Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

650-ven baj van az irásal?
sziasztok még nem volzam itt,gondoltam hamár bandit akkor gyarapitsuk a tábort
Amúgy visszatérve a motorosokra én amikor először mentem nem győztem integetni, először csak csukloból aztán már a kormányt is elengedtem... szal vannak jó emberek itt ám...szinte mindenki kalimpált nekem...jó érzés volt...
I love you Bandit..király...
Aztan hallgass a lentebb írtakra...csak finoman...ők már tudják amit mi még nem..
Sziasztok.

Ezt a legrosszab olvasni és felfogni: makd jövőre...
Jövőre...msn nincs, mIRC, mail van, majd megbeszéljük ha itt leszel...;-)
A hirtelen felindulás-bánatból feltett bemutatkozó szöveged végét meg szed le, a Bandit kedvéért...
Várlak szeretettel!
De sajna úgy néz ki hogy ebben az évben már nem lessz jó idő, bár a jövőhétre még mondanak 13 fokot, max akkor ha gondolod de nem hiszem hogy bevállalod. (lehet én se tenném)
Azért ha jössz akkor szolj, vagy beszéljünk msn-en.Majd megadod az msn-címed vagy valami.
Amúgy meg amúgy
Semmi kül, csakúgy kérdem, amúgy nem kell felkapni ám a vízet, az öreg csókák csak aggódnak, ahogy leírtad ugy tünt mintha estél keltél volna...Mindenki sajnálna Téged ha perecelnél...:-) Amúgy az ismertetődben tényleg megtévesztő az a sok motor ha csak pár kört mentél velük...kezdetnek nagyon jó az a 250-es, amúgy nincs mit szégyelni...:-)
Azért, ha jó idő lesz én elgurulnék Szegedre, nem távolság Pécstől....
Szeged és környéke :)
Miért?
Merre motorozol, laksz?
Bandittal is simán meglehet tanulni motorozni.Tegnap este kmentem a helyszinre ahol elestem és azért kiderült pár dolog, nem csak a vizes út és a kutya volt a hibás, valszeg az út hihetetlen egyenletlensége(pl új aszfalt, régi aszfalt, beton garázskijáró, és mind más szintbe) is közbe szolt, mert megnéztem a csúszás maradék nyomait (ami nem sok volt, de a gumi "csík" ott volt..
Szoval valszeg az megdobhatta a motort és azért blokkolt egyböl le az első kerék.Ami igaz hogy ilyen időben nem szabad motorozni, mostmár én se fogok az tuti.Még tegnap amikor hoztam haza akkor mentem vele 1 kört szép lasan mert durva nagy volt aköd de hát jó kormánnyla össze se lehet hasonlítani a kanyarodást mint amit előtte lehetett vele produkálni.Hát mondom, itt az emberi hülyeség meg az hogy úúúú, most végre nekem is van egy fasza mocim, azt mit kapok, mindenki leszól hogy hülye vagyok hogy vettem...stb De monstmár nem érdekel, tavaszal akkor is megyek ha egyedül kell, és nem bandába.
Én olyanról is hallottam, hogy még a motort is mással mosatta meg, pár 100 ft-ért, ő csak menni szeretett, fel a főutcán..le a főutcán...fel a főutcán...le a főutcán.
Most nincs felvétel...Egész nap a gép előtt ülök, így be tudok nézni ide-oda
De jó is annak, aki ennyire ráér... fórum itt, fórum ott... jó a melóhelyed, zöldi! Van felvétel?
Én is hiába pofázok haveroknak, vagy ismeretleneknek fórumokon, h kezdeni bőven jó az etz vagy valami olasz 125-ös, meghallagtják, helyeselnek aztán vesznek 1 R6-ot. Persze ezek nem komoly arcok. Bejön nekik, h megnézik őket a motorral, elmondhatják h "motoros vagyok" , 2 hét után ilyen szövegekkel jönnek h 6000alatt olyan mint egy Mz, holott sosem mentek vele. Márkaszervízbe hordatják a motort, jó esetben lemossák, és eszükben nincs bármit is megtanulni a géppel kapcsolatban...A jelenlevők közül nyomatékosan megkérek mindenkit, h NE vegye magára!!
Így van!
Nem csak ugatni kell tudni, hanem tanácsot is adni!!!
Próbálj meg fokozatosan, normálisan motorozni! Azok a szabályok nem is olyan rosszul vannak kitalálva...
A hidegindítási gond az előfordulhat öreg motornál, főleg ha belpiacos. Amit érdemes megnézni (múgy is): gyertyák, karbik, benzinszűrő, szelepek, alapjárat, ja meg az akksi.
Ne Te! Nézze meg szerelő!!
Nem kell mindjárt letörni, nem újat vettél! És valóban tessék összetartani!
Szééép a nagytesó is.Hiába,Bandit...
Sziasztok! Hi Briant!

