Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit talaltam...
Hat meg ha megolajozod a gazbovdent,szarnyalni fogsz!
Nos tuningoltok össze-vissza,most vettem kínai fék/kuplungkart és az minimum 10 lóerő plusszt jelent,oszt a blokkhoz hozzá se nyútam.
Hát akinek én hegeszteném a motorját, az szerintem ezt a szokást kétszer is átgondolná
errefele kell dolgozni itt nem divat a jelentkedősdi
"SANYI HOGY HA KIPUT ÉS SPORT SZÜRÖT CSERÉLNEK AKKOR VISSZONT MÁR KELL SZINKRONIZÁLNI .....
SZERINTEM NEM "

Ezt írtam: "A szinkron máshoz kell, azt 12 ezrenként elvileg meg kéne ejteni."............tehát máshoz kell nem a karburáláshoz (illetve annak is része, de nem az)
Ja, az ügyvédeik
ki tudja ? lehet még többen hívnának
Ha én piszkálgatnám másokét, asszem hamar leszoknának a telefonszámomról
De olyan jó szerelni. Leírni meg mennyország.
Ja , pedig 1- bol is meglehetne
Én még egyszer leírnám a helyedben, hogy mindenki megértse!
hát ja pedig nem is
egyszo mint száz ha egy kurva dobot cserélek és valaki vagy valami szerelö azt mondja majd ö jol be szinkronizálja a vasat .. akor vagy hot hülye hozzá vagy át akkar baszni ..
az nem szinkron hogy egy nyitotabb lésszüröhöz fuvokázom a karbit vagy egy inyektoros gépen fel tekerem a bi -pass szelepet esetleg egy karbis gépen ketövel lejebb teszem a zéger gyürüt a subert tün .. ez a karburátor részterlelési tartományának meg változtatása egy nyitotabb bobot még a motor el visel csak lesz benne juk de hamár nyitot szürö van és nyitot dob akkot álltalában dusitani kell ha tovább hegyezük a dolgot akor meg több töltés ami azt .. jelenti hogy hegyesebb vezérmü hogy jobban nyison a szelep és jobban tudjon üriteni
ha még tovább hegyezük
ez mind mind sok sok benzinbe kerül
szerény véleményem egy normál motorhoz normál felhasználonak csak káros a nyitottt kipu és a sport szürő valojábban semmi elönye ha nincs
ha nincs hozzá hangolva a karbi vagy az inyektor semivel nem jobb a gáz reakcio nincs több erő és még a nyomaték is esik ha viszont át van fuvokázva akkor a fogyasztás is el ugrik .. IGAZ sokal ütösebb lesz a vas ..
de mint mondtam ez nem szinkron
Na legalább közepesen belehúztatok...
én nem fékpadoztam de a sufnituningos dobokat lassan le kellene fényképezzem habár túl sok értelme nincs mert sokaknak bejön még a flextuningon átesett rövidített facsavarral összekókányolt dob is .... ha meg azt mondom ez egy fos akkor én vagyok a gyökér
Ne tartsd magadba!
Melóban ilyet használunk.
Valamikor fékpadoztam háát tudnék mit mesélni kipufogó ügyben
Tdm900, nem radialis brembo, 16os
ez nálam nem működik mert nem tudok hívni senkit hogy piszkálja meg a gépem mert egyfeszt hívnak hogy piszkáljam mások gépét
Igaz fényérzékeny a szemem.
Dehogy vallatlak én.
Majd vallatásnál kiderül (kuplung).