Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NGK-ból elég sok volt a kamu egy időben, Densoból nem nagyon, én lehetőleg az utóbbit veszem.
Erre gondoltam... Túl jó az önindítód, szépen könnyen forgat, de már a szikrahoz kevés a villany.. feltoltod és jó...
Nem éri meg amúgy. Most beindítottam, de rendesen be se melegszik ha nem megyek vele, csak az olaj megy tele benzinnel a henger faláról, meg az akki se töltődik vissza rendesen, a kipuffba is beül a víz.

Úgy lenne jó, ha tudnék kerülni vele egy 5-10km-t
ugyvan...én ezért járatom a motorjaimat 20éve mindig 10naponta télen is...
hagyd rajta azt a töltőt még1 napig...
elvileg a könyve szerint is ngk az elsődleges ajánlás...de a denso is jo...
Hát akkor megoldódott. Ha régen indult, kell neki a jó akksi, h többször rendesen megforgassa, ill. kell a PRI állás a benzincsapnál is. 2 hetente érdemes elindítani és járatni, akkor nincs ilyen gond.
Akksi gond volt, rátöltöttem és indult (azt nem mondom hogy pöcc-röff, de indult). Egy érdekesség, hogy full kitolt szívatóval többször lefulladt, visszatoltam félig egyből szépen járt.
Bele való, mondjuk a szerelő azt mondta az NGK jobb.
2800ft tescoban multiméter,akciós..
akkor az valszeg jo... bele valo gyertya?
Akkor legyél türelmes, el kell indulnia, főleg ha van szikra és benya. PRI állásba rakd a benyacsapot és forgasd gáz nélkül full szivatóval legalább 10 másodpercig, aztán kis szünet és újból. Ha nem indul 5-6 ilyen kísérletre, akkor vmi gáz van v. a szikrával v. a benyával.
Mindegy, kértem töltőt, rádurrantom egy pár órára aztán meglátjuk. Az a baj hogy nincs multiméterem, nem tudom megnézni az akku állapotát. Különben az akku is új, nyáron raktam bele.
Gyertyát augusztusban kapott. Legutoljára december 30.-án mentem vele, akkor indult rendesen.
Úgy raktad le, hogy minden jó volt. Akksit rendesen feltöltötted? Pl: 1 amper 10 óra, vagy fél amper 20 óra
igy van...ezt én második lépésnek ajánlom,azesetre ha az imént leirt módszerrel van szikra...ezesetben a kábelek jók...
nemhiszem...mikori a gyertya? pipákat huzd le és másik gyertyával nézd meg,h van e szikra.
Tekerd ki a gyertyát , hagyd rajta a kupakot és a gyertya menetes részt érintsd-nyomd a hengerhez v. vmi testhez és indítózz, ha jó a gyertya, akkor látod, h szikrázik az elektródánál. Ezt meg tudod csinálni mind a kettőnél külön-külön. Ha nem szikrázik, akkor lehet gyertya v. előtte vmi hiba.
Na PRI-be tettem a csapot, töltöttem az akksin is, de semmi, csak teker. Pedig benzint tuti kap mert benzin szagút pufog. Lehet szar a gyertya (DENSO)
Elveszett amikor cseréltem a műszerek alatti gumigyűrűket. Alkatrész kereskedelemmel foglalkozó cégnél dolgozom, ott rendeltem.
Visszacsavarozni már nem nagy meló...
Szia.Van gyari felső villahidam normal kormanyhoz.Ha érdekel 70-3179083.udv Pali
tekerd a csapot direkt állásba...szivatot huzd el maxra és ugy inditozz párat...
Nekem is van olyan motorom, amelyiknél ha gyenge is az akksi, szépen forgatja, de az elektronika nem ad szikrát. Töltsd fel az akksit és sztem is rögtön indulni fog..
De, ha minden oké lenne akkor pöcc-röff kéne indulnia nem?
jó ötlet...csak totál felesleges...