Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pünkösd , Balaton , motorozás , esőruha nem kellett ........1100 Km ....Hentivel és a barátokkal .
Szia!

[#5687607] 2021. 03. 29. 19:56
Ezen úgy, ahogy le van írva menj végig. Ha mindent jól csinálsz, ki fog derülni mi/hol a hiba.
Közben még egy dolog eszembe jutott. Ugye a fesszabályzó csatlakozó 3-as felén néztem a generátort. A másik oldalon kéne jöjjön az egyenirányított 12(14) V. Akkor ha ott rámérek bekötött akksival, kéne látnom akksi feszt? Mert akkor minden mást ki lehetne zárni (pl kábel szakadás) és marad a fesszabályzó hiba
Szia,
Figyi csak, fesszabályzó után lehet még valami gázos? A generátor legalább jó, ma eljutottam addig hogy vegyek akksit és kimérjem. Diódás mérőm meg mindig nincs, azért kérdem
Na a héten megjött a rendelt gyári hűtősapka, és ma végre volt időm kicserélni. Úgy néz ki megoldódott a problémám: felmelegítettem 100 fok körüli hőmérsékletre a motort. Majd rángattam a gázt, tartottam 5-6 ezres fordulaton. Hagytam hogy a ventilátor visszahűtse többször is. És úgy néz ki nem telt meg a tartály most teljesen. max. szint környékén megállt szépen a vízszint melegen.
Köszönöm a segítséget! :)
Ezért jó és hasznos a megfigyelés. sokat segít!
Egyre jobban a hűtősapka szelephiba a valószínű!
Amennyire sikerült megfigyelnem a hőmérséklet emelkedésével arányosan telik meg a kiegyenlítő tartály. Olyan 60 fok fölött már szép lassan telik meg. De igazából 90 fok körül kezd mégjobban megtelni. Meg annyit sikerült észrevennem hogy puhák a vízcsövek melegen is...ha jól tudom ha meleg akkor minimális nyomásnak lennie kell benne tehát nem igen lehetne puha. Ezért is gondolok a hűtősapkára.
Mire eléri a 97°C-t, addigra már áramlik a hűtősapkán keresztül a tartályba?
Ha igen, akkor a hűtősapka eléggé esélyes. Olyan nyomásértékűt tegyél rá, amilyen rajta van.
Rendben, először cserélek egy hűtősapkát. Ha ez sem segít akkor keresem tovább a hibát...
Amúgy a ventilátor működik: 97 foknál kapcsol mindig.
Hát 80°C felett is simán jónak kell lennie. Mivel városban, nyáron 100%C fölé is megy probléma nélkül.
Lehetséges a hűtősapka hibája, azaz a rajta lévő szelep elromlott. De a kiegyenlítőtartály eleve nincs tele, normál körülmények között. Tehát ha annak a túlfolyóján kifolyik, akkor megtelt a tartály és az máshonnan nem jöhet, mint a hűtőkörből. Vagyis ahogy írod, miszerint a hűtőfolyadék szint megfelelő, eléggé valószínűtlen.
Érdemes megnézni, hogy a termosztát kinyit-e. Hűtőventilátor működik-e.
A pakliban benne van a hengerfej tömítés hiba is.
Hűtősapka
Termosztát,
Hűtőventilátor
Vízpumpa megfelelően keringet-e.
Sziasztok!
Olyan problémám van a 600-as GSR-emmel, hogy amikor felmegy a hőfok 80 fok fölé akkor elkezd a kiegyenlítőtartályból kifolyni a túlfolyón a hűtőfolyadék.
A hűtőfolyadékszint megfelelő, meg eddig semmi gond nem volt vele. Ha tartom a 79-80 fokot akkor semmi gond nincs, mentem is így vele kb. 350km-t autópályán...
De ha elkezd kb. 85-90 fokra vagy az fölé menni a hőfok akkor elkezdi kinyomni a vizet. Többen mondtak hűtősapka cserét, találkozott már valaki ilyen hibával? Elképzelhető hogy csak tényleg a hűtősapka lesz a hibás? Előre is köszi a segítséget! :)
Dehogy, kert+udvar+család, 2 műszak mellett nehéz előre haladni
Egyelőre annyi van, hogy az akksi kapcsokon csak akksi fesz van, az is kaka lett a télen, beindítva 11,3v körül lámpa nélkül. Most azon gondolkodom hogy vegyek egy új akksit aztán azzal teszteljek, vagy kocsi akksi amíg játszok vele. Most épp áll a dolog...
Sikerült valamit már ellenőrizned méréssel?
Huh, köszi a képeket. Nem vagyok egy villanyász zseni, úgyhogy lehet a méréssel szavadon foglak Mihelyt lesz egy kis időm megnézem amit tudok
Elnéztem.
Javítom magam.

Ez a helyes:
Szia!

Nem száraz a generátor, olajban fut,
A bal oldali blokk fedél alatt lakik és olajban fürdik.

Egy ilyen tömítés van a csavar alatt: Suzuki 09168-10002 .GASKET (10X14X3.6)
Próbálj meg első körben kicsit ráhúzni.
Ezt megbeszélhetjük.....
Ha nem jutsz előrébb a mérésekkel, akár abban is segítek!
(ugyanitt 17e km-et futott GSR blokk eladó )

Mondjuk én a hétvégén veszem elő a vasat....
Szia Gábor, összeraktad a vasat szóljál lemegyek egy kőrre.
Első körben a feszültség szabályozót vizsgálnám. Azelőtt a biztosítékokat.
Lehet méregetni a feszültség-szabályozónál is és a generátort is.
Sziasztok,

Úgy néz ki a téli pihenő alatt feladta a harcot a generátorom. Esetleg tudja valaki hogy egyezik-e a típus a gsxr-ével? Csak mert árban bőven fele annyi, szemre elég hasonló. Okozhatja más hogy nincs töltés? Tavaly lett fesszabályzó cserélve, azóta mehetett bele max 800-1000 km. Azt tudom ellenőrizni házilag? Max egy gagyi digit-multim van itthon
Sziasztok!
Nemrég vásároltam első motorom, ami egy GSR 600 (2006). Megcsináltuk az olaj, levegőszűrő, gyertyacserét, és átnéztük a motort.
Ha jól sikerült informálódni, akkor a blokk bal oldalán a generátor helyezkedik el (a nagyobbik fedél alatt). Alatta van egy csavar, imbusz 8-as kulcsnyílással, ami alól mintha kicsit szivárogna az olaj.
Kérdésem az volna, hogy oda lehet tömítést rakni vagy valamit cserélni kellene?
Illetve ott mi lehet olajos, ezeknek (úgy mint az autóknak) száraz a generátoruk, vagy tévedek?
Elnézést, hogyha hülye kérdést tettem fel és köszönöm a segítséget előre is!
Sziasztok!
Adott egy 2013-as Gsr 750. A következő problémát dobta a gép. Km óra csal és a valós km óra állás helyett egy másik nem helyes óra állást mutat. Este levettem az aksi sarut reggel vissza raktam és minden működött tökéletessen. Tipp hogy mi okozhatja ezt? Eddig 2x fordult elő.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv Tozsó
Köszi szépen megnézem reggel .Igen nem én húztam szét azért nem találom.Köszi mégegyszer.
Szia!

Nem jó oldalon húztad ki. Átmegy a másik oldalra és a váz alatt van csatlakoztatva.
Mondjuk érdekes, hogy nem találod..... nem te húztad szét?
Remélem látod/felismered a képen, hogy hol.