Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem R6osom volt a dagi előtt, azon hátul volt pilot power 2ct, elöl sima, két év alatt 7 ezret mentem vele (nem pályán, csak túrázásra használtam) és úgy vettem észre, hogy semmi nem kopott a hátsó. Ugyh akkor lehet, hogy 2ct pilotot veszek rá hátra, hátha nem kopik úgy.
Sajnos nem mindeki van tisztában a technika határaival...
Azt hiszem Ibituba járt hasonló cipöben. "Zöldi" a banditos forumon szerzett neki belevaló cuccot...
Szia!
Megbontottuk,szét vannak égve a lamellák
A fém része teljesen el van színeződve..Ágo tanácsára finom papírral megcsiszoltuk vissza az egész valamivel jobb lett de ez cserés,mind a fém és a bakelit lamellák is.
Az összeragadás egyik okát a beverödést írtam. Másik probléma szokott még lenni ha "megégetik" a kuplungot, ekkor ha jól emlékszem az acéllamellák elvetemednek, hullámosak lesznek, szintén nem tud oldani a kuplung rendesen. Ezt is csak lamella cserével orvosolható, és tudtommal csak gyári van, mert amúgy az után gyártottak csak betétest árulják.
Megbontásnál figyelni kell mert 3 féle betétes lamella van, más a legbelső, meg a külsö, és pár darab köztes mérete, betétek száma a felületen. Kivülröl tul sok mindet nem fogtok tudni tenni szerintem. Meg kell bontani.
Na a légtelenítés megvolt..semmi javulás.
Belenéztek az olaj betöltő nyíláson és kiderült ősze vannak ragadva a lamellák? Nem is értem,új olaj van benne,ezt csak cserével orvosolható esetleg szétszedni csiszolni és más sorrendbe összerakni?
Ha a PP hátul neked 12e-ret ment, akkor a PR2 elmenne vagy 20-at.
Nekem elöl sem megy 10e-ret sem.
Úgy tudom, hogy ez csak a metzeler valamelyik típusára igaz.
Egyforma gumi csak új korában volt rajta, bár most ha elfogy elöl a PP, akkor oda is van már egy z8-am, a hátsó meg majdnem új, úgyhogy megint egyforma lesz egy darabig.
Sokkal fontosabbnak tartom amúgy, hogy elöl tapadósabb legyen, mint hátul. hogy később csússzon meg az első. Gondolom/remélem ez azonos típusú guminál fennáll, azaz a z8-as első vsz. puhább, mint a z8 hátsó.
A tudósok szerint nem jó a gumik tipusának keverése, mert állítólag úgy van az első tervezve, hogy vizes út esetén a hátsónak előkésziti a területet, azaz a viz egy részét kinyomja a hátsó kerék elől/alól. A hátsó az első kiszorítási tényezőjéhet van méretezve, mármint a barázda. Tehát ha nem egymáshoz tervezett mintát használsz, nam a tervező optimáli szamításait kveted.
Ez elmálet és lehet rajta agyalogni.
A pilot power nagyon jó erre a tipusra. hátul 12ezer után kellett cserélni elől 18 után. 3 garnitúrát koptattam el eddig. a gyári BT20-at alig vártam hogy lekopjon. a két komponensűt még nem próbáltam, de a kővetkező az lesz. hamar melegszik és jól tapad de nem kopik. szóval ajánlott. a rossz utat is jól bírja mármint a hosszbordákat!
Előre jó, de felesleges a 2 komponensű. Elég a sima PP.
Hátra inkább pilot road 2, mert a pp nagyon hamar elfogyna
Sziasztok! Tapasztalatok alapján segítséget szeretnék kérni gumi vásárláshoz. Mennyire ajánljátok a michelin pilot powert a dagira? Esetleg a lassabb kopás érdekében érdemes a két komponensű verziót megvenni? Kérlek segítsetek! :)
Szia!

