Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még kellett volna várjak 2 hetet hogy meglegyen az 1 hónap csönd és nyugalom de muszáj volt 😁 volt az a filmtörténeti remekmű egy kiemelt motoros film, ami a színtiszta valóságot mutatja be a Vas ! és hirtelen feltűnt benne egy 1200 es bandit valameik nap ment a film+ on csak a végére értem be de felfigyeltem erre a fontos dologra 😄
Passz,bottal nem mertem megpiszkalni,74 ben hasznaltan kapta a vacsiuj aruhaz.
Picit huppog ha belelendulok a hajtasba.
óccsón tudok csapágyat eredeti komcsi brassói URB 25-30 éve érlelődik egy olajos vasládában 😂
😂 😂 😂
Nekem van ke molnárkocsim,mehet az racse,fasza aszfal.
Az egyik enyhen csapagyas. 😆
Ez mind fontos is, de abszolut egyén es felhasznalas fuggo, de mikor rámjön az ötperces roham, teljesen mindegy milyen ketkerekun ulok, csak a rést meg a tapadast figyelem.... 🙃
Jarjanak bkv busszal.
Nagyon meglepő, de a motoros ismerőseim 80 százaléka nem ilyen. Az a fontos, mennyire nem romlik el, mennyit megy el a gumi, meg mennyit fogyaszt.
Most nsm,talan kesobb.
Most akkor mar betalalsz a kanyarba vagy mi a szitu? 😜
Majdnem kesz van, huzd a gazt! 🙂
Pista, lehet az 3 kereku bicikli is........minden technikai sportolas arrol szol, h elobb vagy utobb elkezded feszegetni a technika meg a sajat hataraidat, es az adrenalin meg csak dől..... 😎
Nadehafelnovok,"csak ossze kene rakni" jeligére.
Biztos vagyok benne,csak városnéző-fagysikereső tempót nyomtam amikor voltam. 😆
Gyere eringre, legyalázlak :DDDDD
Lehetne rosszabb is. 😆
cb500 :D
´"Utcára határozottan jó(jobb) volt"--> pipa
"de pl pályán mondjuk..." --> most öszintén mi a fszt akarsz egy részben 89-ben "kifejlesztett" alsópolcos 24xkg-os túramotortól???! ;-D Ha viccelödünk, akkor OK, de most hova akarunk kilyukadni? Hogy nem rendelkezik olyan pályázási ficsörökkel mint pl egy ducati 750 SS vagy mi tököm az unikornisod?! ;-D
Múltkor próbáltam egy DUKE-R -t, hát ott valami félremehetett, pl nem lehetett állítani az előfeszt az első telóban :D És hát nem volt valami beton. Koma próbálkozott vele, hogy vesz bele 1kg/mm-es rugókat, meg átszelepelteti, de végül inkább eladta.
Viszont volt szerencsém gyári verseny SM Husquarnával menni pályán, forró slickeken és hát azóta nedves álmaim vannak :D Akármekkora tempóval beesel a kanyarba, egy ujjal lefékezel úgy,j hogy majdnem átesel a kormányom, vered rá a gázt kanyarban, átterhel, de nem történik semmi, 4-ben úgy jön fel az eleje gázra, hogy ha nem váltod bele az 5-öt, hanyatt vág.
Enyémben prog rugó volt elöl hátul. Utcára határozottan jó(jobb) volt- lásd Szotyi lejjebbi recenczióját- de pl pályán mondjuk úgy hogy 5 százalékot hozott.
Meg a bontós házának finanszírozása. 😆
A kaland ott kezdodik ahol az aszfalt veget er..... 🙂
Ertem, igazad is van.

Az 1400-on azt ereztem, h nagyobb temponal mar erosen tekeredik a vaz a bandithoz kepest, viszont a rugozasa meg mintha finomabban dolgozna, de regen volt mar ez.

Mindig a Ktm-eken erzem azt, h gyakorlatilag barmilyen sebessegnel is utheted a futomuvet, kirohog es meg jobban utod, még inkabb kivanja....még jo.h mar nem sietek sehova, csak kirandulgatok.
Ezzel én nem is vitatkozom, hogy ez az alsópolcos technika alulmarad sportmotorokkal szemben egyes (sok) helyzetekbe. Èn "önmagával" hasonlítottam össze. / a széria futomüvet akár kutyacsont kiemeleséssel szemben egy progresszív gátlós -rugós futómüvel, azt is csak abban a tekinteteben, hogy talán magasabb marad a "szabad magasság" egy a kanyarban, és nem karistól azonnal./
Az én 1400-es elefántomról már nem is beszélek aminek a kipu has-disztakarói marták az aszfaltot nagy tempós kanyarban egyenenlet útfelületen... szép is volt jó is volt éppen csak tüléltük. ;)
Onnan meg ugyis jon a susnyas. 😆