Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fesszabályzó lesz a szar 11,5 V van rajta :S
Remèljük magas ès nem kell homokzsák.
Azért a töltést méresd meg a biztonság kedvéért vagy ha tudod akkor magad tedd meg.
Köszi a segítséget! Valószínű hogy rajta hagytam a parkoló làmpát, mondták is, hogy mintha világítania, én meg mondtam h az kizárt mert a gyújtással elveszem a lámpát is.. a parkoló lámpa eszembe se jutott... most indul simán ma ... remélem, hogy csak béna voltam :$
Letört mágnesekről már olvastunk itt is, akár az is lehet.
Igen, igazad van, ezért írtam, hogy nem valószínű és nem azt, hogy kizárt. Azt is leírtam (a szervizkönyv alapján) mit és hogyan kell mérni. Mondjuk én nem hallottam róla, hogy a GS-nek típushibája lenne a leégős generátor.
Egy vagon legett generator es generator csatlakozast lehet latni neten.Merni kell azt is mint a feszultsegszabalyzot.
Generatort nem szabad kizarni, siman tonkremehet, sok egyebkent problemamentes motortipusnal a tipikus achilles-in...
Ha a kormányzáron túl fordítod a kulcsot, akkor parkfényre kapcsol. Ha nem vetted észre (mint, ahogy velem is előfordult már), az lemerítheti akkut. A generátor nem valószínű, hogy tönkre megy, mert se mozgó, se félvezető elem nincs benne. A fesz-szabályzó az lehetséges, de az csak műszerrel tudod kimérni. Én (és még jópáran) pont ezért építettem be egy feszmérőt, hogy ezen jellegű hibák már menet közben kiderüljenek (pl.: nem ég a féklámpa, égve marad a féklámpa, nem megy az index, nincs töltés, túl nagy a töltés). Nagyon hasznos dolog, csak ajánlani tudom. Visszatérve a fesz-szabályozóra: ha bedöglött, akkor csak cserélni lehet, javítani nem. Bátran rendelj ebay-ről: típusazonos, utángyártott, ötöd áron, mint a magyar kereskedésből. Nekem bejött. Nekem is idén kellett cserélnem.
Persze ettől még az új akku is bedögölhetett, de ennek kicsi a valószínűsége.
Minimális elektromos ismeretekkel és egy mérőműszerrel el lehet boldogulni. Lehúzod a generátor 3 fázisú, 3 vezetékes csatlakozóját. 5000 1/min-nál 50-70 V-t kell mérni a fázisok között. Ha ez jó (akkor a generátor hiba kizárva), akkor csatlakozó visszadug és a fesz-szabályozó +/- vezetékén kell 13-15V-t mérni. Ha ez is jó, akkor van normális töltés. Máshol kell keresni a hibát. Valahol, valami fogyasztó (riasztó, immobilizer, GPS tracker, stb...) folyamatosan szívja az áramot.
Sziasztok! Tegnap fel kelett mennem Pápára oda fele pöccre elindult a motor, haza fele lemerült az akksi, be kelett bikázni. Nem tudok rajt hagyni se világítást, se semmit, 3 hete vettem az akksit. Szerintetek feszszabályzó vagy generátor baj?
igen, - adatlapomon elersz
Szia , igen . gondolom ez az.
Eladó ?
ilyen?
Csak neki kellett állnom kicserélni a csöveket meg a mindent. A tankon lévő csap kuka, átengedett, 6 ezer.
A vákumos csapba vitonos o-gyűrű 50 Ft. Benzincső.... Sehol, adtak valami vékonyabbat motoros boltban ami jó, de túl vékony, melegítve ment csak a csonkra a tankon, a vákumosra esélytelen, 1500 Ft kuka. vissza a régi csap - próbálkozás - mint kiderült, hogy Gufero tehát nem gyári, a tankos csapon a csonkok között 4,5mm a Gufero falvastagsága 3 mm a kettőé 6 mm... Bukta, 3 óra kínlódás tökfeleslegesen, amikor ráment engedte a lét mert persze elrepedt a cső vége.
Ma reggel autősbolt, egyikben az ismerős Gufero, nem baj, ha nincs más, majd Dremellel kikönnyítem a cső külső részét, de azért elmentem a Láng helyi sejtjéhez, ott volt Gates! 2000 de lobogtatva a rendőrigazolványt -30%.
Az 1 mm-el vékonyabb és CSAK a külső gumiréteg, tehát PONT jó a csonkra.
Most elmegyek a robesszal csapatni és este felrakom...
Sziasztok
Tudna valaki segíteni nekem SOS szükségem lenne egy GS 500 2004 es üzemanyagtartályra. Kérem ha valaki tud infót ne tartsa magában :-) köszönöm
Értem persze. Valóban azért nem mai csirkék ezek a motorok már...
Lötyögtek a műszerek a helyükön, és ez nem tetszett. Sok egyéb gumi alkatrészt cseréltem ugyanakkor - egyszerűen elöregedtek.
Köszönöm szépen!

