Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van privát email címed?
még1 kérdés :) Tasi mondta vannak gixer karbijaid... eladásra is vannak? :) ha igen mennyiért adod? :)
k.istván köszönöm a válaszod :) utánajárok milyen vez tengely van benne sokat segítettél :)
A vezer tengelyeken, vagy a gyújtásalaplapon, vagy a jeladó rotoron, gyújtásvezérlón vannak felöntések, cikkszámok, kódok ezekböl lehet visszakeresni, hogy melyik modellhez való.

Pl :
http://www.bike-parts-suz.de/s... ezen az oldalon lakatrészek cikkszámára rákattintva a megnyíló új oldalon listázza, hogy melyik modellekbe volt még beépítve. Pl egy a veztelyen levő lánckerék azonos a gsxr 1100 86-92 évjáratokban, és a GSX-F 1100 verzióban is, de pl a veztengely nem azonos a korai gsxr és gsx-f típusoknál...

Ha ez egy valóban gsx-f "felső rész" meg a porlasztó is, akkor elsö körben annak megfelelő gyári fúvóka méretekkel kéne ellátni porlasztókat, de figyelni kell mert a fúvókák az én ismereteim szerint minimum kétféle-képpen vannak számozva, az egyik számozás szerint a furat átmérője van megadva, a másik számozás szerint egy átfolyási arányszám.
Ha porlasztó alapállapotban van, akkor erősen ajánlott első körben a gyári légszűrővel belevágni, ugyanis, légszűrő nélkül nem tud rendesen kialakulni a nyomáskülönbség a porlasztóban lévő membrán két oldala között, így nem fogja tudni megemelni a tolattyút a membrán, nem fog leforogni a motor, elviszi a keveréket a szűrő hiánya...
és hogy tudom megállapítani hogy pontosan milyen a vezérlése? mert mint mondottad attol függ a karbi is beállítás minden... és végeredményben össze lehet hozni ezzel a karbival vagy szerezzek rá újat? :)
nem rossz a sziló de csak mértékkel
nem tudom ez lehet gsx r 1100 a pupos .... vagy sima bandit ,,, vagy gsx 1100 f de mind háromban más a v tengely .. a szilozás pedig nem bűn .. igaz itt látom hogy bünn de már a gyártok is el hagyták ... el hagyák a tömitéseket és mindent sziloval ragasztanak !
az enyém előéletéről annyit tudok amit a tulaj elmondott...ette az olajat felfuratta elmondása szerint 1127ccm re és bontott dugyattyut talált bele amivel összerakták fasza volt nem ette az olajat de a fogyasztása felment 10 l fölé...eltekergették a karbit de nem lett jobb ezért vett rá egy gsx1100f karbit amivel jó lett és a fogyasztása is lement vmilyen szerelővel ráhangolta...utána vettem meg és elég lepukkant állapotban volt 190 ért vettem gondolhatod rendberaktam átalakítottam és most itt tartok...
nagyon fasza !!! :)
itt egy rövid hajtokaros válto olajozásos block 1256 ccm ez van most a motoromba már majd nem 30 ezret szalatt a fogyasztása is jo 6 liter körűl nyugisan

http://www.sportmotor.hu/album...
itt egy pár kép róla... az előttem lévő pasztázott lepucoltam kapott tömitést ...lehet meg tudsz vmit állapítani a képekből
be valom mert sok gigxeres -nek el is mondtam .ÉN még egy régi gsx blokot hoztam össze /görgös / egy 1340 wisseko setel shacs hajtokarokal szará mokolt karbi és levegő bevezetésel amit egy alfa romeo kompresor hajtott .....

kb 1 gombocom bánta volt benne yosimura v tengely / csak 200 000 / 193 lovat és 162 nm tudot de egyszerüen nem lehetett vele normálisan közlekedni 12 - 16 litereket evet és a leg nagyobb baja az volt hogy hiába volt meg toldva az olaj hütö hiába volt keté választva és közte olaj termostatt .... városba 10 perc után nem volt alapjárat ................
csak szakmai szemel és kiváncsiságból épitetem / ma is müködik Austriában hobbi gyorsulási versenyeken / de szerintem egy jo gyári bloktol nincs jobb az utcára ....... a gigxer amugy is nagy tartalékokal bir kisebb változtatásal 170 lovat simán ki tol
lehet hogy kevés vagyok de lelkesen próbálkozok és a sokat is szopok vele legalább tanulok belőle
az hogy a a jelölések ki jönnek az nem jelent semitt .................. ha minden gyári akkor a jelöléseknek a manual szerint kell hogy legyenek ... de ....... dddddeeeee ki tudja milyen bandit , gigxer és gsx alkatrészeket mokoltak össze ..

