Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva" földi!

Neked milyen vasad van, láthattalak már?
Briant szerintem gondolkozz el nagyon a motorozásoddal kapcsolatban! 26.-án vetted, hazafelé vezető úton majdnem kétszer törted össze, ma 28. van és már sikerült is. Valami nincs rendben!
Úgy hogy mint utólag kiderült a kormány enyhén szorult, és ezért csak döntöttem de a kormányt nem mozdítottam, én inkább azt nem értem hogy nem estem el ott.Ezt nevezem én Isteni gondviselésnek.Amúgy most hozom haza Bandit és hát egy kicsit szarok mert durva nagy a köd, remélem nem lessz semmi baj, csak egy pár száz métert kell kibírnia.
Mellesleg innen is tudatom mindenkivel hogy a Bandit legroszabb tulajdonsága hogy hidegbe szinte el sem akar beindulni.Ha szerencséd van megy szivatóval, de ha nem, ahogy én is jártam még tegnap akkor be kell tolni és melegíteni.Ha már be van melegedve semmi gond nem lessz vele, akár 1 órát is lehet hagyni álni, akkor is pöc röff lessz.
Széles utat mindenkinek és nagyon vigyázatok magatokra.
Hát... érdekesen motorozhatsz!Lehet hogy csak nekem fura de azért kíváncsi lennék hogy sikerült 130-nál leszaladnod az útról!
Nagyon szép a motorod, gratula.A történetembe annyi a poén hogy akármilyen hihetetlen tényleg így volt, és nem megyek a motogp-be mert szar vagyok és tapasztalatlan.Sajnos tegnap sikerült is vele borulni, csesszék meg a rohadt tatteruszok, nem tom miért kell ilyen hidegbe fellocsolni azt a ki....ott utat.Nem is lett volna baj a vizes út mert 30-al mentem, kis utca volt és sötét, de egy kóbor dög elémugrott és hirtelen reflexből meghúztam az első féket és hát abbol esés is lett.A mocinak nem lett nagyobb baja, de az oldaldekni szépen kijukadt. :(Persze egy nagyon picit de az is elégvolt ahoz hogy egyből toltam is a szerelőig, amúgy meg beindult, és hát néhány karcolás is van sajna.Azt hiszem ebböl mindenki talulhat, nem lehet az ember eléggé óvatos meg figyelmes, ilyen időben este nem érdemes motorozni, én se csinálok még1x ilyen hülyeséget az tuti.
Jó motorozást mindenkinek.
Hi all
Szééép!
Ooops, félrekattintottam....


Hajrá!!
Hello!

Én is csatlakoztam a Bandit érzéshez. Hát meg kell mondanom, eszméletlen. Egy 91-es 400-as Banditot vettem, s igaz nincs nagz motoros tapasztalatom, de ezt az élménzt legmerészebb álmomban sem gondoltam volna. hihetetlen erős, gyönyörű hangja van, még gyári kipufogóval is....

Olcsó benzint és jó utat mindenkinek!!!

ps: Szeretném veletek is megosztani a szépségem:
ja, gondolom sok súly leugrik az idomokkal. Igazából rólam is szólhatna, mert volt egy 750-es kawám- A Zephyr- és nekem teljesen elég volt, imádtam. egy bajom volt vele, h állati rövid volt az áttétele, nagyon pörgött, 120nál már 6000-en visitott.Lehetőségem lett váltani, úgy voltam vele h valami hasonlót szeretnék, kőkori motor 4 henger, 750ccm, kopasz gép. A legolcsóbb vétel a bandit 650 lett volna(de nekem nagyon nem tecc, meg
Semmi, tudathasadás...:)
Amúgy azért, mert a kisebbeken úgy ültem, mint egy biciklin. Sajnos amennyi lóvém volt nem nagyon kaptam volna abban a korosztályban elég nagy méretű gépet. zxr250-et nagyon szét lehet hajtani, zx4 is kicsi alám, amúgy, ha megint ott lennék, akkor egy 400 Banditot próbálnék, csak nem férnénk el rajta túrán(szóval lehet, h ugyanide jutnék ).
Ma már kacsingatok az LC4 supermotok fele, de a nagy Bandit örök szerelem marad. Szóval hasadt személyiség vagyok, engem nem hoz már rendbe egy csernus sem!!!
Ja, nem Rólad szól, h mindenki mehetne egyel kisebb vassal, hanem azokról, akik kitolják a szalonból, aztán azt hiszik megvették a tudást is a géphez.
A zx10 jelen formájában sokkal könnyebb, mint egy bandit, vagy bármi!!
Te aztán király gyerek vagy!
Hogy-hogy még mindíg itt vagy és nyúzod a magyar utakat?
Már a GP-ben lenne a helyed!!!
Hello.
Nah ma vettem meg a Banditot.
Hihetetlenül egy nyomatékos kis gép.Akármilyen kicsi is de nagyon megy és sokan felfigyelnek rá.Szép nagyon.
Hazafele eléggé rázós egy utam volt, 2xis bekóstoltam az út szélét, nah a sáron azonnal meg is csúszott a segge, az eleje beszitált úgy 130-nál.Hát azt kell mondanom hogy a lélekjelenlét és a csoda mentett meg egyből az első utamon az eséstől.Rájöttem hasalva nem lehet dönteni. :)
Jah meg elnézést kérek innen is minden motorosnak akinek nem sikerült köszönnöm rövid 200 kilcsi megtétele közben, de egyrészt szokatlan volt a moci és hát amikor másodszorra majdnem eldobtam a gépet hát annyira megilyedtem hogy nem a köszönésel foglalkoztam, inkább azzal hogy még1 ilyen ne forduljon elő.Azért még itt a városba 160-al a hidon megyek és egy kamion bevág elém, nah abbol is majdnem durrranás lett, asszem mostmá betartom a kreszt. :)
A mocit csak ajánlani lehet, sztem ez egy külön feeling, nem nagyon hasonlítható más mocihoz.
További szép napot és széles utat mindenkinek.
Hello

