Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, a két(vagy három, nem néztem meg annyira) csövön, ami a csapra megy van ilyen szövet
Van gyárilag ezeken valami védelem? Nekem most csak a csapról a karbikhoz menő csövön van.
Ataaa-nak meg szereztunk egy napos vasarnap valami barkacsboltban masfelmeter szilikoncsovet es minimum egy evig siman elvolt vele,egy csaepp benya nem folyt el a csere ota.
Nem szivárog.
És itt a gyári is "könnyen" felcsúszik a helyére, a csapon lesz nehezebb, de nem lehetetlen. Próbáltam kis szilikonzsírral könnyíteni, de a WD40 lett a jó.
Igen, a gyári szövetes védőt húzom vissza a benzincsőre és ahogy írtam: alufólia réteget is teszek a szövetcső alá a sugárzó hő hatásának tompítása végett. Mondjuk én nem szeretem kicentizni a dolgokat ezért én 2m-t szoktam venni, amiből marad még (hátha valamelyiket elszabtam)
"snicerrel kivágtam a csövekből ott ahol összeérnek, de CSAK ott". Én is fontolóra vettem ezt a lehetőséget, de a bilincs körkörös szorításának fenntartása érdekében én inkább a körkörös vékonyítás mellett döntöttem. De ha neked így is szivárgásmentesen fog a bilincs, akkor nekem sincs miért aggódnom. A bilincsek nekem is csak egymástól eltolva, egymás felett férnek el. Mondjuk én a bilincset is kicseréltem ilyenre: https://www.szerszamtar.hu/ite...
Ezt egy kicsit biztosabbnak érzem, mint a gyári rugósat.
Köszönöm! Azthiszem értem, megoldom. Ez snicerrel kivágás nem okoz valami problémát egyébként? + Gyárilag ugye be van vonva a cső szövettel, SGS te azt húzod vissza rá akkor?
Igen, jónak látszik az a cső, amit belinkeltél! A nyúzás lehet vágás, reszelés, vagy bármilyen módszer érthető, amivel a külső réteget el tudod távolítani, lehetőleg a szövetbetét megsértése nélkül.
...ja, legalább egy métert vegyél a csőből.
A vázon van egy összekötő cső ha alatta viszed, akkor azért, de én féltem, mert így a cső pont ezen összekötő merevítő és a lengővilla közé kerülne, az összekötő felett meg ott a légszűrőház, kevés a hely. Én ott fűztem át, de hogy ne hirtelen törjön meg a cső, azért kicsivel hosszabbat hagytam rá, hogy legyen miből helyezkedni. Nekem ugyanis már nem a gyári cső volt amit levettem, nem tudom hol ment a gyári.
De szopni fogsz a csapnál is, mert a 10-es csonkon akkorra a bumszli, hogy habár a csövet áttolod rajta, de a bilincset már nehezen nyitod szét fogóval úgy, hogy a bumszlin (és a vastag gumicsövön) is áttold. Lehetséges, de szopó lesz.
10-es a csonk, a bumszli mondjuk plusz 3, és plusz a gumicső falvastagsága...
Akkor leírom a két héttel ezelőtti cserémet.
Itt egy kép, az egyik a Gufero, a másik a Gates. A vékonyabb sem ment rá a benzintankon levő csonkra úgy, hogy a bilincs is rajta legyen, ezért snicerrel kivágtam a csövekből ott ahol összeérnek, de CSAK ott. Nem körben, csak ahol összeér a két gumicső.
és.
Mivel egyik csonk hosszabb mint a másik, ezért az egyik bilincset lejjebb raktam és a másikat feljebb, és a csőből is csak ott vágtam, ahol a bilincs van, tehát csak a bilincs helyét vágtam ki.
Köszönöm a választ!
Tényleg! Már beugrott, hogy az a szenvedés vele, hogy nem férnek el..
Erre gondolsz igaz? : https://www.kamionfelszereles....

"itt a csöveket a szövetbetétig meg kell "nyúzni""a nyúzás alatt a reszelést/vágást érted?
