Én amíg otthon melóztam motorral jártam amíg lehetett, így nem számolgattam ilyesmit mert kellet, és ugyan ott voltam mint egy városi bérlet benzin, a többi költséget meg kiváltotta az idő és az a tény hogy nem egy buszon nyomorgok hanem motorozom
Nekem a karbantartás (olaj, gumi, alkatrész) valahogy mindig kicsit több, mint a benzin. Igaz, hogy 3 liter fogyasztással számolok. Viszont minden mást se évre, hanem kilométerre nézek, nálam kicsit gyakrabban jönnek a periodikus dolgok, átlag évi 19000km-rel.
Heti egy alkalmas motorozásnál meg a lánc-gumi-olaj téma 3 évente egyszer jön elő.
Az nem egy érvágás.
Én pont szeptemberi vásárlásom volt egy éve.
8000 nél.
Akkor tételesen mondom:
-olajcsere szűrővel 12000.-
-gyertya 9500.-
-légszűrő 8500.-
-1 első 3 hátsó gumi cakk-pakk 33000.-
-olajcsere 12000.-
Most ott tartok hogy 27000.-ig csak gumit kell venni de csak jövőre.
Ez két évre havi 2600 forint.
Ha veszek valami túrásabb gumit akkor legyen mondjuk 3000.- havonta.
4 tankolás 28000.- ha minden héten megyek 280 km.-t.
ez eddig 32000.-
Plusz adók.Havi 3000.-
35000/hó a nyári hónapokban.Ha éves szinten nézzük KB egy 20-as havonta ez a hobbi.
Nekem.És nekem egy iszákos nagyon nem olcsón fenntartható a járgányom.
GS-el hav szinten el lehet szaladni 8-10-e ből ha az évet nézzük és télen nem megyünk vele csak nyáron.
sajnos ma a motorozás luxuscikk kategória. nem szabad utána számolni, mert ha megteszed, rájössz, mennyi pénzt adtál ki, amit máshova is el tudtál volna költeni. de akkor hol marad az élvezet, a hobbi, az érzés. valahol le kell vezetni a feszültséget, mert az ember belefásul a hétköznapokba. nekem erre van a motor.
Nem gondolkodnék eladáson, ha anyagilag simán kijönnék, de (egyelőre) nem. Az vigasztal, hogy később, amikor bőven megengedhetem magamnak, optimista vagyok :-), bármikor újból vehetek motort.
Milyen szerencse, hogy az idősebbik gyerekem is csak 2.5 éves, így még évekig nincs iskolakezdés
Addig meg maradok annál, hogy az én gépem indítóját is igen nehéz benyomni...
A Csemete a legdrágább hobbi....és így érthető az elgondolás..
Ha eladod a motorodat...talán kijön belőle néhány év iskolakezdés..
..és bakker ez baszott szarul hangzik
Persze természetesen a tervek,család ...stb.. olykor sokkal fontosabbak..mint egy szenvedély,hobbi..
..csak meg ne bánd..
A nők jönnek ,mennek (legalábbis nálam)...a motor állandó....még a talált kutya is csak 85%-on áll
Nekem speciel már fenn van a hirdetés az eladással kapcsolatban. Kicsit utánaszámoltam egy laza gurulás alkalmával a benzinkút után eső részén és megfogalmazódott bennem a hirdetés és eladás gondolata.
Jönnek a rémhírek az évenkénti műszaki vizsgával (egy húszas).
Van ugye a kötelező meg a súlyadóm (egy húszas).
Szoktam olajat és szűrőket cserélni (tizenöt)
Hála a magyar jó minőségű benzinnek, tuti hogy eldugul a karbim a télen (egy tizes).
Hatvanöt ezer, csak ha egy centit sem megyek.
Nem számolom a gumit láncot, de ha megteszem, máris közel vagyok az évenkénti százezerhez.Ha szerencsém van akkor nem kell alkatrész és szerelő! Ezt már nem is merem belekalkulálni.....
Lassan 4 hónapos a leányzóm és lelkiismeret furdalás minden egyes tankolás, amit havonta 2 alkalommal megteszek (a saját magam élvezetére)!
Egy évben motorozom 7 hónapot, ami plusz 70ezer benzit jelent (minimum)!