Én majdnem 2 évig hajtottam a 250-es banditomat. 90-es évjárat, óra szerint 16000-el vettem (tudom, hogy vicc) szerelőm szerint kb 50.000 lehetett benne. Lényeg a lényeg hajtottam rendesen szerpenti+országút, rövidebb túrák. Nagyon jól motorozható gép, a kanyargós szakaszokon nagyon gyors voltam vele, lehet dönteni rendesen, a hangja aranyos, főleg 13-15 között. Nem gyilkoltam, de nem is finomkodtam vele, városban 10-nél váltottam, ha gyorsabban akartam menni 14-15 nél, és soha semmi baja nem volt, pedig így 12000-et beleraktam.
Csak láncot+fékbetéteket cseréltem benne. Nagxyon szerettem, és persze a gixxer más világ, de sose mondanám, hogy gyenge kis gép.
Én mindenkinek bátran ajánlom, mert a kedvenc motorom volt, szép, jó, megbízható.
Értékvesztésről annyit, hogy pont annyiért adtam el 2 év után amennyiért vettem, igaz, hogy zsír új gumikkal, fébetétekkel adtam tovább.
szóval akinek nem volt, ne fikázza a gépet, akinek volt az meg úgyis csak dícséri.
Köszi.

Az ETZ-vel 30.000 km
ZX4:18.000km/ 2 év
Transalp:8000km/ 1 év
CBR:32.000km/ 3 év

Kinek sok,kinek kevés.ez van.A banditot április végén vettem,augusztus közepétől szinte nem is nagyon használtam.
Nem röhögök csak megkérdeztem. Kiváncsi fazon vagyok. Jobbulást nekik.
Most csak a Bandit van. Röhögjél,tessék:2500 km,nem érdekel.van elég bajom így is,a szüleim betegek.
De mégis hány Km-ert? És mivel? Azok mind megvannak ami az aláírásodban szerepel, vagy csak a bandi?
Tényleg nem Hornet függő,hanem idő függő.Kurva keveset mentem,ez van.Ezért is adom el a gépet,élvezze más,de fáj érte a szívem.
De attól,hogy nem mentem most sokat,én is le tudok borítani egy mocit rendesen,megnyugtatlak.
Ha ezt Zsolt megtudja!
Na ezt nem fogják érezni soha!
Én ezt még mindig nem értem. Neked pl minek van akkor zx10-ed, miért nem zx4 vagy zxr 250. Bármelyik gyorsabb lehet kanyarokban, mint az a 140kg-os bálna.
Én spec azért vettem 1.2-est, mert imádok úgy gurigázni, h dobozokba teszek egy valag cuccot, magam mögé az asszonykát megyünk nyugiban, kanyarokban nagyokat borítva, miközben a gép kb 3000-es fordulaton dorombol. Így valszeg 150e km után sem kell majd szétbontani. Ha gyorsítani vagy előzni kell, akkor meg csavarok egy negyedet a gázon azt jóvan. + akkor sem fingik ki, ha egész nap 160-nal kell menni.
Neeemá, h szir-sz*r hondát akarsz, amikor ott a fasza bandit, ami méh kb 30 évig üzemelne nálad...
Úgy tűnik nagyon egymásra találtak. Bruuuutál módon nyomja, borítja, és asszonykája még meg is dícséri
És nem Hornet függő, ez a kérdés.
Te mennyit mentél ebben az évben?