Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg,ha 15W40-nel használták,akkor vajon nagyon hazavágták a motorját?
70.000 km van benne.
Az esély nem kicsi, hogy 15W-40 vagy 50-el használták.
Köszönöm a választ. Az olajat kipróbálom,amit írtál.
Azt meg,hogy közèpsztenderen kell olajat ellenőrizni,azt meg nem is tudtam.
Èn a kerekeken ha áll,akkor szoktam egyenesben tartani ès úgy nèztem eddig.
Nézz szét az ülés alatt (bent hátul is), ott szokták tárolni a gyári szerszámokat.
A rugóstag alján van egy hengeres rész, ovális likakkal, azt kell forgatni. Oldalról (mindkét) látod a számjelzést 1-től 7-ig, a gyári alapbeállítás a 4-es (csak akkor piszkáld el, ha utast viszel, vagy egy mázsánál nehezebb vagy). A szerszámkészletben kellett kapjál egy körmöskulcsot, de végszükségben egy jó erős, nagy csavarhúzóval is arrébb tudod állítani.

Olajból nekem nagyon bevált a MOL Moto Street 10W40, ez is fogy de csak minimálisan: 52 ezer km-t futott vasamban 6000 km alatt kb. 4 decit kell utántölteni, 3-4 részletben (mindig FULLra töltöm, ha nem ennyi akkor pótolom 1-1 decivel. Vízszintes helyen, középállványra téve nézd mindig a szintet.
Sziasztok!
Vettem tavaly 2005-ös 500f-et.
Mentem vele 3000 kilómètert ès nem evett semmi olajat.
Lecserèltem az olajat 10w40-re ès elkezdte enni.
1000 km alatt egy fèl litert. Lehet az szerintetek,hogy az előző tulaj
vastagabb olajat használt ès emiatt nem ette az olajat?
Amúgy nem folyik,nem csepeg sehol ès nem is füstöl.
Még mèg egy dolog..... A központi rugóstagot,hogyan tudom állítani?
Van hozzá valami szerszám? Mert èn nem kaptam semmit.
Sziasztok! Motor vásárlás előtt állok, a kiszemelt egy GS500F. Milyen tipikus hibák fordulhatnak elő, mi az amit feltétlenül meg kell nézni tüzetesen vásárlás előtt? Róla lenne szó első sorban:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_f-11569086
Köszi a segítséget!
Ingyen! A linkre kattintasz és a tiéd! Magyarul letöltöd.
Szia Köszi a választ, a magyar nyelvű kézikönyv mennyi lenne?
Hogyne... :D
nem kell leereszteni az olajat..állitsátok fejre a vasat és lehet csavart cserélni
azt ne piszkáld...gyujtózsinór!!!
takaritsd ki ecsettel, benzinnel...féktisztitóval.
igen,több gépben bevált már!!
Na majd kiderül, azért nem lesz leeresztve az olaj. Bele kell csavarni akkor azt a 6 ezer km-t :D
Hát most ezt így ki a jóisten tudja megmondani!

Ez egy opció, sajnos csak akkor derül ki, ha kipróbálod, viszont akkor persze olaj megint le stb. Én vennék egy új alátétet. Persze ettől még lehet az se oldja meg a problémát, mert már vmi el van deformálódva. Sajnos itt tizedek-századok számítanak, a geci folyadék mindenhol megtalálja a helyét.

Ha nagyon nem csöpög, óvatosan húzzatok rá még, menjetek rövid idő alatt sok km-et és akkor újra kell olajat cserélni.
Hát igen. De látod... Na de visszatérve, a gixerre, meg lehetett húzni, szóval nem hinném, hogy rossz a menet, akkor az alátét puhítása megoldhatja a gondot?
Ezt soha nem értettem, h mi a fasznak kell úgy meghúzni. Én is több helyről hallottam már, h megszakították. Ezek finom menetek általában, könnyű megszakítani. Én 2 motoron és több autón legalább 30-40x cseréltem olajat, mindig ua. azt a csavart és alátétet raktam vissza és soha nem eresztett egyik sem. Finoman kell meghúzni, aki meg nem érzi húzza meg nyomatékkulccsal. Ez pont nem az a csavar, amit meg kell izomból tépni...
Ja ezt mondják a legtöbben... De ez mennyire tutkó? Mert nekem is anno beleszakadt a menet a GS-be, mert valami kontár úgy meghúzta...
A réz alátétet általában ki kell lágyítani, ha ugyanazt teszed vissza. Gázon fogóval felmelegíted izzásig, majd bedobod hideg vízbe. Ha az se oldja meg a problémát vegyetek egy újat, filléres tétel.
Jól van na, most, hogy így mondjátok, tényleg, hisz ha felhúzom a gumit, akkor tudom állítani a kuplungot. Egy másik technikai kérdés: Ismerősöm vett egy gixer, és olajcsere közben láttuk, hogy kenderkóccal van betekerve a leeresztő csavar. Namost vissza lett téve (régi csavar, régi alátét |réz|), viszont azóta könnyezi az olajat. A menet lenne rossz vagy egy csavar/alátétcsere megoldja a problémát?
"valami fekete kábel" na ezen jót röhögtem most :D De nehogy megsértődj,csak ez nagyon feldobta a napom :D

Nekem is volt ott bőven fekete lekvár,kipuceráltam pár napja.
Kuplung vaze, kuplung!
Fene vinné el. Tavaly nem köpködte. Lehet mostanra lett minden dzsuvás. A fedelet le lehet venni nyugodtan? Mert csatlakozik bele valami fekete kábel. Az a fordulatszámmérő/sebesség bovdene lenne?
Ha leveszed a fedelet biztosan rengeteg van alatta...
Ráadásul úgy ragad mint a szurok