Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Működik a gyorsváltó is!
Tisztelt Ago,

Érdeklődni szeretnék , ha PC5 öt szeretnék Aprilia RSV4 R APRC (-11) es motoromba a PC5 höz tartozó Automatikus
injektorállító kiegészítővel megtoldva akkor:
- hogyan befolyásolja a gyári 3 térképes(rain, sport, race) üzemmódokat a kit(telepítés után ugyan úgy váltogathatom/ használhatóak)?
- a gyári gyorsváltó , elemelkedés(kerekezés gátló :) ) és gyorsváltó elektronikai segédletek ugyan olyan hatásfokkal működnek e a kiegészítő modulok beállítását követően ?

Nem nagyon ismerkedtem a témával még eddig és érdekel a lehetőség , több motorerőre áhítozom, főleg 200/km felett érzem hogy kellene még erő.

A választ előre is köszönöm itt is, vagy akár e-mailben ( piro-fox@hotmail.com )tisztelettel várom.

Üdvözlet
sziasztok! tud vagy ismer valaki olyan embert-céget kis hazánkban aki tud "flash"-elni/ frissíteni gyári yamaha ecu-t? /2006 R6R/ sajnos csak a tengerentúlon találtam...
köszönöm!
Én kérek elnézést, és köszönöm a segítséget!
f.fer69,

Elnézést, mindig mindenben neked van igazad, csak lécci hagyjál már engem békén. Köszönöm!
Ágó
Lehet hogy amnéziás vagyok, vagy lettem!
Nem is tudom ki ordítozott ELŐSZÖR, mi után Ricsi oldalán felgyulladt a fehér lámpa!
f.feri69,

Érdekesen emlékszel a dolgokra. Nagyon is.
Én sem haragszom rád.
Szia ago motors!
És ez mind így van, akkor nem is ti vagy te estél neki a fiamnak, mivel egy Kawás haverodat már megint megvert a döntőben (ezt nagyon sokan látták)! És ez miatt mindennek lehordtátok a pároddal (retekgyereknek, stb.) hogy húzta az időt, (de az volt az érdekes az egészben, hogy a Kawás haverod meg nem szólt semmit a fiamnak, pedig ő versenyzett, nem pedig te a fiam ellen) PERSZE HOGY NEM NYELTEM LE HOGY A FIAMMAL ÚGY BESZÉLTETEK, egy normális ember jobban ki áll a fiáért, mint magáért! De tudom ez nem így volt, hát persze! Még Lévai Attiláék is nevettek rajtatok! Hagyjuk nincs miről beszélni, főleg ezek után!
Én egyébként nem haragszok rád, ha te meg haragszol az a te dolgod!
Szia f.feri69,

Tudod, itt nálunk vidéken a nézeteltérés orvoslását nem úgy szokták csinálni, hogy amikor valakinek szívességre van szüksége, akkor megkeresi a másikat segítségért.
Az, hogy a páromat - aki 50kg és 160cm magas, - leakartad fejelni meg fojtogatni, lehordat minden féle retkes kurvának meg repedt sarkunak ribancnak, aki még egy beteg gyereket sem megszülni, stb...
Na kiváncsi lennék, Te mennyire lennél megértő meg barátságos, ha valaki a TE gyerekeddel ilyeneket csinálna.

- nálunk nem ilyen a nézeteltérés rendezése, hogy neked segítség kell és ugorjunk
- ha ennyi jó barátod van, aki ért hozzá és segít, miért keresel minket
- semmi köze az egésznek, hogy neked ki szerel
- szerinted mi nem értünk semmihez, akkor miért kell tőlünk bármi infó is

Részemről befejeztem, nyugodtan más fórumokon -, mint eddig - terjeszd rossz hírünket és játszd el ott bátran a hattyúk halálát...
Szia Ágó!
Semmi gond, én csak próbáltam a korábbi nézeteltérésünket valamilyen szintes orvosolni! Majd Csunderlik Csabától kérek információt a Bazzaz-al kapcsolatban. Csaba nagyon rendes ember, már sokszor segített nekünk információkkal, annak ellenére is hogy Végh Jana szerel nekünk!
Ez is egy jó megoldás.
Tudod én mindig mondom neked, h a súly-lóerő arány számít...
Köszi a segítséget!
Helyes. Szeretem a videóidat.
Ha úgy nézet mint a lottót, hogy vagy nyersz vagy nem, akkor igazad van. De ha úgy vesszük, hogy az eredetileg 988cc-s motor X% gyárilag ráhagyott tűréssel bír akkor nem mindegy, hogy ennek mekkora részét teszi ki a garantáltan nagyobb terhelést okozó tuning.

A főtengely is lehet gyenge pont és mivel azt már leszedettem, ha nem muszáj nem cserélném ki. De mi van, ha már túlzottan vetemedett. Lehet, hogy tuning nélkül is szét menne egy hét múlva de lehet, hogy már 30e km óta így van csak nem tudok a tényről. Ezeket majd hideg fejjel átgondolom, ha szétszedtem és megmértem a dolgokat.

De lehet hogy az lesz a legjobb, ha nem is tuningolok, csak lefogyok 30 kilót.
Ennyi.
998ccm is elég volt hozzá hogy kiverje a hengerfalat a hajtókar
Bémeg.... majd csinálok neked egy videót hogy nem kell kuplungolgatni
Az 1070-be ez ugyan úgy benne van mint az 1143-ban. Ha rosszul rakják össze így is úgy is főtengelyes vagy hajtókaros lesz. A hengerfal nem nagyon reped szét. Pláne ha 1200-as kit is van hozzá.
Nem is érdekel. Nekem már elmesélték milyen az, mikor jössz le "onnan" és mikor a szentkereszt fölötti kanyarban visszadobálod előbb csattan, aztán tele van olajjal mindened a szádtól a f...odig és mire felocsúdsz már ott is vagy és lehet kezdeni fordulni... ...olajos gumin. Nem vagyok kíváncsi erre.
Ezt Te még nem értheted. Nem gyenge motorból faragnék közepest, hanem erősből kurva erőset. Majd még motorozol pár évet a dohogóval, aztán mikor már unsz majd minden apróság miatt rákuplungolni, akkor majd raksz bele Te is SuperDuke 1300cc blokkot.
A régebbi blokkokban több az anyag. Ha már szétszeded és rálocsolsz egy vagon pénzt tépje is ki a karod.
Az S1000RR-hez is van 1134-es kitt. Nem mondom meg hány lóerő keréken mert elájulsz.
Szégyen-gyalázat de eddig az 1070-es kitre gondoltam. Azzal még hátha nem reccsen el.
Őőrült nekem ez a kis módosítás nagyon bejött így az első 2 kör alkalmával ennél többet nem vállalnék nehogy az élettartam rovására menjen, enyémhez is lenne big bore kit 1100-es de az árát megse merem nézni
Sőt! 1242-es is van.