Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért mielőtt elviszed egy padolásra, nem árt hogy ha szinkronban jár mind a 4 henger. :)
Szerintetek mi legyen előbb: kipuff miatti padolás (gyári elektronikával egyenlőre), vagy az injektor/folytószelep szinkron? Vagy egyik szükségtelenné teszi a másikat?
Megírtam privátban!
Kék jobb lenne, de adj egy telszámot mailban. Megkérdezem mennyi lenne festeni.
Majd nem érti miért kell hátsófék hogy keresztbetegye féktávon!
Azért ha majd eladó sorba kerül és tényleg felrakjátok, ismertessétek az új tulajdonossal. Me leszooja magát ha megrendeki a k4 kuplung lamella szetet. Aztán meg nem érti a dolgot miért nem jo.
dnor! Nagyon rendes volt a cimborád, köszönöm az elérhetőséget!
Amit elmondott, hogy 2-3 filléres alkatrész (nut meg egy csavar) kivételével, elméletben teljesen felpattintható a K5 kuplung kompletten (tehát a K5 lamellákkal értendő).
Azt mondja picit nehezebb kézierővel működik utána... Gyakorlatilag ennyi.
Nekem még van 2 pályanap, utána állok neki, majd beszámolok.
kipufogón látod.
20,000km olaszban 1 szezon
Ha sikerül szerezni pár infót, kérlek oszd meg velem is. :)
Húzzol neki egy jó kövéret aztán ha olyat látsz mint ha egy TDI állna melleted na az eszi az olajat. Amúgy gyakorlatba dől el.
Vásárlás előtt hogy lehet meg győzködni róla hogy eszi az olajat vagy sem? (gondolom valahogy csak meg lehet állapítani)
Jaja én is akartam írni, hogy ha kevés km-erest akar a jó magyar ember akkor lehet hozatni be olaszból azt lehet csodálkozni hogy órája szerint 30 ezer km-ernél miért eszi az olajat.

Csatlakoznék az előttem szólóhoz, ne a km-ert nézd hanem az állapotát. Amelyiknek van gazdája azon látszik hogy gondoskodott e róla vagy csak hajtotta mint a paraszt.
10e
Üdv! Nekem k5 volt most K8-am van.
1. Szerintem méretben egész hasonlóak, talán a k5 minimálisan nagyobbnak tűnt.
3.Volt váz visszahívás a K5-K6-nál, ezt vázszám alapján megmondják. Fék visszahívás meg mindegyiknél. A váz csak akkor számít, ha esetleg esel vele, a fék meg sokkal jobb utána se lesz. Egyék különösebb hibája szerintem nincs.
4. 40 felett ne nézzél? :) 40 alatt nem fogsz találni. (már ami tényleg annyit futott). Szerintem nagyon kevés van 40 alatti futással, és ha esetleg akadna 100-ból 2 akkor azt 1,5ért nem adják oda szerintem. Nézd meg a galériában van egy srác K3-K4-el 90e felett jár. Állapotot vegyél. Ha szép a hangja jó a motor meg lehet venni szerintem. Vagy lehet reménykedni az olaszból behozott 20e km-esben.
6. Nekem pályán mindkét motor csipegeti az olajat. Ilyen fordulatszámnál nem is csodálom. Rá kell tölteni. Utcán nagyon fogyott el minimumig egy szezon alatt se.
12. Ha tényleg nem száguldozol és döntögetni is finoman fogod akkor tényleg Pilot road. Nekem PR4 van a Z750s-en és esőben nagyon jó, szárazon meg kb olyan mint amilyennek kinéz. De elég drága és a gsx-r azért megeszi hamar azt is.
99-es R1 nem ette az olajat. GSX-R nem jó ilyen célra, főleg nem 2005-től. FZS 1000 jó ahogy kiadták, én tettem bele másik elejt nem lett jobb.
1,500,000
Irányárat tudnál adni?
Dobot csak azért raknék rá hogy ha netán leugrok Horvátországba legyen hova bedobni a rövid nadrágot meg a papucsot :) (erre ott a háti táska tudom :P) .

Nekem hosszú úton csuklóm/hátam sose fájt.

Yamaha-t az olaj fogyasztás miat többet nem vennék, pár ismerősöm akinek yamaha-ja van azok is panaszkodtak.

Szeretek alaposan mindent megtudni a k5-k8 közötti .

