Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom szereltek ezerrel. Nos én is bütykölgetek és elvileg értek is valamicskét a dolgokhoz (gyakorlatilag azért nem annyira) ezért kérdeznék olyat aki ismeri jobban a GSXR 750 (97) karbist. Indul hidegen szívatóval kicsit nehezen, majd üzemi hőfokon pöc-röf, de nem megy szépen.
Karbi sor le, kitisztít (féktisztítóval) nagyjából úszószint belőve visszarakom, de semmi változás. Négy új NGK 9E gyertya van benne. Alapjáraton jár a motor, egyes hengert lehúzom semmi változás, ugyanúgy megy. Ennél a hengernél egy új NGK pipa van felrakva (nem a gyári) Gyertya ki, szikra van még sem megy a henger.

Esetleg van valakinek valami ötlete (speciális hiba lehetőség a gixernél) mi okozhatja?
Sziasztok!
750-es szervizmanuált nézegettem ,és most tűnt fel ,hogy a 38-ason ,35-ös ,és a 36-os karbin ,meg 37.5-ös a pilot fúvóka ,gyárilag. Biztos ez sem véletlen.....
Köszönöm mindkettőtöknek, sokat segítettetek a dolgok megértésében.
A műveletet úgysem én fogom csinálni, tudás, adatok és műszerezettség híján mindenképp a már említett szerelőre fogok hagyatkozni, tőle is sok mindent ellestem már az évek alatt, például ezt a féktisztítós trükköt is.
A motor jelenleg még nem lesz felébresztve, mihelyt vége a téli álomnak és valamit lépünk ez ügyben, mindenképp leírom majd a tapasztaltakat.
Féktisztó spray nyomsz a pillangó tengelyeihez, meg a szívató tengelyeihez.
Képeken láthatod, hogy mely tömítések miatt falsolhat.
A Pilot csavarnál, ha többet kell kitekerni, és kilazulgat, akkor egy új o -gyűrű a kitekeredés és a falsolás ellen is sokat jelent. Meg egy kicsit meg kell húzni a rugót, hogy nagyobb legyen az élőfeszítése a hosszabb nyugalmi állapot miatt.
A filckarika még kapható :tétel -21 :13556-44B00-000 SEAL
http://www.bike-parts-suz.de/s...

vagy lehet venni elvileg karmantyút Tajvanból, meg komplett tömítéskészletet is:
http://www.litetek.co/Guide_Mi...
A farsokat csak vizsgálódással lehet megállapítani, persze,ez tiszta sor, viszont 3 fölé nem szívesen tekergélnénk a keverékszabályzót, mert volt már rá példa és az lett a vége, hogy elállítódott, mert ott már nem olyan erősen fogta a rugó a csavart.
Látom, nem hangember vagy. Mondjuk, nem is feltételeztem egy percig sem.
Ha spanifer, akkor spanifer.
Lehet, nekifutunk még egyszer ennek a sornak, aztán kiderül, mire jutunk vele.
De igen sok munkaóra van már benne.
jol szemlélteted ..................... igy igaz .. a 3 dik kép .. TE ....ÁLLAT .............
azt a 4 dik karbit vizsgáljátok meg rendesen .. szerintem vagy a tengelynél .... vagy szivatonál ...... farsol ... vagy pillangó számozás más ..... esetleg van olyan is hogy 3 torok résel van a karbi .. és van olyan hogy 4 kis résel ... ez nem mindegy
azt nem tudom hogy most ez 36 ,,, vagy 38 a kető nem kompatibilis jol mondja Pista ! ..

aztán nem minden esetben a nagyobb alapjárati fuvoka a meg oldás pl: a tied mondjuk 36 al szerelt folytott meg van furva 900 ccm ra a gyári alapjárati 36 nál lehet 30 as ez kevés .. lehet 35 -ös ez ép hogy elég volt a 750 nek .. és lehet 37.5 is ennek elégnek kell lennie .... agyári beállitás 2- 2,5 .. ha ezt 3.5 -4.5 re teszed vinnie kell .. vagy a pilot fuvoka 40 -es ott meg az a baj hogy a 2 -2.5 már sok egy uj motornak ami csak 900 ccm .. szerintem ha a 40 le tekered 1.- 1.5 re akor az meg kevés

elöször is mindenkép a farsot kell meg nézni .... aztán én nem tenék nagyobb alapjáratit bele mert akkor alul torpani fog és kormozni hosszas alapjáratról be fulad ..... mindenkép a pilot csavart kéne kijebb tekerni egy 37.5 fuvokával inditanék
Arra akkor figyelni, hogy nem teljesen kompatibilis a 36 mm-es a 38/40-essel! Máshonnan van a membrán alatti nyomás biztosítva. A 36-osnál a légszűrőből jön a csonkon keresztül. A 38-40-esnél, ki van vezetve külön egy kis öklömnyi szűrődobozhoz a membrán alatti tér levegőztetése.

