Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a 3. 4. ba...kodás nekem is ismerős :D
Én meg éppen 60-nál felrakhatom 3-ba és nem rángat persze nagyon finom gázadásokkal, bár igyekszek a lehető legrövidebb úton elhagyni kicsiny falunkat, ott meg ugye úgyis rúgom vissza 2őbe csak az íze kedvéért...
Nem szeretnék kisebbet, nem tesz jót a láncnak. Nekem az a legfőbb bajom, hogy a városban 60-nal haladva folyamatosan szteppelnem keéll a 3-4 között. 4-et nem igazán szereti, 3-ban meg hangos. A végsebességét is 5-ben éri el hamarabb, a 6. szerintem túl hosszú neki....
Nem lenne egyszerűbb előre 15-öst rakni? Én mondjuk éppen egyel nagyobbat tettem annak idején előre. Kicsit esett a fordulat, 100-nál 5000-ről 4500 lett. De nekem ez is volt a célom.
Urak!
A láncáttételt "rövidíteném" (előre a gyári 16 fogú kereket kapná, hátulra meg a 39-es helyett 41 fogút), szerintetek elég lesz a a gyári áttételhez ajánlott 110 szemes lánc, vagy 112-est kell vegyek?
Ma mentem kemény 6km-t.
Nem haragszom persze,csak gondoltam ha gyorsan kell,akkor ez lehet álmeneti megoldás. Viszont úgy megtetszett,hogy így hagyom .
Már megrendeltem az újat, csavarral együtt. (2130 Ft)
Sem a motornál, sem az autónál nem szeretem a "kókányolást".
(Remélem ezért nem haragszik meg senki)
Nekem is mozog,de èn azt hittem,hogy direkt ilyen. Fasza.
Szia! Èn úgy vettem,hogy nem volt kilómèternullázó a gèpen. Nem vettem èszre. Egy golyóstoll vège tökèletesen ráillik. Csak becsúsztattam ès kèsz.
ha esetleg valakit érdekelne, fellelt állapot papirja nincs, kipu már nincs igy 60 e
Nekem is K5-ös van, spanyol összeszerelés. Igazán semmi komoly kifogásolni valót nem találtam rajta.
Nekem egyedül az APJ féknyergek nem tetszenek (bár jól működnek) a régiek Tokico-t kaptak.
https://www.sportmotor.hu/profile
Itt a "Regisztráció"-t válaszd és töltsd ki a kért adatokat!
Ha nem felejted el a regisztráció során megadott felhasználóneved és jelszavad, működnie kell!
Nekem 7 évig volt K5-ös fejidomos. A középtámasz taposóját újra kellett hegeszteni (anyagfáradásra fogtam, bár lehet a 130kg-m is közrejátszott ), plusz a lábtartók és kormányvég tövénél megjelent egy minimális rozsda, amit a wd40 orvosolt ennyi. Semmi egyéb probléma nem volt vele, nyugodtan vegyél újabbat (ha rám hallgatsz fejidomosat a szélvédelem miatt), nem fogsz mellélőni.
Amit még megcsináltattam:
- gyertyakábel és pipa csere endurosra (ha jársz Erdély felé, vagy esős vidéken)
- kormányfelsőhidat leszintereztettem feketére, ill. kapott carbon mintás 3m matricát (ha kened néha a kulcs helyét is, összekoszolja a gyárit, engem zavart)
Segítsetek már, hol lehet erre az oldalra bejelentkezni? Mindig csak új felhasználót akar kreáltatni velem, pedig a képesmotor apróhirdetési oldalára be tudok lépni. GS-el voltam szeptemberben a Stelvio-n meg még sok helyen, jo lenne galériát feltölteni. Thx. newuser
Persze azért vásárlás előtt alaposan átnézem majd a mocit,bár sajnos még nincs meg teljesen a keret így gyűjtögetek,megpróbálok majd inkább drágábbat de sérülésmenteset nézni.
Akkor azt mondjátok hogy pl egy 2008-as kivitelűn nem látszódik meg az "anyagspórolás".? Tudjátok mint szinte minden dolgon amit 2000 után gyártottak.
Bár jobban is tetszik az újak formavilága mint egy 91es "kocka" gs-nek. (Akinek ilyen van ne vegye sértésnek!) :)
Te milyen szerencsés vagy!
Nálunk bazi hideg volt-van...
ugyvan...tegnap én is elötoltam a vasat...kerültem egy jo 100km karikát...kiválo idö volt, 13fok.
Sosem állítottam hogy szép, viszont a "régi" határozottan még csúnyább.
Csunyabbak?Baszcsi........a fiatalok se egy claudia siffer......
Üdv,
Tegnap a cserkei termál medencéből hallottunk egy kétkerekűt és eggyel (Honda CBR) találkoztunk, szemből jött Öcsöd felől! Jó idő volt rájuk! Mindjárt itt a tavasz!
Szia,

én két hónapja vettem az enyémet, ezért csak annyit írok, ha nincs különösebb oka, én nem vennék tavasszal motort, akkor felfelé mennek az árak. Ha megvan rá a lé, akko' inkább most.
És az teljesen igaz, hogy a motorok ára nem lineárisan csökken a korukkal, minden szempontból jobban jársz egy fiatallal. Még a pénz szempontjából is.
Üdv!

A blokk ne csörögjön zörögjön... gumik, lánc. Igazából nem sok minden tud rossz lenni rajta.
Én tavasszal eladom az enyém. 2007 es. Minden ki lett rajta cserélve amit kell gumik lánc fék betét kapott egy szép sport dobot is. Az albumaimban találsz róla képeket.
Nálam egyszer álló helyben eldőlt a bal felére és letört a kuplung kar. Ezen kívül semmi baja nem volt .
Szeretnék én mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánni!
Sokan sokfélét fognak mondani, az én véleményem az hogy jobban jársz, ha minél fiatalabbat, megkíméltebbet szerzel magadnak. 550-600 ezer körül 9-10 éves, hibátlan gépet kapsz esetleg új gumikkal, stb, míg a legleharcoltabb 20 éves gépeket sem kapod meg 400 alatt, és azokra helyből ráköltöd az árkülönbséget ha nem többet (és lesz egy 20 éves motorod felújítva). Ha "újat" veszel, akkor kerüld a 25kW-osakat, mert a 2004 utániakat nem tudod kis munkával, kis pénzért "kinyitni": még a gyújtásvezérlő elektronika is eltér a 25 / 35 kW-osaknál. A régieknél ez nem nagy ügy. A régiek hasalós, csutkakormányosak, ennek az átépítése is elég sokba kerül, szóval még egy érv az öreg vasak ellen. Na meg csúnyábbak is...