Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két csavarozható konzollal...azt is adom hozzá.
Én már gondolkoztam ezen a projekten. Mást nem kell cserélni? Az olajhűtő hogyan van rögzítve a vázhoz?
Csak érdeklődöm miért a teljesen szintetikus 7100-ast raktad bele a félszintetikus 5100 helyett? (Én az 5100-ast használom)
de hát csak 5 csavar...no meg 2 új tömítés :)
..homokfúvás..ha nagyon gáz...aztán króm
üdv népek ! a vasam kis ráncfelvarráson volt szerelőnél. minden szép és jó, de a kipufogó leszerelését nem vállalta be. tippet tudtok adni leszerelés nélkül hogy tudnám kicsit szalonképessé tenni. (bandázst nem teszek rá ! ) valaki egyszer írta , hogy csiszolás után petróleummal kente be, azt égette rá ::: ?
Karbis... A venti kapcsol normálisan, sőt hamarabb is, mégis jobban melegszik.
van egy eladó olajhűtőm gs-hez...alsó deklivel csövekkel...ha valaki tuningolná a nem F-es mociját...
a szintetikus olaj vékonyabb.....ezért lehet zörgősebb....cserében milliószor jobb a hőleadása a hideg oldali kenése a hőtűrő képessége...és sorolhatnám. egy léghűtéses szarban az olaj is hűt..
A hőgomba más adatokat ad...Nincs 2 egyforma. A minőségibb gyártóknál minimális az eltérés.... Lehet ,hogy a régi gomba már szarabb volt vagy a csatlakozásnál volt nagyobb az átmeneti ellenállás..
Hőgomba illetve hűtővíz csere után a "normál" hőmérsékletem 8-10 fokkal több lett. Mi lehet a gond? A hűtő sapka nélkül volt, így járattam egy jó 15 percet, hogy légtelenítse magát a rendszer. (Haveré, vízhűtéses)
Egyébként miert gondolod hogy nem jo a GSbe?
Végül a Motul 7100 ment bele, eddig gyönyörűen mukodik vele. Finom a váltó,egyaltalan nem hangos szerintem. A hangja se lett rosszabb. De majd irok mi a hosszu tavu tapasztalat.
pontosan!!!
kiváló olaj, csak a gsbe pont nem az valo. egyáltalán nem!! ne lepödj meg ha hangos zakatolós lesz a blokkod, csattogós a váltó!!!
dolgozzon a franc..ez már uncsi...pontosabban nem éri meg vacakolni vele....a bobberré alakítása meg húzós ha úgy akarom megcsinálni,hogy vissza lehessen alakítani.
Egy Valkyrel nem lehet versenyre kelni :)
..mostanában egy olyan szart kukázok ami hosszú távra is alkalmas....
..és adrenalin is van benne..
..motorozhatnékom van.

https://www.instagram.com/screamingoose/
Azt hiszi, hogy egyszer megcsinált valamit szépre, és azzal 100 évig meg lehet élni. Hát nem: tessék dolgozni a vason!
Szedd már össze magad!!! Azt tudod, h most már csak 1 féle helyezés hiányzik.
Bakker...lejtmenetben vagyok
A Skoda fórumról ki is tiltottak emiatt (jó jó a stílusom is bicska nyitogató volt amikor faszfejeknek magyaráztam a kémiát) ...a tudatlan autóm meg 620000 ezret futott el nálam és a mai napig megy. (igaz az új tulaj már gazdasági okokból olcsó fost önt bele..pedig csak fölülről kellene a szelep szár szimeringeket kicserélni)
Nem írok litániát...azt teszel bele amit akarsz....Az én motorom/autóm nem tudta ,hogy szintetikus olajat kap (takargattam előle a cimkét)..oszt gyönyörűen működött.
A V2-be is az van...kiáltottak Ördögöt és Istenkáromlónak neveztek....hát én meg pont leszarom.
A kémia nem hazudik.
Amikor a Gs-t fejlesztették még nem állt ilyen fejlettségen az olaj ipar...pontosabban egy népi tucat szarhoz ez túl drága volt..Mára ez megváltozott...
Ehhez Ganjanak lenne e1-2 szava, mert emlékeim szerint ő full-szintit rakott bele mindig és mint kiderül Essoéknál van és még mindig működik rendesen. Szóval semmi nem egyértelmű...
A GS500 a '80-as évek fejlesztése/terméke, amikor nem voltak (elérhető áron) szintetikus olajak. Szóval a GS-be ásványi olaj való. Ha változtatni akarsz, akkor legfeljebb félszintetikusat tegyél bele, mert azt még elviseli. Én (véletlenül*) tettem bele teljesen szintetikusat, az eredmény: darabosan működő, ropogó, csattogó sebváltó. Pár kilométer múlva eresztettem is le és (veszteség ide, vagy oda) ismét tettem bele a félszintetikusat. (* ugyan azt a terméket vásároltam, csak közben volt egy termékfejlesztés és így lett a félszintetikusból szintetikus olaj ) Szóval a saját tapasztalataim alapján nem ajánlom a teljesen szintetikus olajat, helyette tegyél bele akármilyen márkájú félszintetikusat! Sok sikert!
Szerintem már tudod: jó drága!
Na vettem full szintetikus olajat a GShez, kíváncsi leszek milyen lesz.