Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megy ez még
Ma jó idő volt , nem fáztam
Óvatos leszek !
Tybee csak óvatosan és hurrrááá...
. Holnaptól motorozás indul !!!
Délután beüzemeltem a Yamahát és hurrrááá .. .
....és jólesett
Ma meglátogattak a Túratársak !

közsönöm , jól esett !
Valamint a bekarikázott 2 idomra is szükségem lenne, ezeket hol tudnám beszerezni? GSR 750 2012
Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem. Venni szeretnék másik kormányt feketébe, bukógombát, kormányvégeket. Hol tudnám értelmes áron beszerezni ezeket, és a kormány méreteit valaki esetleg meg tudná adni?
Többször rendeltem tőlük, korrekt....
köszönöm
Nekem gyári van, és amikor leszedtem , sokkal jobban kellett kapaszkodni.. 150 felett meg mindegy rajt van-e vagy sem :-)
Köszi, ezt néztem én is
Szia Árpi !

Persze - persze
Te is a Harleyben vagy Àrpi?
Givi plexi pont nyak és sisak magasságba tolja a szelet nekem... :/
Szia Tybee! A tegnapi vacsora helyszíne... ismerős?!
Nem vagyok mérvadó...de hátha segíteni tudok.. Gsr750. gyárival (azaz no + plexi) én spec mellkasra kapom a szelet. 178 cm magas vagyok...kormány nincs (még) emelve.
Givi plexivel magas tempónál pont a sisak alá tolja .(120-nál már zavaró...180-nál k. szar.) A hondámról lepattintottam a toldatot...na azzal tökéletes a 120. Nagy tempóval nem mertem próbálni mert a toldat rögzítése nem kimondottan erre a plexire készült.
Jómagam egy fix rögzítéses toldattal fogom megoldani ezt a problémát.
ettől tartottam. köszönöm
olyan placebo hatású.... nekem volt givi és alig észrevehető volt a plusz szélvédelem....
sziasztok ! olyan kérdésem lenne, hogy a gsr-en a plexi mennyire fogja meg a szelet ? kb. km/h-ban meddig van rajta szélvédelem ? melyik plexi jobb : a gyári fejidom vagy a pl. givi plexi ? köszönöm a válaszokat.
Sziasztok! Valaki tudna linkelni nekem egy normális DID lancszettet? Találtam 16 ezerért, meg 46 ezerért is, ugyanúgy 100 Le- ig. Nem értem mi a különbség . Köszi
Használtam Repsolt , 10w-40 , 10w-50 , 5w-40 -et mikor a Dolomitokba mentem túrázni . Az a véleményem hogy a többi márka kivétel nélkül jobb volt .5-6 ezer kilométerenként cserélem ahogy a túrák megengedték. Jelenleg Castrol Power1 Racing 10w-50-et használok .Ha hamis , hanem hamis , maradok ennél .Bárdiból vásárolom.68ezer km fölött vagyok.Elmonhatom hogy a 13 éves GSR-emnek lekopogom .........semilyen baja nem volt idáig.
Csak túrázni használtam , kíméltem , kímélem .DE lemerem írni hogy 24 ezernél cseréltem ki a gyári NGK gyújtógyertyákat Denso-ra
-Angliából hozta a fiam - és a mai napig az van benne -44ezerkm ++++ van benne-Ellenőrzöm évente , hézag tökéletes , érintkező fogyás még nem
tapasztalható.Akku 2. van benne.Kb 2 éve teleszkóp olaj csere Motul 15w-re-Gino ajánlásával -Első fékbetétek eredetiek,hátsó kb 50ezernél lett cserélve - 2 napos vezetéstechnikai képzés adott neki , de megérte ...........Minden köszönetem Oldklu- nak a lehetőségért !!!!!
Lánc közel 50 ezer km , Gumit már másodjára Michelin pr 3-at használok , nagyon szeretem !!!!!!!!!!!!!! Ha jól emlékszem elöl 23ezer + nál cseréltem 1 montenegrói túra előtt de utólag mondom hogy kibírta volna , remek gumi.

Nagyon super motor ez a GSR 600 , amire használom arra a legjobb választás
Köszönöm szépen a választ! A valódi Repsolról eddig csak jót hallottam!
Szia. Az eredeti kérdésedre válaszolva, én eddig ipone félszinttel, és motul 5100-al használtam (90% országút, pályázni nem járok vele) a váltás mindkettőnél pontos volt, fogyást, füstöt vagy bármi rendellenes dolgot egyiknél sem tapasztaltam, mondjuk az enyém 600-as. Szerintem rakd bele nyugodtan a full szintetikust, ha neked az jön be, ártani biztos nem fog neki. Egy ismerősöm Repsol full szintetikussal használja. Azt mondta szinén kívül nem érez különösebb változást a fél szintetikushoz képest.