Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a hülyeség másodiktól egy egyest ért ! Áram csak fogyasztó ellenállása révén jön létre legyetek nyugodtak eddig hibásan mondtátok az biza feszültség forrás , amit fogyasztók nélkül mérünk az kapocs feszültség ! Aki tanulta tudja , aki nem , annak meg igazat adok !
A 600-at nagyon kell üvegelni hegynek fel, megpakolva, de felmenni felmegy szépen, csak intenzívebb szteppelést kell előadni vele.
Rugózó elemei, fékei is sokkal ergyábbak, 1200-t vennék, ha csak ez a kettő játszik.
Maradjunk az energiaforrásnál.
A nagyobb mindig jobb,de ha ikaruszkent búg barmelyik fokozatban alkudj,sokat.Vagy fuss.
Ez hülyeség. Terheletlenül valóban nincs áram, de terhelve igen és azért mégiscsak az az 'áramforrás' célja, hogy fogyasztókat tápláljon árammal.
Simán felfér, sőt, ha hálózsákot, vagy kis hengertáskát felkötegelsz 2 oldalra, olyan mintha fotelben ülne. Bár a tökéletes kényelemhez nem árt egy zselés ülés, a lába miatt tényleg nincs miért aggódni. Párom a maga 176 cm-ével kényelmesen el van, még nyeregtáskánál is, pedig az közelebb van a motorhoz, mint a doboz (konzol miatt). Hátsó box nélkül viszont nem hajlandó felülni, csak azzal érzi magát biztonságban. Szóval a dobozok annyit számítanak vásárlásnál, hogy legyenek. Újonnan 150e alatt nem igen hozol ki egy 3 dobozos monokey rendszert!
Kenyelmesen felfer,1200-ast vegyel! Gixer melle akarod?
1200.
Üdv! Kérnék egy kis segítséget. Tervezek venni egy banditot kirándulni. Nagyjából a 2001 körülit tervezek 600s vagy 1200s-t. Elég sokat kapni teljes kofferszettel, ami nagyon tetszene, viszont nem vagyok benne biztos hogy a két oldaldoboz mellé még felfér az utas is? Esetleg választani kell, vagy egyik vagy másik?
bocs hogy szova tettem amit megint bizonyitottal, tenyleg az en hibam hogy nem csak nevettem hanem reagaltam is
Tényleg , nekünk is volt ilyen , az elektro tanár osztott kokit ha azt mondtuk áramforrás ! Mert ugye olyan nem létezik , csak feszültség forrás !
Megint megtaláltál ? Úgy szeretnélek egyszer megölelgetni , hogy ilyen okos embernek megszorongatni a kezét ! Egyébként szerintem több eszed van mint egy normális embernek ! Még nem mondták : Boldog ember aki téged nem ismer !
Amúgy hogy legyen új csont én mostanában ezeket a GTK környéki javszereket nézem.

http://youtu.be/4e_IUPfKwUk
Mit?
Hogy van Wiki vagy hogy kokit kapsz a robbanásért?
Tudtam csak nem sejtettem !
Na megint kibukott hogy sok fogalmad nincs :D
Azé van már wiki és az ő arannyköpései,nem robban,amúgy az erőgéptanárom kokit osztott ezé.

https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Anno mikor először keveredtem bele ('70-es évek vége) még sokszor hívták robbanómotornak, azóta kissé finomodott és belsőégésű motornak nevezik helyesen, ha az általam előbb linkelt értekezést nézzük akkor valóban nem robbanás hanem égés történik a motorban. Régebben még oktatáskor is fékolajnak hívták a fékkörben kerengő folyadékot amit akkor helyesen tettek mivel az első fékfolyadékok tényleg olajak voltak, de vagy 40 éve csak fékfolyadékként lehet nevezni hisz mindenféle más vegyület alkotja a fékfolyadékokat. Tehát nem robbanó hanem belsőégésű a motor....
Te ebből doktoráltál , én mindeddig azt hittem a sürítés után a begyújtott üzemanyag robbanása után a táguló nyomás mozdítja ellenkező irányba a dugattyút ! ? Na mindegy engem az se zavar ha azt mondod hogy csak a parazsat megy megkavarni a hajtókar oda fölfele a picsába !
Ha nem vetted észre, én a kémia nyelvén keresztül próbáltam hozzátenni az előbbi vitához. Az utolsó mondatom a lényeg. Ami a belső égésű motorra vonatkozik.
Ebbol baj lesz.........en nem mertem.......
Hadd peregjen csak lefelé, mint Mercedesről a dicsfény:

