Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.1-re emlékeztem de okés köszi
Pont valamelyik nap olvastam, 1.15 talán?!
Szia Ago!

A hátsó keréken mért teljesítmény/nyomaték értéket mennyivel kell felszorozni hogy megkapjuk a a főtengelyen kapott értéket?(körülbelül)
K. István.

A Dynojet-nél külön "tanfolyami óra" volt a témáról és vannak olyan motortípusok, amik nagyon érzékenyek rá. Értemén, amit te mondasz és azt is értem, amit ők mondtak. Lehetne azt is csinálni, hoyg behúzott kuplungnál azért tartok esetleg fordulatot és akkor lesz "kenése" jobban...
Sajna 2-3 eset és máris elterjed, hoyg a padozás tönkre bassza a kuplungot, mint ahogy az a faszság is elterjedt, hoyg a gumit is tönkre teszi.
Ezt igazolja az is, hogy a programban (WinPEP7) ezt a funkciót csak egyedi kóddal lehet kinyitni.
1. Ha hónapokat áll egy olajos cucc, akkor is marad szerintem annyi olajfilm rajta, hogy egy ilyen tesztet kibírjon...itt a németeknél nem fosnak egy ilyen visszaméréstöl, bár értem, hogy az olajpumpa csak a közben alapjáratom forgó főtengely fordulatával van meghajtva, ami azért akkor is szállít kenőanyagot. Szerintem azért annyira nem ördögtől való...
2.Szerintem azt tudom meg, hogy 3 áttételből 2-nek lesz egy adata, amivel már lehet jobb közelítést kapok, mint ha csak egy fiktív számot használnék minden motornál. Mondjuk lehet ha kapok egy 6%-os disszipációt a kuplungig, akkor 9-10%-al közelebb valósághoz. Hozományként ha túl nagy a mért veszteség, lehetne gyanakodni olajra, kopott váltóra, rosszul kent szekunder láncra...persze biztos ez csak az én fantazmagóriám ...

Mondjuk sokat inkább csak megzavarna a számháborúban, tényleg elég az ide.
Köszi a válaszokat.
K.István,

Igen, a mi padunk is tud teljesítnény/nyomatékot visszamérni a kuplungig. Bárkinek megcsináljuk, ha vállalja a felelősséget a kuplungjára.
1. A motort ferl kell pörgetni mondjuk 4.ben leszabályzásig, majd behúzott kuplunggal hagyni, míg magától alapjáratig leesik a fordulat. Na már most ekkor az kuplun olajozása nem igazán megfelelő. Szóval ha valaki vállalja, legyen..
2. Okés, mondjuk visszamérem...és? Mit tudunk meg belőle?! Lesz egy adat, ami nem a hátsó kerékre vonatkozik, nem is a főtengelyre,hanem a kettő közé. Viszont semilyen (v)iszonyszám sincs, amiből lehetne valami hétköznapi ember számára emészthető

A max érték mellé nem tudom kiirni a hozzá tartozó rpm-et, mivel azt a program cisnálja és nekem nem van kedvem kézzel odarakni...
Még annyi, ha meg nem sértelek...Kicsit professzionálisabb lenne, ha a mért értékek (mivel ezek egy függvény egy dedikált pontja) megadnád a másik koordináta tengelyen ugyan ehhez ponthoz tartozó értéket vagyis jelen esetben fordulatszámot ( vagy Déli pályudvar, vagy Ferenciek tere).
Köszi
Ago!

Miért ilyen késön, csak majd 4000 fordulattól van indítva mérés? Alatta a pad hajtja?

Hallottam mostanság olyanról, hogy ilyen teljesítmény/ nyomaték mérésnél mód van/ volna visszamérni a hajtás veszteségét is legalább a kuplungig. Fel tudnál ezzel kapcsolatban homályosítani? Hiszen mégis csak "hitelesebb" lenne így visszakalkuláni fötengelyre , mint valami fiktív számmal számháboruzni.

Köszi elöre is.

Üdv
István
Ha Hornetbe jó, akkor stipi-stopi!
Kawasaki Z1000 (2014)
151.5 LE / 107,1 Nm

Sport airfilter
Akrapovics exhaust
Bazzaz Z-Fi TC fuel, qiuck shifter and tarction control
Eladó, használt Power Commander IIIUSB Honda CB1000R (2008-) motorhoz:
Ára: 35.000HUF
Azokat kérdezd, akik csinálnak ilyet!
Ago
Prop Tech
Végh tech
sziasztok bocsi,hogy beleszolok csak kérdezném milyen árba van a padozás?
HZsé,

40K
Beszerelést ill beállítást vállaltok? Ha igen mennyiért?
HZsé,

87KHUF
Na majd a következőre lecsapok, vagy újban mennyi lenne? Ti forgalmazzátok ugye?
elvitték már!
Na mellé nyomtam ez érdekelne :)
Erről érdeklődnék hogy megvan-e még?
Dévidzon,

A rá valón kívül nem tudok biztosat mondani.
Esetleg tudsz olyan típusszámot ami biztosan jó rá? Hornethez valót nem találok...
Dévidzon,

Van rá esély, de nem 100%!
Ago! Ezt rá lehetne dugni PC41 Hornetre?
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
PC41 Hornethez keresek Commandert. Ha van vkinek eladó írjon!