Power Commander

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gsxr1000K7

Csörgess meg minket nyitvatartási időben...

Ma is csináltunk egy GSX-R1000 K7-et... PC + Gyorsváltó
Most jelen pillanatban egy egy yoshimura dob összekötövel van fent rajta katalizátor nélkül és így egy picit nehezebben indul a motor a gyári kipufogóval könnyen indult.
Mennyi $ lenne szerelés- beállítva?
Gsxr1000K7,

újból minden van polcon...
Pc+ gyorsváltót keresek Gsxr 1000 K7-K8-hoz! Akinek éenne eladó jelezze!
Ez inkább egy fokozatkijelző része!
Láttam már ilyet!
egyszerűsített gyorsváltó
Ezek a kipufogóban történő detonálások tudják károsítani a motort, pl kipuff szelepet?

Ha a Pair rendszert kiiktatom akkor nem kerül levegő a kipufogóba került üzemagyag melle, így nem fog tudni berobbani.

Persza a motorom nem fog tökeletes hatásfokkal üzemelni, mint ahogy eddig sem tette, számomra most az a fontos, hogy ne károsodjon a dob miatt. Akkor inkább viszateszem a gyári katalizátorost.
Czimby,

Valamivel érdemes lenne, de szerintem nem a legjobb megoldás a gyári ECU pár értékének módosítása.
Sziasztok!

Felkerült a mocimra (K5) a gyári exupos Yoshimura dob, és azóta amikor visszaengedem a gázt folyamatosan rotyog, durrog.

Használhatom így, vagy árt neki?
Érdemes lenne a gyári ecu-t íratni vagy FI tunerrel beállítatni?
Helló Ago!

Azt szeretném kérdezni, hogyha FI Tunert szeretnék az SV1000-esembe, beállítással, akkor az most Szombaton megoldható? 250km-ről mennék, és sajna hétköznap nem jó.
Az első leömlőben van egy M18x1,5 menet lambda szondának, ledugózva jelenleg. Ez kell a beállításhoz? Gyári szűrő + Sport dob lenne a motoron.
Köszi!
Szia Ago!
Oké, gondoltam. ;-)
Én is hasonló dologgal foglalkozom, csak a négykerekűek oldalágán.
Syntech és Havassy motorsportnál autókat fejlesztünk építünk.
A motorom 2003-as CBR 600 f4i.
Power Commander III -val fut a gép, van néhány extra rajta
K&N szűrő + full Titan Leovince rendszer, Starlane váltó elektronika.
Évek óta gurulgatok a Dynojet -től lerántott, feltöltött, tesztelt és bevált programmal, de szerintem egy hangolással még finomabbá tudnád tenni a te rendszereddel. Tömören ennyi. Na erre már biztos tudsz kb árat mondani. Üdvözlettel: Zsigmond
Enzsé,

Motor függő...
yoshibox-nak hívják
Szia Ago!
Mennyibe kerül az optimalizálás mostanság?
Minden rendben működik, csak nincs finomítva.
Előre is köszi!
Üdv!
Magyar001,

Aha... már tudom akkor... na az a 3 lehetőséges dolog csak.
Nem tudom miként irták át pontosan.Amikor kész volt a szelephézag és az injektorszinkron fel lett téve a mérőpadra az elsőülés alatt rá lett dugva egy elektronika amin volt kb 5-6 poti meg 3 kis billenőkapcsoló...kis tekergetés majd alapjáratrol félgázig gyorsitás.Kijelző mutogatott különböző értékeket akkor lefékezte a padot kis tekergetés és ujra...ez kb 6-7x majd utána tiltásig.Aztán ahogy lassult a motor közben tekergetés kapcsolgatás a kis dobozon.Majd ujra teljesgáz tiltásig 6ban.kb 10-15percig tartott a művelet.Ezzel elvileg hozzá lett állitva a motor a nyitott dobhoz. Ez alapján vélemény?
Magyar001,

Ha másként "irták" át az ECU-t, akkoraz egy másik helyzet...
Magyar001,

Nem igazán tudom, mit is csináltak vele neked.
Ha azt, amire gondolok... akkor.. akkor nem fűznék hozzá semmit.

