Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem ne egyszerűsítsd le mikor beránt akkor kell neki nagyobb áram aztán kissebbel is tudja tartani egy egyszerű pwm szabályzóval levinni a kitöltési tényezőt 70 % ra bekapcsolás után és megoldja a melegedési problémát vagy hűtőradiátort tenni rá termosztátos processzorventilátorral esetleg peltier elemeket is be lehet iktatni ha valaki igazán igényes
Na jo de tele vagy, van penzed draga olajzokra :D

Amugy 0,22A pirit rajta, ez nem olyan mint a Csabué, nem izgat, had melegedjen :D kap egy kis biztosítót hogy baj ne legyen és ennyi. Nem tudom mennyi a minimum amivel stabilan nyitva maradna.
Ez maszek, nem gyári.
Aha. Akkor miért régen rossz, ha nincs az enyémben ilyen? Egyébként meg akkor se volt, amikor volt olajozóm
Gázautós átalakításhoz használják. Azt emeltem át maszek olajozóhoz.
Az olajozót ez nyitja-zárja gyújtásra.
Mert a vákumos nem működik sűrű olajjal. Az benzinre való.
Mondjuk akkor se igazán értem mi szükség rá. Injektoros gépekben lennie kell AC-nak, ami biztosítja a megfelelő nyomást, akkor meg minek külön szelep? Na mind1, majd valaki felhomályosít.
Fogalmam sincs, hogy van-e benne.. És ha van, mire való? Mit kapcsol? Üzemanyag átfolyást??
Simán rákötöttem az akkura 2 3 perc és már forró is,most fogom a szelepet rákötöm akku töltőre és hagyom .
Ha nem pukkad el ill.olvad szét akkor maradhat de ez nem biztos
sehol se lenne szabad ingadozzon a feszültség autóban meg pláne , a régebbi banditokban se ahol olyan a generátor mint az autókban a tiedben lehet kissebb a feszültség alapjáraton de menet közben nem , a stabilizátor meg nem dolgozik normálisan ha nincs legalább 4-5 volt különbség mivel sose lesz akkora különbség esik rajta egy kis feszültség és kb annyi a mágnesszelep kevesebbet vesz fel kevésbé melegszik de azt el lehet érni egy nagyobb terhelhetőségű ellenállással vagy 2 dióda sorba kötve és mindjárt 1,4 voltal kevesebbet kap kissebb a meghibásodás meg a méret is persze ha meghibásodik a stabi akkor sincs semmi esetleg ha megszakad de különben kérdeztem már miért nem használtok vákumos robogóba való benzincsapot ? kissebb nem kell áram neki elméletileg előnyösebb lenne
Ha tiedben nincs akkor már régen rossz☺
Olyan is van a motorba?
Látom hasoló a problem

Ment viber üzi
Nem tudom, nem szoktam tapizni. Ez szerintem üzemszerű, mert autóba való. Ott is ingadozik a feszültség, ahogy a fesszab dolgozik. Dán Misit zavarta, tett egy 12V stabilizaló IC-t 500 Ft-ért elé. 2014 óta így használom.
Csabu, a mágnesszeleped mennyire melegszik ? Az enyém simány 50fok felett van
Ja, de ez nem a vizesre vonatkozik.
Teljesítmény és nyomaték leolvasott értékeket a főtengely (CE95 / 1):

BMW R1200GS (zöld görbék): 113,3 LE 7128 ford / perc, 13,3 kgm át 5462 fordulat / perc

Honda Africa Twin (piros görbék): 103,3 lóerő 7809 fordulat / perc, 10,8 kgm át 5858 fordulat / perc

Yamaha Super Ténéré ZE (kék görbék): 114,8 lóerő 7119 fordulat / perc, 13,1 kgm át 5804 fordulat / perc

Teljesítmény és nyomaték visszatért a kerék:

BMW R1200GS (zöld görbék): 104,4 LE 7128 ford / perc, 12,2 kgm át 5462 fordulat / perc

Honda Africa Twin (piros görbék): 94,7 lóerő 7809 fordulat / perc, 9,9 kgm át 5858 fordulat / perc

Yamaha Super Ténéré ZE (kék görbék): 101,9 lóerő 7119 fordulat / perc, 11,7 kgm át 5804 fordulat / perc
Ott a linken a magasabb érték főtengelyen mért érték ,de mérik a keréken is onnan látni,hogy a Tehén sokat veszít a BMW meg a Honda nem.Írják pontosan,diagramm is van.
Ezt most a főtengelyen vs padon mérésre írod? Merthogy e kettő között mindig van jelentős eltérés..
Az nem,viszont az lopja el a legtöbb Le-t ,pazarol,a BMW-alig lop többet mint a láncos Honda,érdekes,meg az is,hogy a 95LE-s Honda 103,3 LE-s a 125LE-s Bmw meg 113??
Ráadásul a tehénen - állítólag - nem is romlik el
Én belátom, hogy becsicskultam, nem próbálok ki semmit, nekem a bömmernél jobb motor nem kell.
Hetvegen kiprobaltam az MT07-et. Finom de lagy futomu,konnyu kezelhetoseg,nagyon finom es nyomatekos blokk,jol adagolhato nyomatekkal,sokkal gyorsabb jargany mint gondoltam. 190-es magassaghoz pici,combbal nem tudok a tankra simitani. Bridgestone s21r pedig egy jo gumi.... Ar ertek aranyban nagyon sok motort ad a yamaha.....mindenkepp probaljatok ki egyet!