Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csatlakozz!! Most induló csoport, melynek célja a Suzuki GSX-R típusú motorok népszerűsítése, illetve a tagok közötti tapasztalatok(alkatrészek, túraútvonalak, felszerelés), fényképek és videók megosztása, alkalomadtán közös túrák szervezése!
https://www.facebook.com/group...
Szelep probléma van 100%,az a vicc hogy nincs 1000km se benne...4 új szelepet kapott,a többi be lett csiszolva,lehet hogy újra kellett volna maratnom az összes fészket ? filccel behúztam a zárakat,mindenhol volt 2 mm-s sáv ahol látszott a folytonos zárás,benzinnel teszteltem összeszerelt állapotban,nem láttam beszivárgást.A hengerfejben átlósan mérve 0,15 mm görbület volt,gépműhelyben azt mondták le húzza érintőre ha akarom de az új tömitésnek el kell bírnia.Mindenből gyári cucc.Az új gyűrű soron gondolkoztam,ugyebár tanulmányaim alapján 120 fokban kell elforgatni a gyűrűket,de a manualban meg van adva melyik gyűrűnek hogy kell állnia,és bizony lehet hogy ott is hibáztam,amit csak utólag véletlen szerűen találtam meg.A szelephézagokat inkább a külső határ felé tettem a friss szerelés végett,ha összeülne valami,nehogy az legyen hogy nincs megfelelő hézag,kipufogó 0,23 helyett 20as lett szívó 0,15 helyett 12es,nagyjából most lett volna kontroll,amit a hiba felméréskor meg is tettem,és mind olyan értéken vannak ahova állítottam.Nem Tasi csinálta,itt helyben egy szerelő srác.Nem mondom hogy ő cseszte el,mert legutóbb amikor levettem a sort valamiért volt valami víz szerű gané is az úszóházakban,ami ha nem a Dunába motorozom,aligha kerülhetne a rendszerbe elvileg,rozsda is van már sajnos a tankban.szívócsonkokra gondoltam korábban ,lefújtam féktisztítóval,sehol nem szív falsot ez a görcs pedig egy ilyen kis hibának örülnék a legjobban.Egyenlőre most C vágány.nem sietem most már el,amúgy sincs szeptemberig jogsim,nem szép dolog a tilosban járni de azért használtam nagy ritkán,legutóbbi utamon majd lecsapott a meleg a motorról,lehet hogy túlmelegedett és az vágta tönkre,esetleg szegény keverék valamiért.Ha megint kedvet kapok hozzá akkor nekiállok és megcsinálom,ezúttal még jobban odafigyelve mert hiszem hogy valami banán héjjon csúsztam el,ha meg valakit érdekel így akkor el kell engednem a kezét.
Igen, telok, de akkor már szimering, meg folyadék csere azokban..amúgy ki kell húzni őket, és krómszárakat összeforgatni, ha valahol megnyílik, rés lesz köztük, akkor már nem egyenes...
Féktárcsa is lehet kapott, felni elöl...(mint írtam fékeknél is érdemes folyadékot cserélni)
Villahidak, villahídon az ütközök.esetleg kormánycsapágy is kaphatott.
A hátsó lábtartó konzolja is elnyomódhatott vigyázni kell nehogy beleérjen a kipufogó dob a lengővillába.
Nyilván a képek alapján a sérülések mélysége nem indokol minden felsorolt hibát, de elképzelhető. Ugyanis lehet keveset csúszott, de ha becsapódott valahova, akkor elképzelhető.

A szakszervizeknél az munkaóra díj csak az egyik probléma, a másik, hogy valóban elvégzik -e amit kértél, meg amit kiszámláznak...
Ennyi a sérülés mast nem látok. :-)
Gondoltam a csúszás miatt megnézetem a telókat hogy nem mozdultak esetleg el vagy a kormány
650 eurora lealkudtam mert elcsúszott vele a srác. Kint elég sokat mondtak a javításra neki azért adta oda ennyiért.A szakszervíz amúgy olyan durva árban dolgozik? Még nem hívtam őket.