Az nem hangzik túl vészesen :-) Jobb helyet lehet én sem tudnék rá. Neked is a rezgés hang volt az idegesítő tünet?
Kis segítség kellene.
Benzin csöpögött a túlfolyóból a lábfék mögött. Levettem a benzintankot, a kis, csavarhúzóval elzárható csap átengedett, kivetem azt a halványsárga kúpot, körben volt raja kis karc...
Vákumcsap lehet szar ? mert a vákumnál kivettem azt a memránt, és a tengely végén az a gumigyűrű elég kemény volt (de lehet, az jó, nem tudom) és egy helyen kis sérülés volt, mintha egyszer odaszorított volna valamit.
Amiért azt gondolom, hogy rossz, az az, hogy álló motornál fel tudtam kis tölcsérrel tölteni a karbit, mert levett tanknál kijárattam a benzin a karbiból, hogy a tűszelep teljesen kinyisson, hogy van ott valami - leírom miért - akkor az hátha kikeveredik onnét
Azért gondolom, hogy nem zár, mert egy napig állta a motor és a levegőszűrőn benézve a jobb karburátor szívó torka benzines volt, tehát folyamatosan szivárgott a benzin, ami ki is csöpögött alá.
Amit tudni kell, ez kb. 8 évet állt a motor, amikor tavalyelőtt tél elején megvettem 4700 km-el, két-három évente, vagy akár évente egyszer lett csak elindítva olyan alapjáraton kis időre. Tehát ezernyi dolog lehetett és lehet benne lerakódva.
Szóval kell vennem vákumcsapot (amit tekergetnem kell ha kifogy a lé) erre kérnék ötletet, meg azt a csavarhúzóval elzárható is kéne. És a tűszelep még mindig kérdéses lesz.

Köszi a választ aki segíteni tud.
Suzuki márkaszerviz pár nap alatt beszerzi - én 2 éve cseréltem az enyémen. Nem akarok hazudni, de úgy emlékszem, 3000,- forint körül volt a kettő darab.
*Bocsánat, az 5-ös alkatrészre gondoltam, mint elöregedés miatt cserélendő, hogy ne zörögjenek a fordulatszámmérő és a kmh-óra a helyükön.
Haveromat bringával ütötte el egy autós, sztán ott is nem túl nagy összeget akartak fizetni neki, sztán íratott vmi ügyvéd ismerősével a levelet, sztán talán rögötn megduplázták a gecik a pénzt is rá egy hétre ki is fizették. Mocsok egy banda, úgyhogy legyél kemény!!!
Amit számolgattam kb. 350 ezer...és nincs benne a ruha,bukó..és a doboz amin még fólia volt...Egy ideig megint csak chopperes leszek.
...azért volt estére meg másnapra beszarás....térdem. nyakam.vállam,csípőm,,,de mára már minden sokkal jobb.
..azóta azon kattogok,hogy mit lehetett volna jobban csinálni....de ötlet nem nagyon jött.
...hááát a motorhoz csak akkor nyúlok ha felvette a biztosító...na ettől előre félek,hogy ki akarják szúrni a szememet valami piti összeggel...lehet,hogy valami érdekvédő után kellene kajtatnom..mintegy megelőzés gyanánt.
Mindent egybe véve mázlim volt,hogy nem lett szarabb.
Úgy látszik ez egy ilyen hétvége volt sajnos. Én sajnos ebbe a balesetbe futottam bele, teljes útzár volt, kerülni kellett. Ők szarabbul jártak...
http://kadarka.net/cikkek-kat/...

Motornak nem lett nagyobb baja, Ganja???
Sziasztok!

Ez a km-óra csoport alatti rezgéscsökkentő gumi hol lenne értelmes áron elérhető? Vagy házilag kell barkácsolni oda valamit?

Suzuki 34288-01D20 damper

A neve gyárilag. Sajnos már régi és ezért bizonyíthatóan innen is jön rezgés. Ezt szeretném megszüntetni.

Köszönöm előre is