Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Sziasztok!
Suzuki bandit 600 motoromra szeretnek hátsó és első féktárcsákat venni amazonról. Van valakinek tapasztalata az innen rendelt féktárcsákkal?
😁
Mar van,csak fajront lett,mert 4 eve szetszedeskor elhagytam az egyik oil jet-et.Talan hetvegere ideer. 😁
Mondom hogy nem vagyok pro. 😆
hijj, ez jó játék leszen :D
azokba a magasságokba úgyse érhetünk 😆 mondjuk nem is szeretnék , na meg az embernek legyen önértékelése se szép nem vagyok se dumálni nem tudok úgyhogy ez itt ki is fújt 😆
Igyekszem pro-nak kinézni,hamár csak ugatom a fészbúúkcelebek helyett a szakmát. 😆
Gyári hodda.
aaaz igen van gyűrűfogó meg összehúzó is 😀 nem szarral gurigázol , azok a dugeszek malossik ?
4 evet allt honda karburator.
Megkockaztatom hogy visszazartam es nem nyulok hozza.Talan egyeve probainditas flakonbol eleg hurutosra sikerult.Most blokk osszerakas van,szoval karacsonyra belekerul es meglatom megszivom e vagy nem.
Hát, a 4 év állás elég riasztóan hat, ott már lehet tankrozsdásodás a megromlott benzin miatt, és simán lehet, ha karbisort meg el kell dobni.
plusz a gumik, szóval kb 250-et számolj rá az elindításra.
Köszönöm a segitséget.A bandit itt van a városban és ismerem a tulajt csak azért gondolkoztam el rajta mert 35000 kilóméter van benne 4 éve áll és azelőtt sem használták sokat.Szóval lehet hogy 8 éve nem volt szervizben :-)
600-on már cseréltem kétszer. 1200 k3-on csak azért nem, mert még nem ereszt át, és FB a tulaj.
A Zrx 1200 ugyanaz az iskola, csak állítható telók elöl-hátul, még erősebb, kevésbé szervizigényes, nagyságrendekkel jobb a fékje (nem BMW, de a Yamahák Sumitomójával felér), és kezesebb, mint a bandit lesz 120 ezer ft elköltése után. (erősebb rugók, széles kormány, új fékcső)
"Ennyi idősen már repedezhetnek a szívócsonkok"
Volt ilyennel dolgod? Nekem a 30 éves gixereknél semmi ilyet nem láttam...

"hogy mennyivel jobb motor a banditnál"
A felsorakoztatott technika a nyolvanas évek végét kéviseli (~1988), és abból még itt-ott vissza van butítva. (acélváz, egyszerübb gátló, telok)
A váltón kívül nem sok igazi típushiba van, igaz, amit István felsorolt azok mind bekövetkezhetnek simán elhanyagoltság miatt.
Ennyi idősen már repedezhetnek a szívócsonkok, azt jól nézd meg, nem olyan olcsó, és idő kicserélni. A karbisor legyen jó, mert egyre nehezebb szerezni, és 50-70 ezer ft a bontott, plusz azt is úgy kezded, hogy miszlikbe szeded, mert beleraksz 20 ezer forintnyi tömítést/tűszelepet.
Amúgy, én ha ilyet akarnék újra, ezt venném meg:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zrx_1200_s/kawasaki_zrx_1200_s-17416090
7 éve szervizelem, már a megvétel utáni próbaúton elöntött a sárga irigység, hogy mennyivel jobb motor a banditnál.
:)
Hàtsò gàtlò elfàrad, az uzemanyagrendszert, porlasztot hazavagja a etanolos benzin. Letapadhatnak a dugattyugyuruk... A valto akkor lesz kereghibas, ha fordulatszegenyen hasznaltam, de akkor mar par tizezer km utan is. A 6 dugattyus feknyergek is sok kart tudnak csinalni ha elhanyagoltak, reg nem csereltek fekfolyadekot.
Hja es fos az elso lampaja, mert telemegy porral. Maceras takaritani.
Nem mondanam gyngejenek,inkabb konstrukcios hiba/felhaszaloi sajatossag,amelyik tulajnak az a maniaja hogy 5. Ben alacsony fordulaton nyekegteti mert elbrja a blokk akkora nyomatek van benne,na azoknak nem birjak a fogaskerekek es a fogak krateresednek,ez adja a hangot.
Akik kihuzatuak nincs ilyen gond.
De ez csak megfigyeles,ki mit tapasztalt,nem volt banditm,csak ismerek par tulajt.
Szia. Az a gyengéje?
A váltó ne sírjon mint egy ikarusz difi.
Sziasztok!Motorvásárlás esetén 2003 as bandit 1200 S mire kell figyelnem?Van valami tipushibája?Köszönöm!
Köszi szépen
Az angolt megaléltam , csatolom ha esetleg valakinek szügyege volna rá .
https://www.manualedereparatie...
A PDF- et nem tudtam csatolni de innen szedtem le.
Sajnos muszáj volt le vennem mert ultrahangos tisztítóval tisztítottam ki .
De mart legközelebb okosabb leszek .
TPS-nek rövidítik, ha rákeresel, hogy "bandit 600 tps" a youtube-on, lehet lesz kapás.
Nincs meg a GSF600 manuálja, nem tudom az értékeket, de a dolog lényege, hogy zárt gázkarral és full nyitott állapotban is kell ellenállást mérni, eztán ha nincs a tartományban, akkor forgatni rajta. Egy jól becsomagolt potméter az amúgy.
Heló!

Az a fojtószelep szenzor. Legközelebb ne vedd le, csak húzd le a csatiját
Szép napot Banditosok
Valakinek megvan e PDF-ben a GSF 600 s paripa műszaki leírása ??
Van a 4. porlasztó jobb oldalán egy állítható vezetek ami a pillangó szelepek tengelyere van csatlakoztatva .
Ennek a beállítását tudja valaki, h hogy kell vagy hova , le vettem a karbúlator takarításnál és nem jelöltem be ,h hol állt.
Előre is köszönöm..
Daytona nyergek,egy r1 felso munkahenger,szerintem kicsit idegbetegre sikerult a tuning,a 765 jobb.