Nagyon olcsón vehetted a gépet, ha "szakszervizbe" viszed! ;-D
Tényleg az évjáratot kihagytam bocsi :-) a forgalmi 2001 üzembehelyezés de a műanyagokban az évszám 1999. Most fogom bejelenteni a Full gázhoz egy szervízre. Az alvázszám js1ak211300 így kezdődik
Most hogy ennyit ráborítottál, a célegyenesben adod fel? Tasi szinkronizálta volna?

Mégis mire gyanakodtok? Porlasztókra, vagy henger, hengerfejre? Szívócsonkok nem repedezettek?
Nem írtad, hogy melyik évjárat...akkor meg lehetne nézni a szerviz könyvben. A porlasztós gépek a Suzukinál, porlasztóval, vez tengellyel, és néha gyújtásvezérlővel van lekorlátozva. A porlasztót nem olyan nehéz "kinyitni"...nyilván egy gyújtásvezérló csere sem nagy beavatkozás a két csatlakozóval. Amúgy lehet, hogy már régen ki van nyitva, csak papíron 54kW.
Azért az javaslom, hogy előbb barátkozz össze vele, előbb foglalkozz a futóművel, gumikkal, fékkel...aztán inkább legyen rajta, normális gumiabroncs, friss fékfolyadék, telofolyadék, normális fékbetétek, kormánycsapágy, meg legyen behangolva, szinkronba hozva a porlasztósor... aztán ha kevésnek tűnik, akkor lehet nyitogatni.
csak hallomásból tudom az általános bevett szokásokat mint elektronikus tíltás,suber tulattyút megfúrják vagy a membrán fedélben ütközőt alakítanak ki pl. De lehet a motorban is némi turpisság.Elviekben a kocka lámpás meg a boci lámpás 750 is ugyanolyan blokk aztán mégse.A festésen túl ott van a vezérlés,mások a tengelyek,nekem mélyebbet nyit a régebbi ,a gsxr blokkos az korongos állítású és síktolattyús karbi sorral van ellátva,jobban forog mint az újabb generáció.nem sok 12Le külömbség van,de az is érezhető
Azért megkérdezem a suzukiban hogy min változtattak hogy plusz húsz lóerő van a másik blokkban
oké köszi akkor hagyom eredeti állapotába
Arra kell nagyon vigyazni, hogy ne hasznalj folytas nelkuli mocit kis kilowattos forgalmival. Lehet, hogy olcsobb valamivel a kotelezo, de ha egyetlen egyszer balesetet okozol, fizethetsz mindent zsebbol. A biztosito elso dolga, hogy megnezze, hogy stimmelnek-e az adatok. Es ne legyenek ketsegeid, meg fogjak talalni, hogy a Te motor nagyobb teljesitmenyu, mint a papiron. Semmit nem fog kifizetni.
hívj fel egy suzuki márka kereskedést,segítő készek,az alváz szám alapján meg tudják mondani hogy mit tud a motor KW-ba.mert ugye ha kevesebb a kw kevesebbet kell fizetni.nekem is osztrák a motorom,de semmi fojtás sincs sehol se.
Sziasztok! Egy hete vettem egy gsx 750 f-et ausztriából. De ez a változat csak 54 kw-os. Valaki meg tudná mondani hol van a fojtás benne? Köszi :-)
Oké akkor az is jöhet
2500
Még egy kérdés a jobb oldali fehér index búrát mennyiért adod?
oké küld el az email címemre hogy hova utaljam a pénzt stufitibi@citromail.hu
Posta OK!
5000 Ft + posta
A posta megvan 500-ból ha utalod a pénzt.
Üdv
Oké szép és mennyire gondoltál? Még egy kérdés posta megoldható mert Szombathelyen élek.
No,nem akaródzik de úgy hozta az életem hogy meg kellene váljak a motor(ok)tól.Amit tudni érdemes,94es 600cc eredetileg de egy 750es dohogott benne.jelenleg megint kehes,aki csinálta a szinkronizálást ő maga sem érti mitől lett ilyen.Nekem az idegrendszerem lassan felmondja már a szolgálatot.egy év vizsgával rendelkezik.nem egy aranybánya ez az üzlet de hátha valaki szeretne betárazni alkatrészekből,majdnem két kocka boci egy áráért,egyenlőre csak ide írtam ki hátha valakit érdekelne...
Hengersor dugókkal
Főtengely, hajtókarok
36000 Km
GSX 750 F 2002- alkatrészek eladók