Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, ha már ennyi pénzt szánnék rá, akkor lehet hogy nem itt keresgélnék, hanem a mobile-n. Ott azért nagyobb a választék.
Sziasztok! K5-től vennék ezredest korrekt állapotban, 1,7M.-ig. Ha tudtok valami tényleg jót, szóljatok légyszi! Egész héten kizárólag leharcolt, széttekergetett hulladékokba futottam bele. Köszönöm!
Sziasztok,

Valaki tud valamit erről a motorról? :)

https://www.kepesmotor.hu/suzu...
Ahogy jólesik, úgy kell menni. Van lassú meg gyors csoport is. :-)
Nekem az remlik hogy a pályára azé vinnem ki mert ott büntetlenül kitaposhatom a belit.
Persze meghalalom neki az élményt a gyakoribb cserékkel és karbantartással.
De ha az a cél inkább hogy nyalogatom majd alapjáraton picit korbeketyerek akkor én kérek elnézést.
Kopó alkatrész. :-)
No de ki mondta neked?
köszönök mindent az injektorhoz én se tudtam mit mondani nekem is úgy mondták a helyszínen, amúgy én is pályázok és egyet értek hogy ,amíg nem törik addig teljes megóvásban sokkalta inkább odafigyelnek egy pályagépre mint utcaira én is hasonlóan cselekszem:)
Szia!Az injektorhoz nem tudok hozzászolni nekem még nem volt vele gondon vagy legalábbis nem vettem észre.Ami nekem furcsa és eddig még más motoromnál nem tapasztaltam a szabadonfutó ment tönkre
Többe van azelső fékbetéted mint a 2004 sé majd 8 körül plusszos. Oldaltámasz rugo ha gyenge be tud játszani hibába menetközbe játszós talajon. Jobb be rakni egy erősebbet. Ecunál a csatikat jo átnézni jol tömít e a csatin a tömítés,,, vagy meg van e még egyáltalán...

Elég megbízható blokként emlegetik a k3-k4 et. Az injektororos dolgot marhaságnak tartom 50 ezernél.... mindjárt ott tartok. Szerintem butaság. Mást nem tudok mondani. Jó motor ha nem szar.
A fekre is azért panaszkodik mindenki mert sokkal kisebb a terhelés.
Persze sok motoron az idétlen tuning meg az esések okozta dolgok az más kérdés...
Ezt a sztereotípiát a pályázásssal kapcsolatban saját tapasztalatból mondom, hogy érdemes levetkőzni. Egy pályamotor jobb kezekben van mint utcai társai. Soha nem simogattam annyit az utcai mocimat mint mióta pályázok. 350 km-t megyünk egy pályanap. Olajcsere (én kb. 3 pályanaponként azaz 1000km), odafigyelés, ellenőrzés , sokkal sűrűbb. Ohne kátyúk a futóműnek, nincs por, sár, stb. Idén belehúztam, fogok menni 3500km-t!? Egy vicc... :-) Nagyságrenddel kisebb igénybevétel mint amit az utcai mocimnak kellett elviselni.
Hello. Nekem csak k5-öm volt, de amennyire én tudom azért nem gyakori, hogy ilyen gondja legyen a motoroknak. Inkább csak a másodlagos pillangószelep motorja szokott szarakodni, de a k3-ban talán nincs is. Egyáltalán, hogy vetted észre, hogy ki lett cserélve? Atixot kellene pl megkérdezni, hogy mennyire szokták keresni. Biztos több tapasztalata van és talán tudja is mitől halnak meg.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni K3-as 1000-el kapcsolatban főleg azokat kérdezem akiknek volt vagy van, hogy milyen típusú hibákat észleltetek vagy jöttek elő és mennyire szokványos hogy egy állításunk szerint 50.000 km-et futott motoron már injektor sort kellett cserélni ( megjegyezném biztos hogy pályáztak a motorral)
Plusz minden formájú pozitív negatív tapasztalat is érdekelne.
Előre is köszönök mindent és szép napot:)
Szerintetek is kuplung felújítás vár rám? :-(
http://youtu.be/76PCgRmTl9o
KawA UGYAN MÁR A SUZUKI ÁRNYÉKA
Csak kawa fanatikus!
Te ilyen vicces pali vagy igaz?! :)
Vagy tolja bele a gazba!!!...Még nem hallotam ilyet hogy mosás így megzavarjon motort!..(igaz ez suzuki)
Levegővel fujasd ki az ülés alatt található valamennyi csatit. Ott van a relé is...
Valamint az index kapcsolot. Aztán told ki a napra.
Sziasztok! Mosás után (Pedig vigyáztam csak áztattam szinte alacsony nyomáson) mind a 2 indexem jobb oldalt folyamatosan világít ha rajta van a gyujtás ha nincs... Valami tanács hogy mit nézzek meg mit csekkoljak? Köszi
Jah, azt hittem az is rövíd volt.
A rövid fékkart sosem szerettem, az ebayes is hosszú fékkar volt és így volt teljesen más a különbség.