Mia azt a fajta "állítás" nem vállajuk be - pedig meg van hozzá minden eszközünk -, mivel az nem igazán "állítás". kb 3 adatot lehet benne állítani, ami közel nem megfelelelő egy motor beállításához.
Cska hogy megértsd, a Te motorod esetén kb 300-350 állítási lehetőset és azon belül pedig sok értékkel lehet beállítani Power Commanderrel, mig a gyári ECU-nál 3 értékben 5 lehetőséget.
Ugy lett bepadozva hogy mondtam nekik hogy cseréltem rajta dobot és durrog,lángol meg ingadozik az alapjárat.Be tudják e állitani? A válasz az volt hogy igen a mérőpadon hozzá lehet állitani mert irható a gyári elektronika.Mondom akkor csináljátok rajta azt is.Ez meg is történt a durrogás már nincs laza használatnál csak ha jobban pörgetve van pl pályán.De az alapjárati ingadozás nemsokat javult.És erre keresnék megoldást.Egyik korábbi hozzászólásodban irtad hogy a gyárihoz képest a pc n sokkal több az állitási lehetőség ebből gondoltam hogy azzal talán finomabban be lehetne hangolni.Jelenleg nincs benne commander
Magyar001,

Nem igazán értek valamit.
Azt írtad bepadozták... Mit padoztak be rajta?! Mert azt nem írtad...
Utána kérdezed, hogy PC3 megoldaná-e?! Ezek szerint akkor az nincs benne.
Szia Ago! Adott egy k5 600 megvettem gyäri dobbal gyäri beällitässal majd csereltem rajta a dobot egy nyitott yoshira.Ezzel jott is a hohohoho alapjärat.Aztän vittem injektor szinkronra meg szelephezegra Esztergomba es mondtam h ezt is kene rajta csinälni.Be is lett padolva de az alapjärat majdnem ugyanolyan maradt bär mär csak hidegen.A kerdes hogy egy pc 3al ezt megoldhato?Vagy mi erre a megoldäs?Mert neztem pl a Gergely Sanyi k5 600 ät tavaly azon fele akkora dob van mint az enyem es hidegen is olyan stabil alapjärata volt mint nekem a gyäri dobbal.
Sziasztok!
Van egy RN19 (2007-es) típusú R1-esem.Piros lámpánál (közlekedési) bekapcsoltak a hűtőventillátorok.Pár másodperc múlva indultam, menet közben a víz visszahűlt. A ház előtt leállítottam. Pár perc múlva akarom indítani, önindító teker, motor nem indul. A kijelzőn a hőfok helyén szám helyett "HI" -t jelez. A kezelési útmutató szerint140-fok felett ----"HI" felirat villog, figyelmeztető lámpa ég, állítsa le a motort, és hagyja lehűlni---. Indítózás közben a lámpa nálam nem ég, és a "HI"-felirat is folyamatosan jelez, és a motor nem indul. Hagytam a motort lehülni, de nem indul, és "HI"-t jelez. Gondoltam rossz a hőfok érzékelő sensor. A sensor keresése közben észrevettem, hogy a kuplungbovden hozzáér a jobb oldali hűtőventillátor lapátjához és nem engedi forogni.Gondoltam megvan a hiba. A ventillátor biztosítéka ugyanis kiment.Kicseréltem a biztosítékot,a jelenség ugyanaz.Az önindító teker, motor nem indul, "HI" felirat folyamatosan ég öninditózás közben.Megtaláltam a hőfok érzékelő sensort.Ellenálásmérő szerint 2.4 kilóohm. Ezt lehűlt motornál mértem. "Service manual"-ban találtam egy függvényt, körülbelül 20-foknál a sensor ellenálása kb ennyi. 140-foknál kellene hozzávetőlegesen 0-ohmot mérnem. A két hűtőventillátort két (a hőmérsékletérzékelő sensortól független) sensor kapcsolja. Ezeket nem is találom. Esetleg tudna valaki segíteni, hogy kell a diagnosztikát futtatni. Lehet hogy csak tárolja a biztosék hibát, és csak ki kellene törölni. Csak végső esetben akarom utánfutóra rakni, és szervízbe vinni. Elég rossz tapasztalataim vannak a szervizekkel.Köszönöm hgy elolvastad!
JageR1,

Mert így találták ki.