Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt látom hogy:
alcsony ford.-on 5%
közepes ford.-on 5%
magas ford.-on 10%-al
több kaját kap.
most így mennyit eszik?
A p.commander, sztem csak hab a tortán, a dob talán fontosabb.
Gyári görbémmel nem tudok szolgálni, de a dobcsere után az alsó, majd a 2 fölső az állítás utáni görbe.
Utána még jött 1 K&N szűrő, és NGK Iridium, de utánna már nem állíttattam, és nem is mérettem le.
Szerintem akráék is egy powercomannderrel vasalták ki a görgét.
ahogy egy dobcsere is csak akkor teljes ha hozzáállítják a befecskendezést is.
a lyuk valami környezedvédelmi baromság miatt van.....


én kivasaltam az egész motor de jobb nem lett...
és itt már a power commander sem segíthet.
Az hogy 5500-nál a katalizátortól, vagy az exup-tól van e a lyuk nemtudom,
de a nyitott dob teljesen kivasalja, és nyomatékosabbá is teszi az tuti!
Nézd meg az Akra honlapján a diagrammon, és szerintem csak a dob csere sokkal jótékonyabb
mint a komplett rendszer.
Nem oktattalak, csak válaszoltam.
Ja és nincs értelme fenthagyni rajt semmi felesleget, minek, amúgyis egyszerübb leszedni
egybe az egészet.
kúúrvaa ismerős volt a neved, de miután megnéztem a prifil-od rájöttem honnan....a motor revüből
de mivel nekem k3 van nem tudhattam hogy k5-ön lejön a dobbal 1ütt.de azért kössz a kioktatást
és azt hogy kikötik a szelepet, általában írtan függetlenül k1,2,3,4,5,6....-tól, hogy azt hiszik majd jobban megy a motor ha kikötik....de
Köszönöm!

Megyek haza és kikötöm a csokiból. Ezek szerint akkor az egész szarvo motort le kell venni. Én azt hittem, hogy csak ki kell akasztani a bovdent, és a szarvo attól működik tovább. Mégegyszer köszi a segítséget!

A dob egyébként raptor lesz, fekete színű, 11 cm átmérőjű, 35 cm hosszú kerek dob, 70 mm-es kömlővel. Tiszta motogp kinézet. Ha fenn lesz rakok fel képet.
bocsi lemeradt
foto -kis csemege

amugy mas-
juli 7-8 bike tura ,salzburg,IDM fordulora.csak sator kell es fogkefe
aki akar jöhet.
Azért cbr250 mert a K5-ön a dobbal együtt lejön az exup.
Ezért kell a vezetéket elvágni.
Méghozzá a fekete / barnát.
Előlről nézve a jobb csokiból.
én nem értem miért köti ki mindenki, fölül úgyis kinyit, alul meg használ ha folyt egy kicsit.(ezért találták ki)
tavaszra vissza is kötöm.
(nekem a k3-on egy szál van elcsippentve.)
Üdv mindenkinek!

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy K6-os GSXR1000-em. Most jutottam el odáig, hogy sportdon csere előtt állok. Valahogy ki kellene kötni a gyári kipufogó szervomotorját, de nem nagyon tudom, hogy kell, mert egy millió verziót hallottam már, de szerintem egyik sem az igazi. Végleg szeretném kiiktatni, de úgy, hogy a szervomotortól ne érkezzen hibaüzenet.

Talán valaki tud segíteni...
Sziasztok! Kellene egy kis segítség: Úgy tudom, hogy a k3-as 1000 GSXR első fékje osztott betétes volt, akárcsak a ZX10R-eseké (nyergenként 4 kis betét), míg a későbbi évjáratoknál egy nyeregben két nagyobb betét van, mint a CBR1000RR-en. Namármost melyiknek van jobb fékhatása szerintetek? Köszönettel: Fekete István
ming megrendeled a lámpát aztán beszerelni akkár egy autó vagy motor szervízbe szívesen beszerelik olcsón. 1-2ezer forintért ami sztem nem sok érte ha nem tudsz szerelni. ha teccik akkor sztem rendeld meg
Szia!

