Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szintén van pár eladó holmim. :)

K3-K4:

Üvegszálas pályaidom szett minden eleme, fejidomtartó konzollal: 50.000 Ft
️Sérülésmentes váz, nem papírozható A vázvédő szilikonja van csak rajta: 50.000 Ft
Blokkalkatrészek, a motor hibátlan állapotban lett szétszerelve:
- Blokköntvény: 20.000 Ft
- Komplett váltó: 50.000 Ft
- Kuplungszerkezet: 40.000 Ft
- Komplett hengerfej: 30.000 Ft
- Generátor forgórész: 5.000 Ft
- Olajteknő pumpával: 10.000 Ft
- Önindító: 10.000 Ft
- Dugattyúk: 20.000 Ft
- Vízpumpa: 10.000 Ft

K5-K6:

Üvegszálas farokidom, alsórész és üléstartó, szivaccsal: 10.000 Ft
Bocs a képek itt vannak, ha kell valakinek valami hívjon!
Sziasztok

Keresek Suzuki Gsxr 1000 k5 vaznyulvany hátsó részét! Kérem akinek van jelezze! 0036303638259
Ezen kívül van pár eladó cuccom ehhez a típushoz. Komplett palyaidom szett, van egy pár gyári idomom is és pár apróság.
Erigyél mán Aranka!
Mert sóher vagy,sajnálod tőle a jót!!!
Repsol Moto Racing 10w50-et használok csak pályán 2 éve. És tudjátok miért azt? Mert jár hozzá egy láncspay mindig akcióban... :-)
Túl van misztifikálva ez az olaj kérdés, mindegyik full szintetikus racing olaj jó. Max a váltón érzed, ha érzed, hogy az egyikkel finomabb mint a másikkal, de lehet ez is csak képzelgés... :-) És így van, kb 5 pályanaponként vagy ha a kémlelőablakban úgy látom, hogy már fekete és nem tetszik, akkor előbb csere...
ezt jól elbasztam... :D
na itt:
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
sziasztok! rég jártam erre, de ha valakit érdekel... :
https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/12161726
Jó egészséget hozzá !
Szevasz Jócó öreg sámán!
Asszem jövőhét elején emelőre tesszük a csíkost. De sherpa üzemben marad.
Ja , elfeledtem : Szép jó estét motorostárs !
Mint az égnek lesz holnap azt a jó édesanyja csipáját ! Azt hiszem nem lesz motorozás mostanában, pedig a napokban jöttem haza Zalaegerszegről, és még jöttek szembe MOTOROSOK ! Nem győztem integetni. Na ilyen sem lesz egyhamar !
Más a színe!
Pályázni adnék azért én is neki minimum egy 7100-est.
De közúton hajkurászni elég nekem az 5100 is úgy hiszem.
Pályázni biztos nem raknék bele 5100. Pályagépbe 300V kell. 15w50.
Én most gondolkodom hogy mit tegyek a K4-be csak pályára. Eddig V300 volt benne, de nem hiszem hogy az 5100 ne lenne elég ezeknek a blokkoknak. ~5 pályanaponként úgyis kap újat, és azért nem mindegy hogy 10.000 vagy 17.000 egy 4L-es kanna.
Érzem is én azt a dúrván 6000 Ft-ot.
Mer a különbség érezhető olaj és olaj közt. .
Há mír?
Nem vagy zenész. .
Raktam bele most 7100- et. Mondom kipróbálom. Előtte 5100 volt benne mindig.
Azon kívűl hogy a pénztárcám vékonyodott nem éreztem semmivel többet.
Szerintem a gyári az 17/42, nekem 15/45 van rajta
Olajból ha Motul akkor tökmindegy hogy 5100 vagy 7100, az 5100 is túlteljesíti a gyári előírást.
Sziasztok!, újabb kérdéssel fordulnék hozzátok!
100?-es k3-ba ki milyen olajat ajánl motul 5100 v 7100? Továbbá érdekelne mi a gyári lánc és lánckerék áttétel? de az is érdekel kinek milyen áttétel vált be :)
Minden választ előre is köszönök
Srácok! Valakit nem érdekelne egy teljes pályaszett K5 1000-re? Hátsó lámpának a hely megvan, illetve a fejidomban van egy kis lámpa, így utcán is lehet vele közlekedni. Így együtt 35000 Ft-ot, gondoltam érte, az első kis lámpával plusz színbe ugyanilyen tankvédővel együtt. (Hátsó lámpa nem jár hozzá, illetve gyári idomszettre csere érdekel, persze ráfizetek.)
Pontosan. Ennek így kell működnie. Kiszámolja ő, hogy mennyire kell dúsítani ahhoz, hogy a normális alapjáratot tartsa. Ez már nem az a technika, amikor 2000-es fordulaton pörgette a szivató a motort.