Power Commander

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aham
Szóval akkor visszatérve az eredeti felálláshoz, mi a különbség?
Had okosodjak mááá
bigoneoszi,

Mert amikor feltöltöttem, meg több félét lehetett rendelni.
De azóta - ezek szerint - megszüntettek belőle és már csak egy fajta rendelhető.

http://www.dynojet.com/jetkits...
Az egyik karburátor kit az injektoroshoz van!
Frankó!

Akkor te miért árulsz belőle 2 fajtát?
bigoneoszi,

Tök mind1, mert csak Stage1 létezik hozzá...
Szia Ágo,
Az ismerősöm 98-as XX-ébe szeretnénk Jet kit-et rakni. Szeretném megkérdezni, h mi a különbség a Stage 1-2-3 között?
Nálad lehet kapni őket ugye?
Üdv. Oszi
Dévidzon,

Ha jót akarsz, akkor kellene a Power Commander, ha megelégszel azzal, ahogy most megy, akkor nem kell bele...
GéTé1,

Mi kifejezetten Power Commander beállításával foglalkozunk, mint a Dynojet - Power Commander - hivatalos magyarországi tuning központja.
(Approved Dynojet Tuning Center)

Mellesleg Budapesten iks vagyunk,
Vagy csak erzesre alul gyengebb lett ezert erzed felul erosebbnek
Adott egy `07 CB600F Arrow leömlővel és nyitott Arrow Thunder dobbal. Érzésre commander nélkül is jobb lett, de lehet kapna egy direkt szűrőt is.
Az volna a kérdés, hogy ebben az esetben mindenképpen kellene Commander vagy anélkül is használható marad?
Sziasztok!

Hozzáértő kezeket keresek Pc III feltérképezéshez Budapest környékén.
Ha esetleg valaki tudna adni egy jó tippet kihez érdemes fordulni ossza meg velem is.
Előre is köszönöm!
Megköszönöm a kielégítő válaszokat!
kawasani,

Látom, páran már megírták a tuti...

Első sorban az a kérdés, hoyg érdemes-e a fórumok, levelező listákon olvasott "érdekes" dolgokat "elhinni"...

1. Mennyi LE/Nm-t tesz rá egy elektronika?! 3-5-10%? Szerinted a motorban lévő alkatrészek 99%-ra vannak tervezve és ha eléri a 100%-os terhelést, akkor tönkre mennek?!
2. Miért pont a PC tenné tönkre?! Egy kipuff rendszer több LE növekedést hozhat, mint egy elektronika. Akkor robbantsuk fel az összes kipuff gyárat is?!
3. Szerinted mi teszi tönkre jobban a motort?! Ha szegény vagy dús keverékkel jár, vagy esetlegesen optimálisan?!
4. Szerinted egy V2-es motornál, ami 3000 alatt úgy rángat, hoyg már szét akar hullani a blokk.. na az káros vagy pedig az, ha ott is egyenletesen jár?!
5. Szerinted, ha igaz is... akkor mennyivel csökkenti az élettartalmát?! felére? harmadára?! vagy esetleg 10 éves korára 1 órával?! Szerinted a hidegen pörgetem, nem cserélek benne olajat, nem cserélem a légszűrőt időben, nem tartom karban, akkor ez nem jobban csökkenti?!
6. szeritned a motork éllettartama mennyi?! Van rá valami féle adat?! Az egyik motor elmegy 30-40.000-et, mig a másik 100.000+ kilómétert?! Akkor most mi van?! Az egyikmotort az UFO-k tették tönkre Pataki Attila segítségével?! Vagy arra nem tette rá a kezét a Gyurcsok a tévén keresztül 250+AFA/perc-ért?!

És még tudnék írni példát.....
Ilyenkor tedd fel azt a kérdést, hogy: Mi az ami csökkenti a blokk élettartamát?

Pl. nagyobb fordulatszám, nagyobb kompresszió, megfelelő kenés hiánya, megfelelő hűtés hiánya, túl magas égésvégi hőmérséklet a hengerben stb.

Majd tedd fel a kérdést: Ezek közül melyiket okozza a PC?

Ne a hülyékre hallgass akik csak azt tudják mantrázni, hogy több lóerő, nagyobb terhelés, kisebb élettartam.

A PC sokszor nem is javítja a motor csúcsteljesítményét, általában a középtartományban lesz nyomatékosabb a motor. Semmit mást nem csinál csak tökéletesíti az üzemanyag befecskendezést.
Minél rosszabb gyári állapotban a motor, annál többet segít rajta.
Bizonyos esetekben pl. nagyon szegényen járatott blokk esetén inkább növeli az élettartamát.
Igaz,hogy nem engem kérdeztél,de miért rövidítené meg!? A PC nem csinál semmit,mert az csak arra jó,hogy azon keresztül behangolják a motort... De majd a mester elmagyarázza.
Sziasztok!...ago -tol szeretném megkérdezni hogy igaz-e hogy a PC megrövidíti a blokk élettartalmát?
Értem, köszi!
higany,

Nem 100%. Nem próbáltam még és már bent sincs ilyen régi AT, hoyg kipróbáljam.
Sajnos használt sincs bent. Akinek van, az használja.

Ettől függetlenül a használttól megóvnálak, mert ha a lambda-szenzora szar, akkor ha cserélned kell, mert lehet nem éri meg...
Volt, aki már nálunk így járt...
Még egy, mennyire 100% ez? Mármint, hogy az egyest lehet, a kettest meg talán? Esetleg volt rá példa, hogy kipróbáltad már? Csak mert írtam levelet a dynojet-nek is, ők azt írták h szétválasztva nem működnek megfelelően, vegyek két különálló autotunet, ha kettő kell. De nekik nyilván érdekük, hogy vegyek inkább két újat. De potyára meg ha jó áron van se akarok venni olyat, ami aztán nem használható. Nálad nem kallódik használtan amúgy eladó autotune jóárasítva?
Értem, köszi az infót!
higany,

Aminek a hátulján az 1-es van (volt), azt lehet.
Aminek a hátulján a 2-es van (votl), azt alapból nem, mert az ID-ja 2-es. Lehet belül át lehet kapcsolni 1-re is...
Helló! Lenne egy kérdésem. A régebbi autotune AT100-as, aminek még két külön elektronikája volt, nem volt egybeépítve, amit elvileg Harley-khoz készítettek, az szted kettéválasztva használható bármely sor4-es motorban pc5 mellett ill szétválasztva ugyebár 2 elektronika lesz két lambdával, szóval akár 2 motorban? Vagy egyesével nem működnek úgy, mint egy univerzális autotune (at200)? Erre gondolok.
Köszi előre a választ!
Üdv
Eladó, használt Power Commander IIIUSB az alábbi motorokhoz jó:
Suzuki GSX-R1000 (2007-)
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
Suzuki B-King (2008-)

Ára alku nélkül 30.000HUF!
OSZIXX,

Meghajtanám, mint az állat....:) nyélen..))))))))))))))))
Szia Ago!
Van egy 2001-es CBR 1100 xx-em injektoros nagyon jól megy de nagyon kormos a kipufogóm 4:1-be Akrapovic van rajta. Mit tudnátok vele kezdeni, hogy szépen kiégjen?