Power Commander

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia AGO!
Érdeklődnék,hogy TL 1000R-be mennyi lenne a power commander beszerelve+ fokozatkijelző(kijelző az megmaradt a régi motoromról,azt is te szerelted).
giszo,

van különbség, de mind a kettő jó (lehet)...
Ago,

DynoJet es SP gyorsvalto kapcsolo kozt van barmi emlitesre melto kulonbseg, vagy mindketto egyarant ugyan olyan jo?
Hello!

750-es Gsx-r-em van, hogyan tudnám az ecu-át rá kötni a laptopomra? Valaki tudna segíteni vagy írni olyan helyet ahol ezt pontosan megtudnám nézni? Előre is köszi.
Már mennem sem kell!
Nem vagy trendi...szelfit nem mellékeltél hozzá
SKY,

HÜLYE..
Majd valamikor beugrom hozzád....van néhány elképzelésem,de szakmailag neked hagyom ,hogy lehülyézz
Még nem.
Pettya,

Már megvetted?
Köszönöm szépen, elolvastam és teljesen elszomorodtam. Megveszem kb. 170-ért és még fizetek a padért minimum 50-et.
SKY,

Erre lenne való az AutoTune.
Sajnos itthon mindenki ért mindenhez és olyanok is eladják/árulják, akiknek se fékpadjuk, sem pedig egyéb lehetőségük ellenőrizni/látni/megérteni, hogy mi hogyan merre.
A lényeg, hogy eladják.

Tudnék mesélni - meg mutatni - elég sok "rémtőrténetet".
Vannak olyanok is, akik az üzemanyagot úgy állítják, hogy egy rohadt szondát se tesznek be a rendszerbe, hanem fülre/érzésre/mentalistaként csinálják.
Pettya,

5324-es hozzászólástól olvasd el...
A 214. oldalon olvasgass, ebben a témában én már kérdezősködtem tőle.
Ha a power Commander mellé egy autó tune-t is beteszek, akkor is be kell állítani első alkalommal padon?
F1-ben pályánként és időjárás,páratartalom mérik a többszörösét és modellezik télen...egy kiba tized másodpercért
Érdekes dolgokat olvasok...

Nagyjából leírtátok a dolgok nagy részét, bár össze kell "ollózni" a bejegyzésekből..

Egy dolgot azért meg kell érteni.
Power Commander ide, Power Commander oda, a Power Commander csak egy nagyon jó lehetőség (ha nem a legjobb) a motor beállítására/optimalizálására. Ha az nem megfelelően van beállítva, nem a megfelelő technikai háttérrel van megcsinálva, akkor nem lesz megfelelő az eredmény. És ez nem a Power Commander hibája.
Elég sok cég állítja magáról, hogy tudnak Power Commander-t állítani, és akár más elektronikákat is. Persze minden relatív.
És hát az árak is eléggé változatosak. Én már hallottam 5.000HF-os állításokról is. És hát a pénz/ár nagy úr...
Mondjuk azt sosem értem meg, hogy ha mondjuk egy teljesítmény mérés általában 5-10KHUF, és egy Power Commander beállításához minimum 20, de általában 30-35 teljesítmény-mérésre van szükség, ami egy sportmotor esetén 300-350 adat megmérését/beállítását/ellenőrzését/kiszámítását/begépel
ését/stb..-re van szükség, akkor miért gondolja, hogy neki, kivételesen, barátságból, csak úgy fillérekért megcsinálják. Persze mi emberek nem akarunk a saját józan eszünknek se hinni....

