Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek már nem azok a bölcsővázas gixerek mint amiket régen gyártottak és bennük volt az anyag! Ropi itt már minden a könnyítés javára, szóval ekkora csattanásnál én a tökömet ráteszem hogy a váznak sanyi..

Oliver örülök hogy te megúsztad, nem semmi ütközés volt ez és hogy téged nem fogott meg a kocsi oldala. Volt aki 65-70-el ment oldalba egy bmw-nek. Később ebből kifolyólag elhagyta az élők sorát.
Ne maradjon ki. Térj át a pályázásra. Ott ilyen nem történik és ha nagyot esel 1 perc múlva ott a mentő.
Ehhhh.
Nem tudom még, először megvárom amíg lenyugszanak itthon a kedélyek. Lehet kimarad egy szezon.
Jöttünk ki egy faluból, egyenes belátható út, szemben nekem bal oldalon állt egy autó az út szélén és mikor közel értünk kibaszta az indexet és meg akart keresztben fordulni. Gondolom nézte a tükröt, hogy hátulról jön-e vmi, szembe meg nem nézett vagy kitakart pl az A oszlop. Szerencsére nem mentünk gyorsan, 100 körülről próbáltam fékezni, de épp csak sikerült meghúzni csatt előtt.
Helyette?
Törés nincs rajta, de esélyes, hogy ekkora csattnál elment. Majd aki megveszi a roncsot beméreti ha akarja.
Még nem volt szemlézni, addig nem akarok hozzányúlni.
Lofaszt nem látok a képen csak azt hogy hutotol előre semmi nem maradt.
Hát ez szerintem nem kérdés még kép alapján sem.

No és hogy történt?
A váz is KO vagy az megúszta?
Biztosító?
Enyhen szolva.
TK-lett?
Eladó egy pár tartaléknak vett k5 1000 kék oldalidom. Szép állapotban, nincs törve, javítgatva. iá: 45.000,-
Sziasztok,

Van pár eladó holmim K3-K4 1000-hez, többek között váz, blokk, pályaidom, illetve pár üvegszálas elem K5-K6 1000-hez. :)

https://www.kepesmotor.hu/bont...
Nincs valakinek eladó bodis gp1 dob?
Örülök
Röviden válaszolva: Ha anno megfelelő állapotban volt padozás előtt a motor és most is megfelelően van karbantartva, akkor nincs értelme. Persze biztosan lehetne nyerni egy hangyafasznyit, de ahogy Jano3 is mondja, nem az utolsó lóerőket keresed a motorban. Sajnos ennyi teljesítményvesztés benne van a pakliban az idő előrehaladtával.
A benzin-levegő aránynak van egy tartománya amin belül az utcai motorok jól működnek, és nincs komolyabb teljesitmény vagy fogyasztás ingadozás.
Hacsak nem az utolsó lóerők kinyerése a cél akkor nem kell minden szerviz után ujrapadozni.
Most azért nem nyugtattál meg teljesen... :-)
Tehát konkrétan az én mocim prop-tech-es gyári ecu (nem power commander) belövésen volt a nyitott kipufogóhoz (vegyük úgy, hogy akkor minden, mindennel össze lett lőve). Most ment 2 idényt és télen egy szelephézag ellenőrzés/állítás csinálok. A szinkron ekkor meg lesz nézve, ha kell beállítva, ezeket itt meg tudom csinálni házon belül.
És akkor a kérdés: Mi van a prop-tech-es padolásos művelettel? Azt is meg kell újra csinálni?
Mivel a motor folyamatosan kopik ezért ártani nem árt, de nem hiszem hogy szükséges lenne. Ha a szelephézag be van állítva(ebben az esetben az a lényeges hogy a szeleptányérok megfelelően tömítsenek), és a szivócsőnyomások is egyeznek(a fojtószelepek megfelelően vannak szinkronizálva), akkor vehetjük ezt alaphelyzetnek, ehhez már lehet állítani a befecskendezési mennyiségeket. Ehhez képest csak romlani tud a helyzet ha elmászik a hézag vagy a szinkron, de azokat beállítva ismét az alaphelyzetbe tér vissza a rendszerünk, tehát nagy különbség nem lehet.

Ha netán valaki a gyújtéstérképet babrálja, na ott már sokkal több összetevőből áll a rendszer. Kevesen vágnak bele, szerintem élsporton kívül nincs is nagyon értelme.
Szuper! És akkor mi van, amikor x ezer km után újra elviszed szelephézag állításra és fojtószelep szinkronra. Akkor padra is megint fel kell tenni Power commander vagy gyári ecu állításra?
Köszönöm, akkor előbb szinkron
FoJtószelepszinkronnál a szívócsövek statikus nyomáskülönbségét viszik le nullára, a fojtószelepek egymáshoz képesti állításával. Ennek alapfeltétele hogy a szelephézag megfelelő legyen. A befecskendezők fix, előre beállított értéken dolgoznak, amit (többek között) a szívócsőnyomás is befolyásol, ezért szükséges hogy a 4 szívócső megegyezzen.

Ezt követően pl Power Commanderrel lehetőség van a gyári befecskendezés térkép módosítására, ugyanis a PC egy korrekciós tényező segítségével felülírja az ECU-t.

Injektort beállítani nem tudsz, a befecskendezési idő/mennyiség módosításának pedig a megfelelő szelephézag és szinkronizált szívócsőnyomás az alapfeltétele.
Lehet hülyeséget írok és javítsatok ki, de ott csak a gyári térképet írják. A szinkronnál pedig az injektorok egyszerre való működését állítják be.
Azon rágódok, h ott úgy is épp ezt állítják, akkor nem felesleges előtte a szinkron?