Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézz utána rendesen ennek a dolognak. Ne hallgass a mendemondára! Én 1975 óta motorozok, de még soha sem kellett a hátsó gumit szélesebbre cserélnem teljesem feleslegesen. De ezt Te is át tudod gondolni, ha figyelembe veszed azt, hogy a széles gumit kényszeríted rá a keskeny felnire! Azt a pénzt amit erre szórnál el inkább költsd benzinre és gyakorlatra!
A tapadási felület nem lesz nagyobb, sőt kisebb. Igaz szélesebbnek hat de viszont az íve más.
Értem, igazából csak a döntött állapotban lévő nagyobb tapadási felület miatt szeretnék eggyel nagyobb méretű hátsó gumira váltani.
Szia! Azért nem annyira tragikus a helyzet, de az biztos, hogy a gyári gumimérettel a legkiszámíthatóbb a viselkedése. A másik probléma a km. óra. A jelet az első lánckerék tengely fordulatszámából nyeri. Az óra nem tudja,hogy a felhasználó mit mókol. Pontos értéket akkor mutat ha a gyári áttételt használod 15/45, a 600-asnál 15/47, és ezzel az áttétellel a gyári átmérőjű gumiabroncsot pörgeted (150/70).
Tudom a boci nem a legalkalmasabb pályára, de ez van, ezzel kell beérnem...a kecskeméti gokartpályán elég sokat megyek, és a 150/70 (Bridgestone BT-23) elérte határait , már ami a dönthetőséget illeti. Azért szerettem volna 160/60-at (Pirelli Diablo rosso III) de most kicsit betojattál...
Szia! Felmegy a vastagabb papucs hátra. Ha rám halgatsz nem kisérletezel vele. A gyári mérettel a legjobbak a gsx tulajdonságai. A gumik terén amit megtehet az ember ha felrakat egy új sport túra szettet 120/70 17, 150/70 17 méretben. A gyáritól eltérő méretű hátsó gumi befolyásolja a sebesség mérőt is.
Heló! Én meg szoktam indítani havonta egyszer. A legfontosabb ha beindítod járasd üzemmelegre! Beindítom és száraz pálya esetén megyek vele egy kört. Amikor hó van akkor járatás közben(szabad levegőn ) megmozgatom előre-hátra, fékezek párat,telókat megtornáztatom elöl hátul. Így semmi nem tud leragadni,kiszáradni. A szezont pedid egy nagyon alapos bemelegítés utáni olajcserével kezdem.
ha kell valami a bociból telo ..06 70 6063000
Természetesen
Sziasztok, hátulra a gyári 150/70 méretű gumi helyett felmegy a 160/60 ?
Nem árt elindítani, de én nem szoktam 2 heteként. Talán havonta egyszer. Egyébként ha fűtetlen helyen tárolod, nagyon megkönnyíti az indítást ha leveszed az ülést, és indítózás előtt-közben hajszárítóval meleg levegőt fújsz a légszűrőházba.
Szia!

Ez egy olyan motor, amivel menni kell. A legjobb teliesites a hasznalas :D.
De viccet felre teve, nekem egyszer allt 3 hetet, ( nem is tudom hogy birtam ki ) na akkor vagy fel orat vacakoltam, mire sikerult behergelnem. Szerintem nem is az a gond itt, hogy kiszarad a karbi. En ugy gondolom, hogy a tragya minosegu uzemanyag all meg benne, de csunyan. Meg egyebkent van a benzincsapnak egy PRI allasa. Az az atfolyo uzemmod, nem vakumos. Ha sokaig all a tehenke, akkor erdemes inditas elott 1-2 percig arra kapcsolni. Csak ne felejtsd rajta!
Sziasztok! Tapasztalatlan motorosként kérdeznék tőletek. Augusztusban vettem egy bocit és jön a téli leállítás. Kérdésem, hogy télen be kell indítani a motort és ha igen milyen időközönként? Úgy hallottam, és olvasgattam, hogy 2 hetente érdemes beindítani és üzem melegre járatni a motort, hogy a karburátor ne tudjon kiszáradni. Igaz ez? Én már lassan 1 hónapja nem indítottam.
Karcmentes, 8.
Mármint nem a motort húzod fel, hanem a sztenderdet kell lenyomni és mint egy emelő, az felemeli a motort.
Egyébként kézzel nem fel, hanem kicsit hátra kell húzni. Ha van segítségem, akkor mindig azt kérem, hogy hátrafelé húzzák a motort.
Nem a csavar miatt van gyengítve, hanem tudatosan, hogy baleset esetén letörjön, és ne a kormányt vagy a vázat csavarja meg, vagy ne dobja fel a motort ha éppen csúszik és akkor akadna el a kormánycsutka valamiben.
Mit szólnátok akkor a bmw 1200gs-hez? :-D Na az mellett be lehet szarni.300kg körül van.olyan esetlen magas és széles hogy könnyebb sztenderre rakni egy 2 lábú lovat..:-D boci az gyerekjáték ha tudod a metódust
Kormányt balra fordítva bal kézzel fogom, jobbal az utas kapaszkodóját. Amikor elkezdem az állványt taposni, abban a pillanatban meghúzom felfelé a kapaszkodót, ha pont jó ütemben húzod meg, akkor nagyon könnyen felmegy.
Helo! Ezt majd én is kipróbálom. A nyáron egy füves területen akartam középsztenderre tenni a vasat. Ott tudtam emelni a kormányon olyan szinten,hogy tőben eltőrt a bal kormánycső! Csak néztem mint a vett malac,de ha lefele nyomtam stabil volt a kormány. Így mentem haza,és jött az új cucc 10.000 forintért. Figyeljetek rá,mert a bilncsnél nagyon el van gyengítve az anyag a csavar miatt.
Már elkelt!
Üdv
Szia
A műszerfalat mennyiért dobnád hozzám?:)
Üdv
A plexi nem sérült? Mennyiért adnád? Köszi
Hihi... én sem tartom magam pudingnak, de én is megszenvedtem vele, aztán a bocis haverom röhögve elmondta a trükköt. Szóval, bal kéz a kormány végén, amelyet magad felé fordítasz. Jobb kéz az utas lábtartójának a tövénél, ami ugye fel van hajtva most is. Jobb lábbal rá a sztenderre és egy lendülettel nyomod a lábaddal és emeled a jobb kezeddel húzod fel a lábtartónál. A bal kezeddel fogott kormánnyal igazából csak tartod,hogy ne dőljön el, ott nagyon amúgy se tudsz húzni.

Nekem ezzel a technikával azóta is elsőre pikk pakk megy.