Én, részemről teljesen egyet értek az előző két véleménnyel. Talán azért is, mert én is MZ-n kezdtem motorozni, igaz nekem ETZ-m sosem volt, de azért a 250-es Trophy is elég ahhoz, hogy az alapokat megtanulja az ember. Azóta eltellt jópár év, folymatosan jöttek az egyre nagyonn kategóriák, lement vagy 150.000 km, azért ennyi idő és km alatt sokmindent lát az ember. Kerülgettük az autókat a Pécs-Orfű szerpentinen, nyélgázon húztuk autópályán, Balaton-felvidék, Mátra, Pannónia Ring, nemegyszer segítettünk törött motorokat beemelni a furgonokba, sajnos élőben is láttam esést, és sorolhatnám. Egy dologot biztosan tudok: ennyi motorozás épp elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, mennyire kevésbé tudok motorozni. Két dolgot mindig szem előtt tartottam: félni minden autóstól, és tisztelni az utat. Briant azt mondja, hogy szorult a kormánya... Hogy nem vette észre? Ha az én Banditomon szorulna a kormány, én már a szagáról észrevenném. Emlékszem, mikor az első Yamahámat hoztam haza 250 km-ről, talán ha egyszer túlléptem a 100-as tempót. Azért hiába volt mögöttem 20.000 km MZ, úgy éreztem nem ismerem még az "új" gépet. Egyébként meg szerintem ha valaki 130-nál kisodródik, onnan nemigen jön vissza... Aztán meg lehet az út vizes nyáron is, de ha 30-as tempónál egy rohangáló kutya elég ahhoz, hogy padlóra vigyen, akkor szerintem komolyan át kellene gondolnod, és szépen, alapról indulva fokozatosan hozzászokni a Banditodhoz, tisztelve az utat és a gépet megtanulni motorozni!

Ezt ennél szebben nem tudtam megfogalmazni, nagyon sokat tudnék még mesélni. És soha ne hidd azt, hogy egy 250-es Bandit meg tud szorongatni egy 650-est, vagy egy 1200-est. Soha nem tudja megszorongatni, talán egy szakadékból lezuhanva együszerre érnének talajt . De megelőzni ott se tudja. Ja. Egy japán belpiaci gépnél (pl. 250-es Bandit) teljesen normális, hogy hidegben nem indul. Nagyon sok motorostól hallottam ilyet, persze vannak kivételek is. A Japán klíma szerintem nem teljesen olyan, mint a mienk, de talán a karbi fúvókáinak cseréje javíthat valamit a dolgon.
Szerintem Briant félreértetted a dolgokat! Senki sem fikázott! De az nem lehet véletlen ha ennyien reagáltak!Tényleg nagyon óvatosan mert veszélyes!Ha meg annyira ki akarod próbálni hogy mit tud a gép akkor irány valamelyik pálya! De csak tavasszal mert mostmár szar az idő hozzá !! És ott lehetne csodálkozni hogy még mi mindenre képes egy ETZ!
Én ezért ugatok itt folyton,hogy pár év ETZ-vel,ami kötelező.Mindent lehet vele csinálni,amit a nagyokkal:egykerék,elsőkerékgumifüstölés behúzott elsőfékkel (láb nincs lent!),elsőgumi nyikorgatás 70-nél.Ha ezzel esel,max 10.000 ft.Mindenki azon sír itt,hogy jaj,FZ6-tal,vagy CBR-el kezdjem a motorozást?
Attól,mert valakinek van pénze,még nem tud motorozni.Meg majd ésszel húzom neki.ja-ja,persze
Havernak van egy Busája,80-al veri neki.komoly.
Ohh! Sajnálom ha megsérettelek!
Nem volt ám szándékos!
"Széles utat!"
Köszönöm hogy ennyien ilyen segítőkészen fikáztok le és dicséritek motorozni nemtudásom.Nagyon rendes tölletek.Nekem kellene elgondolkoznom?
Figyu, az egyetlen amin el kell gondolkoznom az az hogy miért nem vettem észre hogy szorul a kormány, ugyanis most hogy megvan csinálva könnyedén be lehet venni vele a kanyarokat.Igen, ez volt a balfaszság, nem az hogy nem estem el nagytempónál, az inkább szerencse.Az hogy egyböl eldobtam? Hol írtam ilyet? nem eldobtam hanem 30-al vagy egy kicsivel lasaban eldöntöttem vizes hideg úton.Ez van.És nem egyböl nyélgáz ment, szépen fogtam hozzá amotorhoz, csak megnéztem mit tud, és most egyik nagytudású se szoljon bele hogy igen ezért is estem el...stb.Ami meg az aláírásomba van az meg nem az hogy annyi motorom volt, hanem annyin mentem, ezt értsd úgy hogy simsonon kb 5 KM-et ha vezettem,ETZ-vel városiztam.TZR-el 2 kör egy töltésen...stb Szoval a tapasztalat nagyon kicsi és kíváncsi lennék hányan lennének akik ennyi tapasztalat után lemernek egyből vezetni 200 KM-et az országban, nem a városon belül vagy az utcán oda vissza
És akkor elnézést hogy azt írtam hogy "széles utat".Látom itt már viccelni se lehet meg semmi, nah ennyit a nagy motoros összetartásrol.Még Szerencse hogy a Szegedi motorosok legalább tényleg összetartanak.Na hi
Ha ennyi motorod volt a bandit elött mint ahogy az infodba van, akkor hogy sikerül ilyen veszélyesen közlekedned pár nap alatt!? Lehet azokat a ETZket tovább kellet volna nyúzni! Az meg alap ha veszünk egy motort nem azzal kezdjük hogy véggázon betérdelünk mindenhova! Ha hidegbe nem indul az meg csak egyet jelent hidegbe ne motorozz!
Briant! Én némi iróniával próbáltam mondani, hogy a GP-ben a helyed.
Azt hittem az is elég lesz és észbekapsz, sajnos tévedtem!
Minden esetre ha a tudás nincs is meg a motoros-szellem benned van! ("széles utat mindenkinek")
Ha meg hideg időben nem indul, az nem törvényszerű, hogy mind olyan, az enyém pl simán beröffen!
Lehet hogy szart vettél? Tizenpárezer km?
Ha az előző gazdija is így motorozott vele lehet lesz még egy-két gondod!
Még egy hete sincs meg és már el is dobtad! Ez tényleg elgondolkodtató! Na mind1!
"Széles utat mindenkinek!"