Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, mindenféle csapágyat kapni a piacon azzal nincs is gond, csak tavasszal akarom szétbontani, addig meg beszerzem a szükséges csapágyakat.
Angol szervízkönyvekben és fórumokban nem találtam még meg ezt az infót, csak gyanítom hogy az alap csapágy kell bele.
Valaki szakértő meg tudná mondani, hogy a DRZ "S" enduro kerékcsapágyak rendelésénél csak a főtípus azonosítója szükséges, azaz nem kell megadni egyéb C2,C3, ... NR stb altípust igaz?

Azaz csak simán így ezek kellenek:
- hátsó kerékcsapágy száma: 6004-2RS és a másik meg 6204-2RS méret: 20*42*12 ebböl 2db 20*47*14 ebböl 1db
- elsö száma: 6904-2RS méret: 20*37*9

EGyébként pontosan milyen típusú szimeringek kellenek "S"-es DRZ kerekekhez?
Üdv! Dr 350hez keresek karburátor alját, mert a jelenlegi berugósé, a blokk önindítós lett, és a leeresztő hozzáér az önindítóhoz. Ha valakinek van elfekvőbe, szóljon!
Új gyertya
Sziasztok, olyan gondom van a drzE-mel hogy egyik napról a másikra, nem indul, csak hajt az önindító, és néha durranik egy baromi nagyot. Szikrát néztem, az jónak tűnik. Valami tanács, hogy minek álljunk neki? (szelepek vagy gyújtás, vagy esetleg vmi más?) köszi
Sziasztok ha esetleg érdekelne valakit eladó a gépem, de akár beszámítok kisebb összegü gépet is
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Helyes :)
Írtam Mail-t a címedre!
Hali Márkatársak!
Most Én Keresek Saját részre SM szettet!
Gyári érdekelne elsősorban!
Ha valaki tud kérem jelezze!
mobilcentrum2001@gmail.com
20-5-636-213
Hali.
Honnan lehetne ilyet szerezni?
Szerusz, jól emlékszel, tényleg van 1 légtelenítő csavar a term. házon, felül. Kicsavartam, de semmi. Úgyhogy feltöltöttem új folyadékkal, ami
alu.kímélő( állítólag!). Pontosan annyi ment bele, mint a leengedett.
Azért kösz az infót!
Ha adsz email címet akkor váltanék veled pár szót.
Sajnos nincs itt a katalógus, mert a garázsban van, de az biztos hogy az SKF boltban mindent megtalálsz, mert a bratyó a DRZ mindkét kerekében kicserélte a csapágyakat, szimeringeket, és tudomásom szerint olyant tett bele mint ami benne volt, csak éppen SKF-et. De ha gondolod, megnézem holnap a szervízkönyvben, mit írnak.
Erről nem tudok, de holnap megnézem.Nem láttam semmit erről a
szervízkönyvben.De lehet igazad van. Utána nézek holnap munka után.Azonban, az biztos hogy ez előtt nem is gondoltam erre.Lehet
hiba volt?
+10le:-)
Rudó Rudó!
Kátéjemre minek az? :P hihi
Termosztátnál is van légtelenítő csavar úgy emlékszem
Tisztelt Urak!
A DRZ "S" enduro kerékcsapágyak rendelésénél csak a főtípus azonosítója szükséges, azaz nem kell megadni egyéb C2,C3, ... NR stb altípust igaz? (Még nem szedtem szét és nem tudom mi van ráírva.)

Azaz csak simán így ezek kellenek:
- hátsó kerékcsapágy száma: 6004-2RS és a másik meg 6204-2RS méret: 20*42*12 ebböl 2db 20*47*14 ebböl 1db
- elsö száma: 6904-2RS méret: 20*37*9

Illetve pontosan milyen típusú szimeringek kellenek "S"-es DRZ kerekekhez?
Írd meg e-mail-ben a telszàmod,hívlak.
Szevasztok. Van 1 problémám.DRZ400S motorkámból leengedtem a hűtőfolyadékot.Kevesebb mint 1 liter lett.Nem emlékszek mennyivel öntöttem fel, de a könyvében 1,7 litert ír, a szervízkönyvben meg 1,25l van. Mennyi kell bele pontosan? A vízpumpánál engedtem le,döntöttem jobbra-balra is, de nem jött több.Kifolyt volna mind?
Mikor feltöltöttem, emlékszek rá, a bal hűtő légtelenítő csavarját kivettem.Nem volt baj a hűtéssel soha.Kiegyenlítő tartály üres.
Üdv:Gyuri
pair szelep, környezetkímélés végett lenne, de sokan kiszerelik.
Szia! Nekem van gyári sm
Sziasztok!
Ha esetleg valakinek lapul a sufniban drz400 E-hez gyàri làmpàs sàrvèdő toldat ès szeretne szabadulni tőle keressen meg.
Üdv.:Rudo