Mondjuk az jó kérdés, hogy egy egyszerű MOTOROS honnan a fenéből tudja/tudná eldönteni, hogy melyik a jó, melyik a kevésbé jó és melyik az "átverés".... hmmm.... Jó kérdés...
tavaly vettem egy 954-est, előre eggyel kisebb hátra eggyel nagyobb lánckereket raktam, majd kapott egy full rendszert és ezáltal kikerült az exup is belőle, és bele került egy power commander III. Ago padon beállította, most ott tartok, hogy előre vissza fogom rakni a gyári lánckereket mert annyit erősödött, hogy kéri vissza :)

Nagyot fog változni!
Nekem is van diesel autóm ami meg van chippelve és barátságos fogyasztás mellett nagyon jól megy
Ez a power commander dolog meg a sok pozitív hozzászólás után nagyon felizgatta a fantáziámat és alig várom,h rakassak egyet a motorba
Magyarra fordítva a "chip tuning" Motoroptimalizálás.
Egy jól eltalált beállítás rugalmasság növekedése mellett fogyasztás csökkenéssel jár.
Nekem anno az Octaviánál bőven túlteljesítette az ígért adatokat...
..hosszú távon az árát is visszahozta...sőt.
A PC-vel azért eszik kevesebbet, mert tökéletesebb az égés.
A túldúsított dolgot meg a gyári ECU beállítására értette.
Ezt megerősítem!
Nekem is az lett az érzésem, h 6-ban úgy tol mintha 5-ben lennék!
Ezt igen szépen leírtad.
Az mondjuk kicsit meglepett,h van olyan tartomány ahol pc-vel kevesebbet eszik,mint a gyárilag megadott "túldúsított" térképpel.
Az 1400-be kb 6 éve van benne a PC, 50 e km-t menetem vele. A pados beállítás eltüntetett pár gyári lyukat, kaptam itt -ott többlet nyomatékot, és vele teljesítményt. A történethez hozzá tartozik, hogy a pados beállítás után én beletúrtam a térképbe, és saját szájízemre elhúztam pár értéket tudva hogy hol használom túratempóban, túrafordulaton, és hol kell a picsánrúgás, ha gyorsítani akarok. De a térpék alapjaiban a padi beállításon alapszik. Az 1400-es 200-as temponál már 8-9 literet iszik gyári beállítással, és nagyon túldúsított a felsö tartomány. Àtpadozva nem tudok vele 6.5-nél többet megetetni, és közben teljesítménycsúcsig tol rendesen. Olaszban csajnézelödösben beesik 4.5 alá a fogaysztás, de bármikor készen áll, hogy csuklás nélkül leforogjon.
Geci drága, illegális. De ha vájtfülü vagy, és idegesítenek a gyári beállítás gyengeségei, az egyik lehetséges módja, hogy kinyisd a gép szivét és bele tudjál túrni könyékig, vagyis aki ért hozzá bele tudjon nyúlni. Sajnos a netröl letöltött térképek, csak félmegoldasok, és részeredményekkel szolgálnak, és van bennük némi buktató ahogy te is írod a rossz tapasztalatok alapján. Azt is tudni kell róla, hogy tökéletes soha nem lesz, mert mindenen lehet / kell finomítani egy kicsit, föleg ha közben megváltoznak a bemenö paraméterek, de hogy meddig tökéletes, az mindenkinek a saját toleranciáján múlik igazából.
Az én PCIII-asom óta, amit csak padon lehet összelöni az eröforrással, ugye már létezik az PCV-ös verzió ami gyakorlatilag már képes önmagát "hangolni" a lambda jel alapján, így már le tudja kezelni alapbemenök változását, még az enyém statikus, és addig maradnak a beallítások még újra kivülröl kényszerüleg bele nem avatkoznak...

Sokan csak azt látják a beszerél után, hogy mennyivel nött az eröforrás nyomatéka, és teljesítménye teljes terhelésnél, de kevesén képesek azonosulni azzal az infóval, hogy akárcsak 10%-ra, vagy 60% nyitott gáznál és alacsony vagy közép fordulaton is nagyobb a függvény alatti terület a gyári beállításhoz képest a legtöbb esetben, vagyis pont ott (is)ahol valóban használjuk a gépeket.
Akkor valószínű,h adok egy esélyt a Pc-nek, mert egy ilyen motornál nem sajnálok pár plusz 10E-t csak akkor az tényleg jó legyen. Nekem ami legfontosabb lenne a minél nagyobb nyomaték alsó tartományban, amiben elég szegényes a K9. De majd meglátjuk,h milyen lesz a projekt után