Holnap viszem légtelenitésre,majd megirom hogy sikerült a művelet
Elöl pilot power, hátul z8.
Sziasztok, egy ezerszer újra és újra felhozott témát szeretnék feszegetni én is egy kicsit... Ki milyen gumit tesz a GSX1400-ra?
Ezen a belsö kosáron, azon bordáin láthatod a nyomokat.

Nem igen lehet normálisan megcsinálni, mert mindegyik bordából ugyan annyit kéne eltávolítani, hogy ismét azonosan legyenek terhelve, viszont az eltávolított anyag miatt megnő a játék, dinamikus terhelés ami tovább növeli, felgyorsítja az újabb beverödést. Szóval érdemes egy jobb állapotúra cserélni.
Sajnos túl nagy motor nyomatéka, és ha az átlagostól éltérően vesznek ki belőle teljesítményt azt erőátvitel láncszemei megsínylik.
Volt már az országban szétrúgott váltó, pedig olyan bazi nagy van benne, hogy 1200 bandité ahhoz képest egy simo váltó...
De szerintem te még megúszod egy légtelenítéssel. Vagy már túl vagy rajta, és nem jött be?
Még egy kérdés.
És ha ez a baja "kuplungkosár van beverődve"
Akkor kuplung csere?
Szia!
Akkor megnézzük ez a légtelenitést,remélem segit.
Èn elsö körben azt mondanám hogy még levegös a kuplung, kéne még párat légteleníteni. Ezért nem emel ki rendesen, ézért tudsz olyan nehzen váltani. A Motul az jó szokott bele lenni. Másik még az lehet hogy a kuplungkosár van beverödve, így a lemallék nem tudnak oldáskor oldódni rendsesen, mert beakanak a beverödött felületbe, így mindig marad rajta nyomaték, ezért is lehet oly nehézkes a váltás. Elsö körben akkor is levegös rendszerre gyanakodnék.
Szia!
Lehet hogy belenyúltam egy kamu olajba?
Szia!
Egy elérhetőséget tudnál adni, az adatlapomon van a címem!
Köszönöm előre is!
Üdv
Szia! Barátom DL 650-én ugyanilyen probléma van, olajcsere után(Motul 10W40). Én is kiváncsi vagyok hogy mitől lehet.
Szia! Én két éve vettem ilyen tárcsát. Az egyik kedves fórumtárs rendelte meg nekem e-bay-en. Ő fizette ki, én meg utaltam neki. A címemre jött a csomag. Jó kis, tárcsa nekem bevált.
Sziasztok!
Egy kis technikai jellegű kérdésem lenne.A napokban el kezdtem használni az új szerzeményem.Azt vettem észre hogy csattog a váltó, nehezen működik,néha 2-ből 1-be esik vissza nehéz az üreset megtalálni.Olaj csere volt Motul 10w40 a kuplung folyadék is cserélve.Az a fura mintha néha beljebb,néha meg mintha kijjebb fogna a kuplung. Mit nézessek meg,valami ötlet?
Gyerekek kérem akinek megvan az Ebay linkje a kínai Alien hullámos első tárcsáknak legyen szíves feltenni mert az én gépemet kétszer kellett azóta újra telepítenem és hiányzik. Fejből nem tudom elővenni itt a fórumon meg annó nekem volt a legrégebbi erre vonatkozó eszmecserém. Voltak azóta akik frissebb tapasztalattal vásároltak ugyan abból a termékből. Aki tud az segítsen legyen szíves Conquistador-nak.
Üdv és köszönet: Pörge
Sziasztok!
Ajánlották, hogy kérdezzek itt nálatok ezért meg is teszem! Tehát külföldi forrásból szeretnék féktárcsát venni, esetleges tapasztalatok, vélemények érdekelnek, vagy a konkrét cég aki intézte a folyamatot, vám stb. Aki járt hasonló cipőben az ne tartsa magába az infót!
Köszönöm!