Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem segítenek a képek.
A baj az, hogy nekem meg eszembe se jut, hogy képet csináljak. Öreg vagyok már ehhez a digitális világhoz.
Ugye-ugye, kellett volna egy két képet csinálni mielőtt...
Én is így szoktam, mindig eltervezem, h lefényképezem, oszt baszok csinálni, utána meg megy a fejvakarás.
Na, azt nagyon megköszönném! A lámpa alatti-mögötti rész érdekelne, mindkét oldalon. Összeraktam a gépet, működik, csak a "madzagok" nem biztos, hogy a helyükön vannak. Vannak ilyen acéldrót rögzítők, meg lemezszerű rögzítők, azok kellenének.
Ha gondolod körbefotózom holnap és feltöltöm ide.
Igen, a szívócsonk alatti gumigyűrűk.
vhogy sejtettem
Szögön találtad a fejét.
jah,akkor ezek a karburátor felfogatás alatti tömitések??
Nem, az a "másik oldal".
ez nem a kipufiban lévö tüzkarikát ábrázolja? sárgarézböl van a gyári és vmi 2000ft darabja ha jolemléxem. ez ilyen 1x használatos, mert megroppan és ugy tömít...
Tulajdonképpen igen, bár nem a fontosak. Igazából a kábelek-bowdenek elvezetése, lefogatása érdekelne.
Szerencsére találtam utángyártott tömítést, ami ma meg is érkezett. Remélem a csere után helyreáll a működése.
Nálam meg pár napja van egy probléma, amit indítás után vettem észre. A bal oldali szívócsonknál van szivárgás amíg rá van húzva a szivató, reggel durrogott is , gondolom nem tesz jót a tömitetlenség. 21-es a képen.
Csak nem kimaradt egy-két csavar?
Meg szeretném még egy szerelővel is nézetni.Olyan összeget mondtak,hogy hanyatt estem.
Van itt valaki GS tulaj Veszprémből, esetleg a környékéről? Szétborítottam a gépet - kormánycsapágy csere -, és egy-két dolog nem tiszta az összerakásnál . Csak megnézném, hogy kellene....
hm...az enyém anno nem volt olajos,amikor vmiért le volt kapva a dekni...
Ha másban nem esett kár, szerintem nem szabad horror összegnek lennie. A GS szerencsére nem egy agyonbonyolított,nehezen szerelhető motor.
Annyit láttam,hogy ott nincs olaj,teljesen száraz,viszont nem ott lesz a bibi.Ma volt megnézni egy motorszerelő a gépet,valószínűleg a vezérműlánc feszítője tört el,de többet csak a megbontás után tudni majd.Egy biztos,drága lesz
Nem ugyanaz a motorja: a '91-es évjáratú 400-asnak a 71 mm a furata, 50,4 mm a lökete, a GS500-nak meg 74 mm a furata és 56,6 mm a lökete. Tehát nem csak a hengerek különböznek, hanem a főtengely és vidéke is teljesen más.
GS 400: http://www.motorcyclespecs.co....
GS 500: http://www.motorcyclespecs.co....
Pedig ez szutyuki itt nem lehet baj egyszerűen nem értem.
De motorja akkor ugyan az mint a gs 500-nak csak vissza van fojtva vagy más a motorja?
Minden balos kanyarban bele ér a forgórész alja az olajba, egyébként meg 4-5 milliméterrel van csak felette. Ez üzemszerű. Nincs szimering a főtengelyen.
Sz*r az élet....