Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Skacok egy elég hülye kérdés de azért foglalkoztat.Nekem és haveromnak van egy K5 ös ezresünk.Nekem full gyári.Neki Limited edition Yoshi dobbal és hozzá állítatta a gépet a dobhoz.Namármost elég sokat kerekezünk.Neki 2 be simán veszi 5 ezertöl az elejét.Nekem meg nem.Söt nekem 7 8 ál is alig akarja felvenni,2 esbe.Én ruhába mindenbe vagy 115 kilo vok ö 80.Nemtom ez menyit számíthat.Csak érdeklödnék, mert nem igazán értem ez miért van.Ez normális vagy gondok lennének a gépemmel?Bár zsir újonan vettem és 9 ezer van benne.Ja és csak sima gázadásrol beszélek no kuplung vagy iylenek.Ezért én egybe veszem fel és doibálom a sebességeket.csak enmtom hoyg övé lett kurva jól beállítva vagy enyim szar.Remélem értitek a kérdésem.Köszke a segítséget.
Nyak Alu 6082, fej PA6. Magyarra fordítva Si1 alu, és teramid, docamid vagy hasonló műanyag, ami épp rá van írva, van ahol eratlon vagy mi a tök.
Azért számít a kialakítás is, nem csak az anyagminőség.
Tomiboy, a gombát milyen anyagból érdemes csinálni? Sajnos az előző egy az egyben leszakadt, a csavar meg elgörbült (8.8) ...
M10x1,25-ből 100-as a leghosszabb méret amit kapni lehet. Elég kevés helyen árulják, pláne belső kulcsnyílásúból. 690ft még nem is olyan vad, Fabory-ban 1300ft körül van darabja.
Az összes japán mocin M10x1,25 és M12x1,25 menetek vannak.
10.8 és 12.8 csavarok nincsenek, csakl 10.9 és 12.9.
Gombának 8.8 vagy 10.9 elég, a 12.9 már sok.
Van másik megoldás, 40 milivel hosszabb csavart veszel, és rágörgőzöd, vagy késsel rávágod a menetet. A metszőt el lehet felejteni, mert az szar szálkás menetet csinál.
Egyedül az apriliákban találtam eddíg normál menetet.
(ha gyertyacsere előtt állsz, és ilyen van a gépedben: NGK CR9E, dobj egy mailt. van NGk iridium gyertyám a gépedbe, és így 50ezer km-re le van tudva a gyertyacsere. ára: 13900)
Rendben, kösz az infot!
A menete nem normál menet, hanem 1,25 ös menetemelkedés . Tehát próbáld meg így: 10x1,25x100 csavar kő vazze!(nem végig menetes!) Ja és 10.8 -as vagy még "szívósabb" kell! Én ma voltam a csavar bótba és 12.8-as van csak nekik 690Ft/db Háát nem éppen a legolcsóbb csavarok egyike! Na sok szerencsét hozzá!
Hy!

Valószínű, hogy más a csavar menetemelkedése, mert én is egy hónapja szopok vele...
Hol lehet ilyen csavart venni? Milyet kell kérnem?
Hi skacok!
Elkészült a bukógomba, vettem csavart is. Ez volt a baj. Mert lehet, hogy a csavar nem normál menetes?
Nagy a valószínűsége hogy lesz(csak ki kéne próbálnom)
zotyo,nekem a 07-es suzuki ugyan úgy törte a csuklómat egy keményebb menet után,mint a kawasaki.Tehát itt csak az dominál zöld akarsz lenni,vagy kék -fehér.Hidd el nincs különbség.Max árban.
Azt a kicsi jelet biztos nem ismered

És igenis a kényelem fontos
Sportmotor legyen kényelmes?
Vegyél burgmant.
Sportmotornak a jó futómű harapós fékek erős motor az erénye, nem a kényelem.
A K7et próbáltam már Bogláron, jó kis gép, viszont ZX-10es tesztmotort nem sikerült felhajtani és az hogy felül rá az ember a kereskedésbe abból meg nehéz eldönteni hogy "kényelmes"-e( ahhoz legalább egy 20-30 km nem ártana)
Üdv!

Megköszönném ha megkérdeznéd, én nem találtam tesztelhető 10-est, de lehet hogy az én "készülékemben" van a hiba!
A kisablakon nem látok változást, tehát nagy mennyiségben nem eszi az tuti...
Olajfogyás mértéke?
Sziasztok!

Kb 4-5 hónapja szolgálok egy ezredes hatása alatt. Még ő főnök. Ezzel különösebben nem is lenne baj, csak észrevettem, hogy eléggé elkezdett füstölni a vas. Terhelés alatt nem veszem észre, álló helyben viszont derekasan löki ki a kékes-fekete füstöt. Főleg nagy fordulaton. Tudom ne tiltassam álló helyben, de ettől függetlenül nem szabadna füstölnie.
Találkozott már valaki ilyennel?
Legutóbb Castrol racing olajat kapott. Egyesek szerint az lehet a hiba oka...

Szervízbe nem akarom addig vinni, amíg nagyjából nem tudom a hiba okát...
Helló!

Mostani Motor Revüben ha jól emlékszem pont van 1 rövid cikk, hogy a Kawa szervez pályamotorozást olyanoknak, akik zx6 vagy zx10-et akarnak venni a Hungaroringre. Ha jól emlékszem csak regisztrálnod kell magad vmelyik kereskedőnél.
Suzukit is ki tudod próbálni a Full-Gasnál, igaz azért fizetni kell, és Bbogláron vagy Blellén van erre lehetőség. De az sem vészes, sztem megéri ha tényleg gondolkozol a vételen.
Ha hozzáfűzhetem személyes megjegyzésemet mielőtt megvennél egy közel 3.5 millás motort ülj rá mind2re és te magad dönts és ne másra hallgass mert akkor lehet hogy utólag bánni fogod.

Peet
Zotyó41: ha ki szeretnéd próbálni a ZX-10R -t, akkor szerintem a D.M.C. Kft nél (volt Csepel művek területe) kellene érdeklődni! Egy jó barátom ott dolgozik, ha gondolod megkérdezem pontosan hogy is megy ez!? De szerintem ezt a témát a ZX-10R tpoicba folytassuk!
üdv.
Köszi! 2003as R1et cserélek. A Kawa felé húzok de sajna nem nagyon van lehetőség kipróbálni ezért kértem véleményeket olyanoktól akik próbálták mindkettőt.
Hát volt szerencsém menni mindegyikkel.Igazából mindegy melyiket veszed.Bár én a 06-os ZX10R-t venném,sokkal jobb volt mint a 05-ös ezres gixxer.Viszont 05-ös ZX10R-t ne vegyél.De ha neked motorvásárláshoz segítség kell,akkor lebeszélnélek az ezres gépekről.
De mint mondtam teszteltük mind a kettőt,és a 06-os ZX10R volt a nyerő,és megbizhatóbb is,és a gyorsabb is.
Urak!

Ezredes vásárlása elött állok(szigorúan új gép). Az egyetlen kérdés már csak az: ZX-10R vagy GSX-R 1000

Vélemények? Esetleg volt aki próbálta mindkettőt?
A szlovák a legjobb!(pascalplast).
Az enyém az spkomposit(nagyatádi) szerintem ez is jobb mint a Dúzs féle.
Ja és 30rugóért vettem alig használtan,az se utolsó dolog.
Ha már így segítettél megkérdezhetem te hol csináltattad?Csakhogy szerinted melyik a legjobb?:)Köszke.