LEHET hogy nem véletlenűl volt el rakva a vezérlés,,,,, pl Gagiva gsx-r 1100 ő sokat szopot a v tengely erdőben .. sokat is beszéltünk rola ... de neki az lett a meg oldás hogy gigxer 750 tengelyket tett be és a fogaskerék felfogási pontokat szépen meg csinálta állithatora .... igy faszán be tudta löni a gépét ............. amit irtam is nem mindegy hogy jönn ki a szelep egye nyitás ugye ha hátrább teszed nő a nyomaték ha elöre veszed a fordulatott tudod növelni .... de minden össze függ a torok át mérő a kipu nyitása az air box a cv tolatyu rugó ereje a légszűrő át erresztő képesége a benzin szint,,,a tük és a fuvokák mérete ...

ez egy olyan nagy ERDŐ hogy szerintem te ehezz kevés vagy
köszönöm Tasi a választ :) a blokkot még nem bontottam meg hengerfejlevételre gondolok...a vezérlése a kipfogósor 1 foggal el volt rakva azt beállítottam minden átfordításon passzol...de lehet akkor jobban járok ha szerzek egy gixer sort :) hogy tudom kideríteni hogy milyen vezérlés van benne milyen jelölést keressek?
ATTI te nagyon ügyes vagy ....................
minden esetre eből a pár képből látszik hogy ez nem 1127 block az is látszik hogy nem gyári pupos a teteje hengerfely ,szelepfedél a régi 1053 ccm az alja pedig szerintem az 1100 f -é tehát 1127 ccm ferdefogazásu kuplungos és modositott vezérlésű .... EZT IGY MÁR ÖSSZE LEHET HOZZNI ...............

szerintem venni kéne egy 36 sort minimum és ahozz air boxot .. K Istvának van egy raklapal !! .. de a követkekő problem hogy a pupos vázba meg nem be rakható a 89 -től gyártot air box ... ugyanakor maga a karburátor sor 86 , 87 , 88 ban ilyen volt a gsx r 1100 en is csak emlékeim szerint a leg kisebb 36 -os volt és nem volt ki vezetve a központi alapjárat csavar .. de hogy 4 csavaros volt a cv tető az biztos ..Sajnos a suzuki mimndig is költség hatékonyságból .... minden alkatrészt ami valahova ki lett felylesztve és polcon maradt !!! azt szépen évekel késöbb is be épitete más modelekbe .. igy szerintem ki deriteni ,, LEHETETLEN !

egy biztos nem mükszik rendesen

én meg nézném a v tengelyek jelöléseit irásait , ki deriteném melyik vezérlés fajta van benne .. hány ccm furat/löket !
ha pl ez egy 1100 f block csak a hengerfely lett rá téve pupos gigxer akkor müködnie kéne de ugye itt 2 szemel rövidebb a v lánc és más a löket /furat . Még a furat le is van szarva ! de a löket miatt nem jönn össza a dolog csak gép munka után .

ugyan ez a baj a pupos fő tengelyel is amitt már sokan meg szoptak teljesen ugyan az minden paszol csak ép a löket miatt 1 mm képtelenség össze hozzni a vezérlést .... 1 fordulatra helyin van a másodikra el megy a következöre megint a helyin és az ujabb fordulatra megint csuszik ..... ... arrol nem beszélve hogy alul a fordulásnál 0, 5 mm le marad és felül a süritésnél megint hija van a 0,5 mm nek igy max 120- 125 psi tud csinálni sürités .. ami kevés
jogos a két pont ........... valoban ez nem bandi sor ............ még kiebb 34 -es
köszönöm a válaszokat :) és felismertem a külömbséget a 2 karbi között és azt is leírtam korábban hogy egy gsx 1100f karburátor és ennek a tipusnak a manuáljában 14,6+-1mm es úszóállítási érték volt és arra lett beállítva és úgy állítottam ahogy Tasi is a videóban ...nem folyik túl :) és az air box is mevan a gyárija :)
Sziasztok !
Addig rakosgattam a szelep hézagoló lapkákat ,hogy a szívó oldali szelephézag: 0.13 - 0.17 mm között ,kipufogó oldali szelephézag: 0.18- 0.23 mm között van. Így csak egy hézagoló lapkát kell vennem ( 7.48 x 1.62-est ). Szerintetek optimálisak így a hézagok?
http://www.bike-parts-suz.de/s...

http://www.ebay.de/itm/Vergase...

Szerintem ez inkább egy gsx-f 1100 porlasztó az elsö évjáratokról. A fontos, hogy teljesen más az úszója, mint a mi 36-38-40-es mikuninkon vannak...így feltételezhetően a 14.6 mm-es érték sem alkalmazható ezeknél, így eleve már az sem jó értékre van beállítva.
Ezek után, ha a versenyző nem ismerte fel a különbséget a videódon szereplő porlasztó meg a sajátja között, akkor elég nehéz lesz neki azokat a fogásokat végig csinálnia a sajátján amit te bemutattál...

Ahogy te feszegetted, mondjuk ott kéne kezdeni, hogy milyen blokk van benne, a száma alapján, megnézni a veztengelyeket-beazonosítani, a gyújtás alaplapot, gyújtásvezérlőt szintén, aztán a kupac alkatrészhez hozzáválasztani egy passzoló porlasztót (lehetőleg gyári paraméterekkel) és légszűrő dobozt -szűrőt, .

Addig csak bohóckodás az egész főleg szakmai ismeretek és tapasztalatok nélkül.
sehányast ,,, ez igy nem fog müködni elöször is ez egy bandi karbi sor ... és nincs rajta air box soha nem lesz jó .... a gigxer block evvel nem fog soha normálisan menni ... vagy tegyé rá egy normális nem meg kerülös cv- set vagy kelenek bandit v tengelyek és ugy menni fog kis szürökel is igy csak szenvedés ............

meg mondom mia baj kicsi a karbi és a motor nagyot sziv egy bizonyos fordulaton ki rántja a benyát de el égetni nem tudja .. lehet hogy hosszas kisérletezésel talán el lehetne találni .. de sajnos teljesen más a bandi és a gigxer szelep egybe nyitása ...... más erők hatnak és air box nélkűl egy nagy szopás .. itt ugyan ez volt a baj néz meg