Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem,csak most pár napig az ő kocsiját használtam....meszerettem...
Oda én is el akarok menni de sajnos jövőre a motor váltás miatt nem lesz rá keret :( de ha jövőre is lesz akkor szívesen benne lennék
A Transzfogaras jó ötlet, főleg ha többen mennénk!
Ez jól hangzik!
Bükk-Mátra fölvezetést vállalom, ha szeretnétek ;)
1 napos karika időjárástól függően április-május.
Ha korábbiban gondolkodtok, az még hűvös, max a Pilist javaslom, szintén 1 napos, Dobogó-kő bográcsebéddel ;) Szentendrei találkozó (pl OMW-nél) majd föl Dobogó-kő-re, kaja, utána Esztergom-Tát-Tata. Tea/kv szünet a tóparton, majd go home.
Személy szerint mindenképp tolok egy ilyet kb. március 2. hétvégéjén (akkor szokott először 10°C fölött lenni az idő). Szintén fölvezetem, ha van rá igény.
Az is lehet ám találkozó téma, akár 1 éjszaka kintalvósan.
Az északi lábánál az utsó kis faluban csomó jó szállás van, 2500/fő/éj-ért... nem mondhatja senki, hogy sok.
Pénteken le kell jutni a határig, akár saját, akár közös szervezésben. Szombaton onnan továbbindulni, szállást elfoglalni, szombat délután, föl a fogarasra, oda-vissza. Majd Vasárnap haza.
Péntek-szombat össze is vonható szombatra, és akkor vasárnap délelőtt lenne a hegymászás, majd haza. Így kicsit húzósabb (600+km oda és ugyanennyi vissza Pestről), de teljesíthető ;)
Június közepénél előbb azonban nem nagyon lehet tervezni, mivel korábban nem nyitják meg...
Maradjunk inkább a Transzfogarasnál: idén el kell menni.
Egy GS találkozó tényleg jó lenne, főleg valahol a hegyekben. (Bükk, Mátra)
Bár motorból sosem akartam automatát (még robogót sem) az autóban nagyon megszerettem. Előtte csak mechanikus váltós típusok voltak de amióta megvettük már nem hiányzik a váltogatás, főleg dugóban nem. Naponta ingázok úgyhogy nemcsak városban van használva, az tényleg a halála lenne. Időnként pályán ki kell "kormolni" és nem árt adalékolni a gázolajat, főleg télen.
De még mielőtt nagy vita lenne belőle, mindenki olyan autót vegyen amilyet szeretne ill. megtehet...

Én már csak a jó időt várom hogy újra a GS nyergére üljek és húzzak egy kövéret
Majmolod az asszonyt ?
automatából csak toyota priust!!!
Boldog új évet kívánok minden fórumozónak és márkatársnak :D Remélem idén csinálunk egy összeröffenést!
Automatát nem vennék semmiből....
Csak városban nem is szabad használni a dízelt.. néha még kell hajtani
Amúgy a GS nekem se szaggat városban... sokszor 6 bán megyek városban mert nyitott dobbal szép hangja van úgy és nem szaggat 60 körül...
Itt ragadnám meg az alkalmat hogy mindenkinek boldog új évet kívánjak!
Sok-sok balesetmentes kilómétert és széles utat :-)
Dízel és automata, mindig oda kapcsol ahol ideális.:-)
Egyébként nem tudom hogy mi a gond az 50-60 közti tempóval, nekem nem rángat, simán elmegy 4. fokozatban is.
El-el, de hidd el annak se tesz jót a nagyon alacsony fordulat.
Dízel kell az alapjáraton elmegy 5 be városban
Hali
Eredményekben gazdag Boldog Új Évet Kívánok!

Csak megjegyezném, az én autóm áttételeit sem a megengedett városi (nagyrészt 50km/h) sebességhez méretezték...
A legjobb sor2ő!
Majd ha egyszer összefutunk kipróbálhatod. Meglátod le se akarsz szállni róla.
Nekem a kocsival is ez a bajom. 60nál épp 2000 a fordulat, de már 55-nél kicsit alatta, így amikor valaki 55-tel megy a falra mászom, mert se a 4-es nem jó, se a hármas... (mondjuk inkább pörgetem, mint alacsony fordulaton ölöm)
Senki nem veszi komolyan. Ja Honda. De jó volt Zsótti!
Pedig én tök nyugis, szinte tatás tempójú túrázó vagyok. Na most a GS-sel városba érve vagy lelassítok 50-55-re és harmadikban hagyom, vagy felgyorsítok 65 fölé, és mehet a négyes. A hatvanat valahogy nem szereti.
Igaz régen motoroztam már, de én nem emlékszek ilyen problémára. (igaz nekem Hondám van) (ez csak vicc volt). Nagyobb motoroknál inkább eltudom képzelni, de ezeknél az apróságoknál......
Anno a kis 125-ös csopperkémmel ugyanez volt a gondom, ott előre tettem eggyel kisebb lánckereket (hátsót nem lehetett kapni más fogszámmal) és megoldódott: azután 60-nál mindig nyugodtan mehettem negyedikben, nem kellett a váltót rugdosni. Sőt, úgy általában is sokkal kevesebbszer kellett váltogatni, a fogyasztása meg semennyit sem változott a gépnek.