{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5447934] 2018. 04. 23. 22:57
Lehor19
Hello mindenki.

A napokban lánccserénél így jártam. Bármilyen ötletet megköszönök. Egyelőre orvosolni és nem cserélni akarom az alkatrészt.
[#5447773] 2018. 04. 23. 19:10
janesz25
Üdv! Van eladó gyári hátsó dobod drz-hez!!
[#5447728] 2018. 04. 23. 17:29
janesz25
Sziasztok!! Drz400 gyári dobot keresek. Valakinek elfekvőben esetleg??
[#5447121] 2018. 04. 21. 18:38
ini
tud olyat a drz hogy egyik napról a másikra elkezd kopogni a főtengely és a hozzá csatlakozó cuccok?
kuplung rendben, vezérműláncban pár ezer van, akkor rendben volt a hengerfejben is minden de most sem lóg semmi
ilyen dugó és társai csak nem kopoghatnak így egyik napról a másikra
[#5447099] 2018. 04. 21. 17:12
lampard6
Nincs valakinek eladó drz 400 e gyári kipufogója?
[#5446557] 2018. 04. 19. 6:31
T.Petya
vegyél újat gerecsénél vagy ebayon
[#5446547] 2018. 04. 18. 23:13
rinko_balint
Helló, nincs vkinek eladó DRZ-E-hez hűtőviz kiegyenlitő tartálya eladó?
köszi
[#5440341] 2018. 03. 31. 21:27
juicecooler
sziasztok! újra elérhető a facebook oldal. elkezdtem elölről... közkívánatra.
https://www.facebook.com/Prome...
Köszi a figyelmet!
[#5435821] 2018. 03. 20. 5:20
rinko_balint
Hello
Nincs vkinek elado, DRZ400E-re kipufogo osszekoto csove? ilyesmi mint a kepen.
koszi udv
[#5435553] 2018. 03. 19. 13:13
drZXR
drzx...........r service manuals pdf suzuki drz 400
https://drive.google.com/file/...
https://drive.google.com/file/...
[#5435079] 2018. 03. 18. 16:37
zsoltmtx125
De facebook... DRZ Hungary... segít,... :-)
[#5435056] 2018. 03. 18. 16:26
zsoltmtx125
Esetleg ez? DR-Z400(CLYMER, DR-Z400E, S& SM • 2000-2006) dobj email címet ha kell....
[#5435015] 2018. 03. 18. 16:01
Anubis_9
Sziasztok!

Nincs ez véletlenül meg valakinek file-ban?
Clymer Manuals Suzuki DR-Z400E, S & SM Manual 2000-2012
https://www.clymer.com/suzuki-...

Köszi!
[#5433618] 2018. 03. 15. 19:56
Mézes01
Jóestét/napot!

Drz 400 E hez keresek gyári fejidomot lámpával, aki tud kérem segítsen

köszi: Ákos 06307013586 akos.s70b@yahoo.ie
[#5430175] 2018. 03. 08. 12:17
zsoltrs
Köszi az infót.
Ezt a verziót már nekem is sikerült megszereznem.

Az a bibi, hogy 2002-ben változtattak a teleszkópokon és az a leírás a 2002 előtti telókra vonatkozik.
A 2002 utána motorok első villája felül máshogy néz ki. (Nem rovátkákat kell állítani, hanem klikkeket, ill. a hátsón felül 2 állítási lehetőség van alacsony és magas sebességű csillapítás).

Van egy olyan érzésem, hogy a 2002 után eladott motorokhoz nem gyártottak új kezelési útmutatót...
[#5430061] 2018. 03. 07. 22:22
Anubis_9
Sziasztok! Van esetleg itt valaki DRZ400S-sel Veszprém környékéről?
[#5430030] 2018. 03. 07. 20:28
Macskury
Ennyi van írva a teló beállításról.Remélem segít.
[#5429758] 2018. 03. 07. 14:07
zsoltrs
Tudna valaki gyári teló beállításokat küldeni S típushoz?
Jöhet ábra is...

Köszönöm
[#5429730] 2018. 03. 07. 11:37
misi87
Allo motornál nem csinálja. Beinditom ,bemelegszik és akkor kezdi. Olyan mintha ha be ragadna de csak az elején
[#5429598] 2018. 03. 07. 8:35
z00
Első körbe nézd végig a bowden útját, lehet kanyarodás közbe feszül / akad valahol a rossz elvezetés miatt.
Azt próbáltad, hogy amikor a jelenség van leállítod és álló motornál is akad?
[#5429592] 2018. 03. 07. 7:38
misi87
Bocs hogy ide, de hátha tudtok valami megoldást

sziasztok, egy kis segítség kellene xr600r-ről van szó, a jelenség az, hogy menet közben nem lehet finoman adagolni a gázt, vagyis lehet, csak nem a teljes tartományban. ez azt jelenti hogy, álló helyben simán lehet túráztatni, ekkor nagyon simán mozog a gázkar, nincs probléma. ha viszont megyek vele, és mondjuk váltásnál visszaengedve a gázt, következő sebességet kapcsolva a gáz a visszaengedett helyzetből csak nagy erővel indul meg, amikor megindul, akkor pedig a nagy erő miatt túl nagy gázt adok neki. a megindulás után már nem akad, a többi útját ugyanolyan simán teszi meg, mintha mi sem történt volna...
tudom, több megoldás is lenne, pl ne engedjem vissza a gázt, meg ilyenek :), de komolyan érdekelne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet, vagy tudja-e valaki mitől lehet, mert a motorozási élményt nagyban lerontja a dolog :(
volt korábban egy 350-es xl-em azzal soha nem tapasztaltam ilyet, simán vette a gázt, nagyon jól vezethető gép volt.

elsőre bowden kiszálazódásra gondoltam volna, de ha az akkor álló helyzetben miért nem okoz ez problémát?
[#5429386] 2018. 03. 06. 22:08
z00
Errefele is nézik, e jelzés, rendszám tábla hány fokban áll stb stb. Jobb a békesség.
[#5429228] 2018. 03. 06. 19:55
doomed_srac
ez kb. az elv :) nem tudom, hogy ez segíti a dolgot.
[#5429206] 2018. 03. 06. 19:34
zsoltrs
A zx6-osomon se volt E betű, amikor megállítottak akkor éppen másra büntettek nem az E betű hiányára.
De egy 1 hengeres motor azért máshogy puffog, mint egy sor4-es. Ez megütheti fülüket.

Most valami moddoláson gondolkodok a gyári kipuffra...
Csinált már valaki ilyen gaztettet? Itt nem a betonvasat beleütök dologra kell gondolni....
[#5429155] 2018. 03. 06. 19:06
doomed_srac
ez most komoly?? :D valaki tényleg nézi az e betűs dolgot utcán?? ha nem kúrva hangos pont leszarják szerintem (vagy is ebbe bízom :D ) nekem egy LeoVince x3 van a mocimon ami nem e betűs, de nem is hangos mert van benne db killer.