Szóval ez a heti 100 km (!) benne van 170.000.-ben. De hangsúlyozom nem számoltam alkatrészt!
Tehát hetente 6000.-!
Sajnos nem mehetek annyit, mint szeretném és az is kurvadrága!
A hátterem olyan, amilyet szüleim rám hagyományoztak, illetve amiben jelenleg dolgozom: büszkén, de sz@rul. Arra elég a fizu, hogy kifizessem a kötelezőket, és nagyon kicsit félretegyek. Úgy, hogy együtt élünk, együtt fizetünk a feleségemmel. A mindenkori munkamotiváció, hogy meg lehessen élni és családot alapítani, ha lehetővé teszik. Mi más?
Másik lehetőség, hogy kicsit nyújtózom, és máris elfogy a stex 2 hét alatt. Pedig spórolós vagyok. Szóval a GS-500 tényleg tökéletes választás volt számomra.
(a versenyszférában ingyenélők a rózsaszín inges, ájfonos Veszpások? )
És 6 literrel meg sportgumival számolok.
Nem fogok 50-el nézelődni kin az alpokban.
Itthon meg nem nézek semerre.
Jövőre akarok többnaposozni és kész!
Az nem egy érvágás.
Én pont szeptemberi vásárlásom volt egy éve.
8000 nél.
Akkor tételesen mondom:
-olajcsere szűrővel 12000.-
-gyertya 9500.-
-légszűrő 8500.-
-1 első 3 hátsó gumi cakk-pakk 33000.-
-olajcsere 12000.-
Most ott tartok hogy 27000.-ig csak gumit kell venni de csak jövőre.
Ez két évre havi 2600 forint.
Ha veszek valami túrásabb gumit akkor legyen mondjuk 3000.- havonta.
4 tankolás 28000.- ha minden héten megyek 280 km.-t.
ez eddig 32000.-
Plusz adók.Havi 3000.-
35000/hó a nyári hónapokban.Ha éves szinten nézzük KB egy 20-as havonta ez a hobbi.
Nekem.És nekem egy iszákos nagyon nem olcsón fenntartható a járgányom.
GS-el hav szinten el lehet szaladni 8-10-e ből ha az évet nézzük és télen nem megyünk vele csak nyáron.
Azt a heti egy alkalmat nem lesz nehéz. Majd elmegyek a csajokkal valahova helyette.
Addig meg maradok annál, hogy az én gépem indítóját is igen nehéz benyomni...
Vagy ez csak színtisztán örömszerző túrázgatás?
Ha eladod a motorodat...talán kijön belőle néhány év iskolakezdés..
..és bakker ez baszott szarul hangzik
..csak meg ne bánd..
A nők jönnek ,mennek (legalábbis nálam)...a motor állandó....még a talált kutya is csak 85%-on áll
Jönnek a rémhírek az évenkénti műszaki vizsgával (egy húszas).
Van ugye a kötelező meg a súlyadóm (egy húszas).
Szoktam olajat és szűrőket cserélni (tizenöt)
Hála a magyar jó minőségű benzinnek, tuti hogy eldugul a karbim a télen (egy tizes).
Hatvanöt ezer, csak ha egy centit sem megyek.
Nem számolom a gumit láncot, de ha megteszem, máris közel vagyok az évenkénti százezerhez.Ha szerencsém van akkor nem kell alkatrész és szerelő! Ezt már nem is merem belekalkulálni.....
Lassan 4 hónapos a leányzóm és lelkiismeret furdalás minden egyes tankolás, amit havonta 2 alkalommal megteszek (a saját magam élvezetére)!
Egy évben motorozom 7 hónapot, ami plusz 70ezer benzit jelent (minimum)!
Szóval ez a heti 100 km (!) benne van 170.000.-ben. De hangsúlyozom nem számoltam alkatrészt!
Tehát hetente 6000.-!
Sajnos nem mehetek annyit, mint szeretném és az is kurvadrága!
Nagyon én sem költök másra a motoron kívül, csak az alap dolgokra.
Meg sörre!
Másik lehetőség, hogy kicsit nyújtózom, és máris elfogy a stex 2 hét alatt. Pedig spórolós vagyok. Szóval a GS-500 tényleg tökéletes választás volt számomra.
(a versenyszférában ingyenélők a rózsaszín inges, ájfonos Veszpások?