nem kaptam még arra választ,hogy miért húznak meg 600, vagy 750-es motort egy vagon pénzért, amikor az 1000-es alapból erősebb
106,56Le keréken.