"Azt hiszem, akkor kezdett igazán eldurranni az agyam, amikor zseniális Sághi Iván barátom mesélt az S osztályos Mercedesek xenonos fényszórójáról - nem a mostaniéról, hanem az előzőéről. Egyébként szólok - vasárnapi cikk, hosszú lesz tehát és nemcsak autókról szól. Vissza.
Ezzel a korai generációs, intelligens (kanyar, változó terítés, automatikus lekapcsolás) fényszóróval ugyanis az a baj, hogy iiiissssszonyatosan drága, sok százezres nagyságrend. És ha parányit is sérül az üvege, az ember nem teheti meg, hogy egy hátul puffos autóból kiveszi fél-negyed áron a tökéletes, bontott fényszórót, és átteszi a saját, repedt üvegese helyébe. Ó nem.
A nyomorult fényszóró ugyanis a CAN-buszon az autó központi elektronikájával kommunikál, s a bejelentkezéshez egyedi azonosítót használ, mely kódot összesen csak egyszer lehet beírni - a gyári égetéskor. Utána módosíthatatlan. Az autó elektronikája csak azt a két számkódot beküldő fényszórót hajlandó működtetni, amire Stuttgartban megtanították, a bontott autóét nem. Újat kell venni, olyat, amibe a megfelelő autóhoz való kódot rögzítik – eredetileg. Meg lehetett volna oldani a dolgot egy újraírható csippel, de nem, úgy döntöttek, szívjon csak a tulaj, mert ezt nem lehet újraírni. Számítástechnikában jártasaknak – PROM helyett egy EPROM kellett volna bele, árkülönbség lényegében nincs, de ha lenne is, fillérekről van szó. Erre gondoljanak azok, akik a mostanában már a tízéves kort és az új, linóleumpadlós, alap-Fabiák árát közelítő S-Mercivel készülnek leelőzni a sószóró kocsit Mátraháza felé a szerpentinen. Még egy-két évet csökken a kocsi ára, és a kis betört plexi nagyságrendben a jó kis luxus-Merci árával összemérhető lyukat üthet a bankszámlán.
Ivánon keresztül – aki ilyen típusokat szerel – sajnos több mercedeses sztorit ismerek, mint mást, ezért kicsit igazságtalan, ha egy E osztályos történettel folytatom a sort, de ez egy véleménycikk, tehát csak azért is megírom. Az előző szériájú modell ez is, az összes hátsó lámpaizzó ledes, tehát (elméletileg) soha nem ég ki. Igen ám, de a helyzetjelző nem, az hagyományos izzóból van, amiről Edison óta tudjuk, hogy meglehetősen korlátos az élettartama. A Columbo-sztorikon felcseperedettek kitalálták – led és izzó egyaránt forrasztott a NYÁK-lapon, tehát ha kiég a helyzetjelző, mindenestől kell cserélni a panelt. Ami szintén nem két fillér.
Persze, ahogy a magyar találékonyságot ismerem, nyilván van már egy csomó mester, aki kiforrasztja azt az izzót a NYÁK-ból, és beforraszt valami hasonlót, még azt is el tudom képzelni, hogy Pestlőrincen akad már hardver-hacker, aki az S osztály helyes kódot tartalmazó fényszóró PROM-ját kiforrasztja, és beteszi az ép fényszóró elektronikájába, mert Pestlőrincen olyan szinten űzik az autóhackelést, amit fel se fog az agyunk. Ezek a rohadt kapitalisták mindig kitalálnak valamit, hogy szívassák a szegény embert, de a szegény ember mindig okosabbnak bizonyul. Csak könyörgöm, miért kell mindent kerülőúton, turpissággal, ügyeskedve?"

Forrás: http://totalcar.hu/magazin/vel...
1. Belsőégésű motorban nem robbanás történik, hanem égés.
2. A felszabaduló hőmennyiséghez (amit egy belsőégésű motorban hasznosítani lehet) nincs közvetlenül köze a reakció sebességének.
Nem vagyok szerelő. Vegyészként szólok hozzá. A metán a levegővel elegyedve sújtóléget képez. Robbanóképes 4 és 15 tf% között. Alatta, felette csak simán, kék lánggal elég. 4 és 15% között a robbanás ereje és hőmérséklete változik. 9,5%-nál a legdurvább a robbanás ereje. Mondhatjuk gépésznyelven úgy, hogy ott "nyomatékcsúcs" van. Ebből az következik hogy létező állapot az, hogy kevesebb hatóanyaggal nagyobb erejű robbanást lehet előidézni. Magyarul: lehet idealizált beállítással kevesebb üzemanyaggal nagyobb teljesítményt kicsiholni.