A nagy szervízkönyv szerint 1 vagy 2 évente (erre már nem emlékszem pontosan) KELL cserélni a benzincsöveket (a gyárinak megfelelőre). Namost a gyári szép, alakosra sütött, 1 rétegű (szimpla falú), és jó drága. A GS (és más motor) tulajok közül sokan nem ezt választják, hanem a lényegesen olsóbb, 8mm-es, duplafalú, szövetbetétes benzincsövet (a 8-as cső még feltolható a 10-es csőcsonkra is). Annyi probléma van csak vele, hogy a benzintankon lévő csonkok túl közel vannak egymáshoz, így itt a csöveket a szövetbetétig meg kell "nyúzni" kb 25-30mm hosszan. Ezzel a megoldással sok-sok évet kibír a benzin rendszer csere nélkül. Az nem baj, ha a külső réteg a hő és a nap miatt megrepedezik, mert a belső réteg még tömör marad, Csak akkor kell cserélni, ha valahol elkezd gyöngyözni, nedvesedni a cső. A hővédelem érdekébe én be szoktam tekerni (az új) csövet 2-3 réteg alufóliával és ráhúzom azt a ritka szövetszerű védőcsövet. Magyar Gufero csövet ne vegyél. Abból valami nyákos anyag kiválik az idő múltával (és eltömíti a fúvókákat), mert nincs rendesen adalékolva az alapanyag. A kicsit drágább Semperit, az megfelelő, nekem bevált.
Ha már szészedted a benzin rendszert, akkor ajánlatos betenni egy papírbetétes benzinszűrőt is. A fémházas a legjobb (én ilyet használok: https://www.ebay.com/itm/Unive... ), mert az fel tudja venni a vastag (és kevésbé hajlékony) benzincsövek hajlításából eredő nyomatékot. Magyarul: nem törik le a műanyag csatlakozó csonkja. Engem már jópár fúvókadugulástól megmentett.
Hali, ismét én. Úgylátszik a dolgok a motor alatt eléggé gyakoriak lettek. :D Ma reggel azt vettem észre, hogy benzinfolt van a motor alatt és csepeg. A benzincső tiszta benzin, megnyomtam és spriccelt a csap alatt. Mondom fasza, akkor csak levágom, feljebbnyomom és kész. Így is lett, de mivel végignyomogattam mindkettőt gondolom megint megtörtem.. Nekiállt a másik is folyni. Fasza, leengedtem a benyát, majd kicserélem.. Szombaton akartam szakemberrel.. hát csak nem birta ki addig...
Tudom, hogy nagy a mizéria benzincső terén.. de már nemtudom..
Milyen kell akkor bele??? Hol lehet ezt kapni? Esetleg győrben valahol? Legjobb minőség kellene, ha létezik ilyen..
Köszi előre is!
Sziasztok!!!
Cserélt már valaki dobot a motoron ?
Hangosabb,vagy szebb hangu sportdobra gondolok.
Ajánlanátok valamilyet egy ilyen 500-asra?
Kösziiiiii
Ha humoros lennék..pláne nem értenéd..
...sebaj...Széles utat!
..és utast
De humoros vagy
Miért? Mit csinálsz??
...jahh...hogy nem érted....
..de legalább nem fáj.
...kettővel alattad írták,hogy van egy csomó bontott szar....erre te beírod a mondókádat...ezek után vársz komoly választ??
....ehh..már értem...nincs humorod..ezért már a Google sem barátkozik veled
Te miről beszélsz ? Ha nincs értelmes hozzászólásod inkább maradj csendben.
..ha nem megy élőben....próbáld a tinderen...
...vaaagy alkalmazz bérkapaszkodót
..amúgy a legjobb ha egyedül mész a szaroddal......ha a nő motorozni akar akkor vegyen magának..és jöjjön melletted...na az már nagyon király.
Sziasztok! Suzuki gs-hez keresek hátsó kapaszkodót .
Köszi a válaszokat!
Ma rengeteg ezzel foglalkozó embert felhívtam, legolcsóbban 25 ért vállalják el, viszont találtam 2 embert is akinek van bontott. Jelcsa téged holnap hívlak! :)
Viszont most azon kattog az agyam, hogy MIÉRT? Romolhatott el? Mint kiderült a legerősebb, 7-es fokozatra van állítva.. A motor sokat állt(kb 7 évet) Lehetséges, hogy ez közrejátszik?
Szia.Van bontasban 8db GS 500-am 94-06 kozottiek.Van 18ekm-es motorbol gyari bontott.Ha érdekel 70-3179083.(uzenetet ritkan nezem)
Udv Pali
A Kárászy is újít fel telót. A tiéd elvileg nem szetszedheto, de ők azért szét tudják szedni, meg össze is.
Én abszolúte nem tompítom azt a kontrasztot, amit te építettél fel.
Eszemben sincs.
Ne add fel ilyen könnyen!