Ha hátsó ülés helyet ülés pupot rakok akkor az részben csomagtartónak is lehet használni?
A kérdéseidből a következőket vontam le:
- árérzékeny vagy (nem meglepő ez mifelénk)
- dobozolni/csomagozni szeretnél
- nem vagy egy Ghostrider
- kedveled az analóg technikát
Ezek alapján nem lenne jobb választás mondjuk egy FZS1000? (http://totalbike.hu/tesztek/2017/03/31/yamaha_fzs1000_fazer_2003/) Ha a kínálat krémjéből választasz, akkor is marad jó fél misi futómű erősítésre/felújításra, rendes gumira (80-90e egy jó sport-túra szett), meg egy európai turnéra. :)

A gixxernél maradva, ugyan én sajnos nem tudom mindenre a választ, de ezekre talán igen:
7. sztem ezeken mind van kormánygátló
9. Semmi elektronikai extrát nem tudsz kikapcsolni... mert NINCS. :) Se ABS, se semmi.
11. Aki gixxer ezerre dobozt tesz, az egyéb gaztettekre is képes. :) (Hengertáska, nyeregtáska akkor inkább)
12. Remek szinten tart a sport-túra szegmens. Pirelli Angel GT, Metzeler Roadtec 01, Michelin Pilot Road 3 v 4 (kb csökkenő sportossági sorrendben).
Szép estét / reggelt kívánok mindenkinek.
Volna egy pár kérdésem önökhöz.

Előszó : honda cbr 600 motorom volt (1988).. Utána jött az 1000 res thunderace.. Viszont most jelenleg szeretnék egy gsxr 1000 - t. 195cm magas vagyok.. Mindenképpen gsxr-t szeretnék.

Kérdéseim a következők lennének.
1.Gsxr k5-k6 vagy k7-k8 a nagyobb testileg/térfogat/termete?
2.Mire kell figyelni mikor megnézek k5-k8 közötti motort vásárlás előtt?
3.Mik a tipus hibák amik xy km után elő szokott jönni?
4. Minden hol azt hallom 40.000km fölött ne is nézzek.. Thunderace motoromba 50700km volt mikor eladtam, napi szinten használva volt. 40-50.000km gsxr-t érdemes venni ha tulajdonos foglalkozót vele rendesen?
5. Téli tankkal városi használat esetén 200-250km képes megtenni? Netán többet?
6. Titkos rejtett széria hibák mik lennének? (yamaha esetén zabálta az olajat rendesen)
7. Kormány stabilizátor van k5-k8 közöttiekben?
8. Váltóval kapcsolatban mik a tapasztalatok?
9. Abs meg egyéb extrákat ki lehet kapcsolni? Vagy mokolni kell?
10. Alkatrészeket nézve mennyire költséges a motor?
11. Csomag tartott fel lehet helyezni hátra (váz + dobozra gondolok)
12. Milyen gumit érdemes felrakni? (ha csak 0-130km/h között motorozok) (száraz és esős időben)

Ha netán túl sok primitív kérdést tettem volna fel és valakit zavar elnézést kérek, csak motor vásárlás előtt nem szeretnék 1.5 milliót kidobni az ablakon (nehezen össze gyűjtött pénz amit csak a gsxr miat gyűjtöttem sok sok 12-14 órás munkával)
Sziasztok.

Ti milyen áttételt használtok? Most raktam fel -1+2-t eddig hátul volt +2. Kicsit tartok, hogy sokat bukok a végsebességen ezzel és amikor 299-et mutat az óra elmegy mellettem a haccázas Érdekelne mik a tapasztalatok!?
Írtam. Köszi!
Lelked rajta.
Idén volt szerencsém gyepálni egy agyonelektronikázott S 1000 RR-t Brno-ban. Akkora plusz élményt adott, hogy biztonságban érezted magad kigyorsításnál, kjó volt, hogy nem kellett kuplungolni visszaváltásnál féktávon, semmi másra nem kellett figyelni csak az élményre... Jobb kéz, bal láb, ennyi kell hozzá, istenkirályság!!! :-)

A csúszókuplung meg kell nekünk pályára, mert látod tönkrebaszarintódik a kuplung féktávon 1 szezon alatt...
dobj egy mailt, megadom.
Nekem ez a fölösleges plusz...,,, Én annak örülök hogy se kipörgés gátló nincs a motoromon se rajt elektronika se kerekezésgátló se semmi rövidített betűs faszság. Én rajtam múlik minden ha balfasz vagyok elnyalok... ennyi, ha meg tudok ülni egy nyers motort nekem az adja a jóérzést.. persze megértem én a másik oldalt is aki biztonságra vágyik....