Ismersz valakit akinek van ilyen elektronikája? Megéri a dolog, érezhető a különbség?

Én a fordulatszámfüggő hangolást néztem ki az oldalukról.

Illetve mennyire komoly a cég? Van valakinek tapasztalata?

Köszönöm,
Szia!

Köszönöm szépen a válaszodat!

Sajnos így én kihagyom a dolgot. Nagyon tetszik, de qrva béna vagyok az ilyesmihez. A suliban is mások segítettek a technika órán...
Sziasztok!!
Ha tudtok valakit, eladnám a k6 gsx-r 1000-kék-fehér gyári alkatrészeit( idomok kipufogó tükrök-stb.)
pályamotor lett belőle. köszi,-tel:06-20-325-9550
Üdv.!
Sajnos más módja nem nagyon van a beszerelésnek, csak az, ha megbontod a lámpát. Ha ragasztott a lámpa, akkor meg kell olvasztani a ragasztót. Ennek egyik módja kicsit viccesen hangzik, de szigorúan pár percre be kell tenni a lámpát a sütőbe :D, a másik, hogy a ragasztót v.mi hőt kibocsájtó szerkezettel olvasztod meg. Ez elvileg nem igényel nagy szakértelmet, de óvatosan kell csinálni az biztos. Az égőkhöz egyébként instrukciókkal ellátott útmutató tartozik, bár nem magyarul.
A szállítási határidő a te és a mások általi rendelés mennyiségétől függ. Ált. 1-2 hét.
Amerikai termék, nem kici kínai, de olcó, nem drága :D Máshol 50-60-ért is árulgatják.
Szia!

Szeretnék kérdezni a lámpáidról?

Milyen módon lehet ezeket az izzókat beszerelni? Mennyire kell hozzá "szétszedni" a lámpát? És van aki vállalja a beszerelést? Mennyi a szállítási határidő? Milyen termékek ezek? Mely országban készülnek?

Köszönöm a válaszaidat!
"tuning helyzetjelző lámpák" eladók ITT
szr.3.14@gmail.com
Igen.
Igen Viking.
Bár nekem egyértelmü volt ez a megoldás 3 dob le, 1 fel.
Csak túl vékony a toldó, és túl hosszú a dob.
Még ha 1-2 lovat el is vesztenék ezzel.
Biaggiék viszont pont emmiatt kisérleteznek.
Eladó 1 pár GSX-R600/750/1000 (2002 évjárattól) tipusú visszapillantó tükör. A nagyvastól lett rendelve, de felszerelésre nem került. Apróbb karcolásokkal , kedvezményes áron.

Érdeklődni: kako.pal@chello.hu
Te egy képet tettél fel, én pedig háromhoz adtam linket.
Például a tiedből nem derült ki az egydobos megoldás, rá is kérdeztek.

Más: A Suzuki gyári WSBK-csapata, az Alstare sem döntötte még el, hogy egy- vagy kétdobos rendszerrel menjenek.
Íme Biaggi K7-ese a valenciai és a mostani katari teszteken:
Valencia: www.suzuki-racing.com//img.asp...

Katar: www.suzuki-racing.com//img.asp...
Basszus tényleg! Bár a nyereg alatt hülyén néz ki a nem szimetrikus 2 dob.
Pár tuning cég próbálkozott eddig olyesmivel, hogy oldalról felvitte az idom mellé a dobot,
( a Hornet 600 kivételével ) ami rendre csúnya is lett.
Vagy 4:2-ből, 4:1-et csinált, ami viszont rendre szép, jó, és könyebb is lett.
De ilyet még senki nem csinált, hogy 2 nyereg alatti dobból 1-et teljesen likvidált.
Érdekes.
Csak arra céloztam, hogy a TwoBrothers a ZX10-el is ugyanezt csinálta: a két dobból egyet, arról is asszem 9 kiló mínusz jött le így...
halihó
kérdésem lenne felétek! jobb a 190-es gumi helyett a 180-as?