Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivan emberek?
Az összes 1000-es gixxer tulaj eltűnt? Lementetek a térképről?
Nem semmi,ahogy széttört a váz.Megtennéd,hogy részletezed az esetet?
Hát ez azért nem semmi, jobbulást kívánok szerencse hogy nem történt nagyobb baj, amilyen emberek jogosítványt kapnak. Ami a mocit illeti...
Kéztöréssel meguszta.
De az 50 meg volt a srácnak bőven
A motor haggyán, de a haverral mi van!?
Látom Te is felfigyeltél a jelenségre! Ha megtudod melyik topikba mentek a nípök, írj egy választ légyszi. bár ha elromlik az idő, lehet hogy megkerülnek!
Kár érte! :-(((((((
Haverom K7 gépe.18 éves autos emberkének "köszönhetöen",leamortizálodott.Csak övatosan!
Hy kék-fehérek!
Na ne szórakozzatok már, hogy gyári idomos motorra akartok rakni sbk kormányt
Az idomos sportmotorhoz csutkakormány való, a street fighter-hez meg tulajdonképpen
mindegy, csak ízléses legyen az átalakítás... Szerintem.
Én azért hagytam meg 2 átépített motoromon is a csutkát, hogy ne szabjon le a szél.
De a téli terv: a K7-esen csőkormány, (mert annyira megtetszett a csajom 750-esén )
idom le, ufo fejidom, max 185 kg tele, és 200 ló!
Hello emberek!

Mi ez a siri csend a topikban? Senki sehol, vagy mindenki tépi neki?
Háát hely az nem sok volt. A plexiből sajna ki kellett vágni egy darabot. A kormány az tényleg a magasabb fajta volt, de egy hátrafele menő kiemelő volt hozzá (kb. 45 fokos dőlés). Én szerintem neked is csonkítanod kell majd, vagy ne forgolódj vele szűk helyen . Én amiket eddig láttam mindegyiknél az idom vagy a plekó vágva volt.
Szevasz!
Én is most agyalok egy csőkormányos átalakításon, szeretném énis gyári idomokkal megoldani. Megnéztem a képeidet, de egy kicsit magasnak tűnt (még a régebbi képen) a cucc. Ha alacsonyabbra hagynám, beleérne az idomba vagy a plexibe? Mennyi helyed volt még azzal a kiemelővel?
Nagyon inpozáns a felsorolás! Mindíg örülök egy rutinos rókának! Írd meg pontosan mire van szükséged! Tudod, a motorodra!
Acer14:
Ja, volt már pár vas a kezeim alatt. 750-es Katana, 91-es gixxxer750, SRAD 750 99, K1 750, 2 hayabusa... most meg ez az ezres. Egy kalandozásom volt, egy 94-es 1000-es FZR Exup. A GSXR betűk a forgalmiban már megszokottak.
Most egy indexet hajkurászok, eldőltem vele egy ilyen vezetéstechnikai tréningen, aztán a jobb első odalett.
Látom nem ma kezdted, az FZR1000 EXUP volt az élső motor amibe belerakták.
Acer14:
Igen, meglestem, fektetve áll, semmi nem akadályozza a szabad gázáramlást. A rugó jó erősen tartja. Szerintem tanultak Yamaháéktól, mert ha anno az FZR-ben elszakadt a bowden, akkor keresztben állt a szelep. Itt ha elszakadt, max a nyomaték lesz kisebb alul, aztán annyi.
Figyu Nobby! Akartam kérdezni már! Kiiktattad a kipufból az EXUP szelepet? illetve ha bent hagyod ellenőrizd a helyzetét, mert ha el van fordulva a csőben, akadájozza a szabad gázáramlást!
Van hosszabb fékcsövem is.
Kedd éjjelig érj ide, vagy legyél otthon szerdán 9 körü, mert megyünk le a balatonra, és letudnánk vinni.
Ennek örülök! Ha futómű állítási kérdése van valakinek, kérdezzen nyugodtan.
Szia!
Ne haragudj, egyszer már csak odaérek! Kell a villahid is...
Feltéve, ha még aktuális a biznisz...
Peppe ha eljöttél volna az idomért, láthattad volna, hogy van villahidam is a mocidhoz.
Szia!

Engem érdekelne a felső villahidad! Amennyiben jó a K4-re...
Ja, mi a nem széria?