Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hozzáteszem, sokan úgy akarják cseréltetni, hogy járó motornál odahajolnak és hangból mondja, hogy csörög, cserélni kéne. Na az ilyet ott is kell hagyni rögtön.

Tasi legalább szétszedi és levideózza, hogy "látod ember, ennyire lötyög, ezé kell cserélni".
Nézd, a barátom is szalonból tolta ki a bocit, neki 30ezer körül mondták, hogy cserélni kellene a vezérműláncot. Mondta is nekik, hogy be vannak b@szva. A végén 130ezernél !!!!! cserélt és még akkor is mehetett volna.

Fel nem foghatom, hogy mi a f@szomtól kéne szinte ugyanolyan gyakran cseréltetni egy vezérműláncot, mint egy vezérműszíjat, hacsak nem a pénzkihúzás miatt.
50-nél cserélni kellett, első tulaj vagyok, szóval annyi volt benne.
Én nem hajtottam ész nélkül,nem pályáztam vele az olajcserénél fogom cserélni az első fékbetét
garnitúrát elöl. Egyébként a kuplungom is érdekes : 32 000-nèl olajcsere utàn megcsúszott! Kímèletes bemelegítés után (6.-ban 4000 fordulat 10 km.) egyszer megcsúszik utána azt csinálsz vele amit akarsz nem csúszik meg még a legnagyobb igénybevétel esetén sem. Érdekes jelenség.
Ha valaminek biztos a futásteljesìtmènye ez a motor az: én toltam ki a szalonból 2004-ben!
Ez volt az első új motorom,de előtte màr làttam ezt-azt és ezért keveslem egy kicsit az alkatrészek élettartamát. Nem kezdőként kezdtem hasznàlni előtte csak Japán gépből többet használtam tartósan az Mz Jawa Izs korszakról nem is beszélve. Amúgy nagyon szeretem, bejártam már vele az Alpokat keresztül-kasul többször is. Németországban is kevés város van ahol ne jártunk volna minden hiba nélkül.
Legalabbis Tasi mester szerint...
Ezt azért fenntartásokkal kezeld.
Az enyemben 40 van es meg gyakorlatilag uj.
Ha nincs allandoan agyon hergelve a gep, akkor elvileg 80-100 siman kene hogy menjen. De a 60 az tuti. Hasznalt vasarlasnal ilyenkor szokott kiderulni, hogy nem annyi az annyi
Sziasztok! A napokban csináltattam egy szervizt 48.000 km-nél. Karbi szinkron,szelephézag.
Ezeket màr othon nem vállalom be,de az olajcsere ,szűrők ,láncszett, fékbetét, kuplung sima ügy.
A szervízből jelezték,hogy a vezérműlánc kuka és cserélni kell.
Érdeklődnék,hogy kinek mennyit ment el ez az alkatrész?
Szeretettel várunk. :)
Heló! Érdekelne a találkozó. Egy K4 750-es gépet hajtok új kora óta. Előtte még pontosítok pár nappal,de szinte biztos,hogy tudok menni.
Nagyon szívesen!
Nem mellesleg a Bazilikánál lesz a kiinduló pont.
Pestről indulóknak pedig ez az infó:
"Hello Mindenki!
Budapesti illetve Budapesten keresztül érkező Bocis Társak!
Van egy ötletem egy közös találkozási ponthoz, ahonnan együtt gurulhatnánk Esztergomba a Bocitali találkozási pontjához! Ehhez az 1-es út Budapest felől Budaörsre vezető oldalán található Shell kutat javasolnám. Itt lehet egy laza reggelivel, kávéval indítani, esetleg tankolni is, ha valaki szeretne.
A javasolt útvonal: Budaörs Shell Kút - Zsámbék - Szomor - Bajna - Nagysáp - Tát - Esztergom.
Ez 67 km, kereken 1 óra, autópálya nincs benne, gyönyörű erdős, szerpentines utakon. Ezerszer megtettem már ezt az utat, ismerem mint a kisujjam. Aki tehát Budapestről jönne, vagy ott szeretne csatlakozni, kérem jelezze ehhez a poszthoz kommentben, hogy tudjam kiket kell majd bevárni reggel.
Indulás 9:00-kor a Shell kútról, így tervezzen Mindenki, aki csatlakozni óhajtana.
Üdv! Zoli"
Köszönöm
Szia!
Itt van a facebook esemény leírása:

"Nagyon beszéljük, hogy jó lenne sok-sok bocit együtt látni legyen az régi vagy új és együtt gurulni! Hát itt az esemény! Hosszas egyeztetés után megszületett egy útvonal ami a következő lett: 10:00 Esztergom-Tát-Héreg-Tata-Környe-Császár (HENRYX FARM)-(és aki gondolja)Kisbér-Csesznek! Akinek esetleg az Esztergomi találkozó messzi lenne, akkor előzetes kalkuláció alapján kb 12:00 felé leszünk Császáron. Kellemes szerpentin, kellemes túraútvonal, kellemes társaság, és gyönyörű motorok várnak ha csatlakozol a résztvevőkhöz! Jöjjön mindenki akinek van rá lehetősége, és töltsünk el egy jó napot együtt! ;)"
Szia, nem vagyok facebookos.....megköszönnöm ha közelebbit is írnál.
Aki esetleg nem facebookozna, annak ezúton jelezném, hogy szeptember 17-én Boci találkozó!
Havert kérdeztem. Azt mondja mióta bezárt a Suzuki, azóta Ő sem tud. Az ismerős bociját Tégásra vitte egy szerelőhöz, aki végül is megcsinálta, de nem volt maradéktalanul elégedett. Részleteket nem kérdeztem.
Sziasztok. Hajdú bihar megyében megbízható boci specialistàt ismer valaki?
Sziasztok. Váltáskor a kuplung ráengedésekor egy ütés hallatszik a blokkból 1es 2es 3asban csak. Nagy lehet a baj? Akinek van tapasztalata irjon köszi.
Illetve keresek még középső (center) támaszt csavarokkal, rugóval együtt. Ezt lehagytam.
Sziasztok! Keresek jó állapotú (nem repedt, nem törött) jobb és bal első sárga index búrát 2003-as (de már a 2004-es faceliftes) Suzuki GSX 750 F bocimra. Az enyémen sajnos repedt és így nem garantálható a műszaki jövő májusban. Szeretném rendbe rakni a gépet. A segítséget előre is köszönöm.
E-mail címem: kozaktomi1992@gmail.com
Azt tudom, hogy 2 féle porlasztótípussal szerelték, meg azt is, hogy kb 2000 környékén kezdték el szerelni az "újabbal" csak te nem árultad el a motorod évjáratát. Bár az úszóház tömítésből ki tudom következtetni, hogy az melyikhez van, de sokszor csak egy általános képet csatolnak, nem minden esetben típus-azonos.

http://www.partzilla.com/parts...

A 4, 40,"34", 25, 14, `16` -es tételek a robbantott ábrán. A tolattyúban a rúgó alatt, szívató dugattyúnál (szerintem ez kakukk tojás, mert az ott csak egy alátét, valójában a 36-os a tömítés, amit szintén érdemes megnézni, nincs-e kirepedezve, mert ott is tud falsolni), tűszelep fészken, pilot csavarnál, a membrán sapka alatt a szinkroncsonknál, és a főfúvóka "alatt".

Innen tudsz letölteni doksit amiben részletes ábrák, képek és leírások vannak:
http://www.manualedereparatie....

Azt azért megjegyezném, hogy egy ilyen beavatkozás után-közben ellenőrizni kell a úszószintet, mely szintén a szerviz manuálban benne van, és felszerelés előtt jobb csinálni egy "nyomáspróbát", egy infúziós flakonból megtáplálni a benzinnel a még kint levő, de beszerelési pozícióban álló porlasztósort, hogy nem folyik, nem ereszt sehol. Ha ezt a motoron csinálod, akkor hiba esetén betódul a benzin a nyitott szelepeken keresztül az égéstérbe, onnan meg leszivárog az olajtérbe...
Ha tömör, és szelepe-hézagok is jók, érdemes nézni egy szinkront, meg a PIlot csavarokat is behangolni, mert biztos eltekergetted.
Szia.probaltalak hivni.de nem erlek el.van tarcsam ha erdekel 703179083.udv P.
Szervusz! köszönöm a segitséget.Az enyém egy kicsit más , de okosabb lettem mégegyszer köszi
A régebbi típusnál így van: