Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag kb 164 loerö mennyi lenne ?
Nagyon.
Sziasztok. Gsxr 1000 k4 et mennyire huzna fel a power commander?
Mr.Grabowsky,

Igen, otthon is beszerelhető, mert jár hozzá motorspecifikus kábelköteg.
Jelen pillanatban van raktáron!
Király !
Itthon is beszerelhető, ugye? Ha igen, vevő vagyok egyre.
Rendben, köszönöm az infókat. Tuner van csak be kellene padozni, viszont gyorsváltó még nincs.
darage,

HealTech Suzuki FI Tuner Pro: 75K
HealTech Quick Shifter easy: 70K
Ok, köszönöm!
A tuner bepadolása és egy gyorsváltó beépítése mennyibe kerülne gsxr k7 750.
darage,

Sajnos nem illeszthető hozzá semmilyen módon sem!
Mr.Grabowsky,

Igen, az orvosolja a problémádat!
Nagyon jó cucc, csak ajánlani tudom!
Szia Ago!

Érdeklődni szertenék, hogy az FI tuner pro-hoz (FIT-S01) gyorsváltó illeszthető e, illetve kell e plusz vezérlő hozzá?
Szia Ago!

Most vettem egy VTR-t, az előző tulaj eléggé leáttételezte, így a sebességmérő nagyon csal. Fórumon azt tanácsolták, szerezzek be egy Speedo Healert, azzal orvosolni lehet ezt a kis prücköt. Láttam a gyártó honlapján, hogy Ti forgalmazzátok kis hazánkban ezt a kütyüt. Tényleg használható szerkezet ez?
Sziasztok!

Csak érdeklődés szintjén kérdezem. Suzuki SV1000-nél mi változik ha 1 dobos a rendszer nem pedig 2?
Külföldi fórumokon elég sok van ami át van alakítva.
Teljesítmény leadás hogyan változik? Mi értelme az egésznek?

Az hogy 1db dob olcsóbb mint 2, arra rájöttem, súlyban nem sok különbség van.

Köszönöm a segítséget!
Én hirdetem. Ahogy giszo írja, a csatlakozó nem stimmel a motorodhoz, de minden megoldható, csatikat lehet cserélni, meg más megoldással is be lehet kötni. Ha gondolod egyszer eljössz, amikor mindketten ráérünk, bekötöm neked ideiglenes megoldással (vagy akár véglegesítve is) és kiderül, hogy jól működik-e a motorodban. Ha érdekel írj mailt vagy hívj fel vmikor.
Üdv
En a kabelek kulonbozosege miatt jobban aggodnek, mint a programozas miatt. PC modulok szoktak motorspecifikus csatlakozoval rendelkezni, amit masikra nem tudsz radugni.
Sziasztok!
Teljesen ismeretlen ez a témakör, szóval előre is elnézést kérek mindenkitől, ha hülyeséget kérdezek. Találtam egy power commander 3 usb-t jó áron, viszont állítólag mv augusta-hoz készült, nekem meg Fz6-hoz kellene. Rá lehet ugyanúgy programozni az enyémre is (mert csak a kábelek különböznek), vagy esélytelen a dolog?
Köszi előre is!
Köszönöm a válaszokat! Nem volt benne elektronika. Furcsálltam is az egészet, úgy, ahogy van. Végül egy hayabusa lett belőle, teljesen gyári elég az így is
kalibra,

Bocs, csak most olvastam, de már látom késő.

A vicces az, hogyha "200LE", akkor hol van hozzá valami elektronika, ami ezt be is tudja állítani?!
Jobb is. 200Le legfeljebb SBK kittel lesz. Az egyenetlen alapjáratot okozhatja egy kipufogó dob is.
"Köszönöm", nem mertem megvenni.
Szia Ago! K4-es 1000-es Gixer vásárlása előtt kérdeznélek. A motorban jó Yoshimura vezérműtengely és Prop-tech Gear 2Dash elektronika, titán leömlők vannak. Áll. 200LE. Elvileg ez miatt egyenetlen az alapjárat. Mi a véleményed erről/ezekről? Érdemes/kell-e vétel előtt esetleg padon megnézni, vagy megbontani? Ha bevinném hozzád, megnéznéd? 200 km.re van a motor... Köszönöm, ha segítesz!
Igen. Széthúzod a csatikat, kiveszed a rendszerből a PC-t és újra összedugod őket. Motor indít és nézed izzik-e?
Ennél egyszerűbb és olcsóbb nincs.
Sziasztok!
Létezik olyan, hogy a Power Commander meghibásodik? Az a jelenség hogy vörösen izzanak a leömlő torkok álló helyzetben már 3000-es fordulaton fél perct elteltével. Az is lehet hogy normális csak még nem vettem észre? Víz, vezérlés, olaj, szelephézag, stb minden más jó a gépen. Már csak a PC a kérdéses. Lehet ezt ellenőrizni, diagnoszizálni?
Köszi:W.
Köszi.
bigoneoszi,

Az Stage1-2-3 általában az "enyhén tuningolt" motorokhoz való (kipuff, sportlégszűrő, esetlegesen hengerfej tuning, stb..), míg a Stage7 például versenyzésre átalakított vagy erős tuningra jó (turbo).

De itt van angolul:
http://www.dynojet.com/jetkits...