A 36 mm es szívócsonkjaiba rohadt nehéz a 38-ast beleerőszakolni...egyszer azaz kétszer kellett ilyet csinálnom, de spaniferrel ment.
Köszönöm Pisti!
Szerintem a hétvégén megvitatom a szerelővel, a többit meg megbeszéljük, amint bővebbet tudok mondani.
Amúgy, jelenleg szerintem egy szimpla 36-os sor van fenn némileg megpiszkált alapjárati rendszerrel.
Jövő héten jelentkezem mire jutottunk.
Ezzel tisztában is vagyok.
A gyárija lett átfúvókázva.
Sőt, igazából az üzemi rendszer teljesen jól elboldogult a megnövekedett térfogattal, ami nagyon nyűgös, ideges lett, az az alapjárati+átmeneti rendszer.
Azokhoz vettem 6 db gyári új alapjárati fúvókát, (azért 6-ot, ha netán túltolnánk.:) ) a szerelő, aki az egész blokk átalakítását végezte, hozzá dörzsárazta az alapjárati keverékképzés legoptimálisabb működéséhez, ezzel a résszel meg is voltunk.
Viszont az egyik karburátor a sorból valószínűleg már lehetett cserélve, vagy valami komolyabb gebasz lehetett vele, mert még a szinkronnál is csak úgy működik szépen a motor, ha annak a karbinak sántít a szinkronja.
Jelenleg úgy állunk, hogy szépen megyen, (bár jól be kell melegíteni, hidegen még kicsit torpan) de szívatón egyszerűen csak 3 henger megyen egészen sokáig.
A tavaszi hidegindításoknál meg ez nem éppen előnyös momentum.
38 -al nagyobb fuvokákal meg lehet mokolni .. esetleg ............... 40 es kisebb alapjárati és lerakot tűvel gyári 122.5 fővel .. én igy probálnám a 750 vizes légszüröje jo mind a ketőhőz 38 .. 40
Bár Tasi azt írja, hogy spec karbi kell, de szerintem a 38 mm mikuni elboldogul a 900 ccm-el, ha 1100-en is néha szolgál 38 mm-es a 40mm-es helyett, vagy elég volt a 36 mm-es 1990-ig az 1100-en .
38mm-esböl van pár igen szép állapotú, ami nincs kikopva, el van ultra hangos mosóval tisztítva. Nyilván a gyári tömítések ki lettek belőlük szedve, mert mind megkeményedett, de ezt át lehet rakni a tiedből, vagy kell hozzá javítószett pluszban.
A képek szerint DYNO cucc van benne...
a te vasad -hozz Zoli speciális karbi kell mivel fel van téve 900 ccm re a 750 kevés a 1100 sok
bocs .....!!!!! a mérések meleg állapotra érvényesek, ha hidegen méred ,kb 0.5 -és 1.2 csöken a meleg méréshez képest !!

tudjátok ilyen diszlexiás rohamom van ,, volt
a kompreszio mérőbe t elágazás és kompreszoral meg nyomni kb 6 baral és papira irni 30 mp ig menyire megy le ... utána át forgat ni a szivó ütem végére ez minden motornál más .. de de a felső holdpont elött 25 % löket hosszal már be van zárva minden szelep és a dugó még csak háromnegyed uton van ... szoval itt is felfujni és mérni .

az első méréskor nem esik a nyomás 3-4 bar allá TÖKÉLETES a motor ha be esik .. 3 bar allá akkor vagy a szelep , szelepek eresztenek !!vagy a dugatyu gyűrű ,dugó , le tapat gyűrű esetleg a hengeren van erös huzzás ..

a második esetben a dugó egy olyan pozicioban áll ahol szinte nincs kopás ! ha itt tartja a 4 bart akor a furás elkerülhetettlen vagy uj dugó gyürü be épitése ezt már a széd szedés után a mérések alapján kell el dönteni .
Ha itt is le erreszt 3 bar allá 30 mp allatt akkor még lehet hogy csak a szelepek tömitetlenek .

nagyon jo modszer ha kompresziott mérünk ! és kevésnek tünik a gyertya furatban teszünk egy kis kenö olajat , egy kávés kanál ... és jol meg forgatjuk kérszer 10 mp ig üresen ... ha ez után 1-2 báral emelkedik a mértés........ kopot a motor
a régi pupos 1056 ccm 135 psi a furás határ de simán mennek még 125 psi vel is ...a gyári uj 13 bár . / 190 psi . Az 1127 ccm 142 psi a furás határ de ezzek is még vigan mennek 130 psi -ig itt az uj 13,5 -14 bar / ez 195-205 psi ..

a vizesek 750 - 1100 ig a határ 155 psi .............. az ujak 14.5- 15 bar 215 psi


a mérések meleg állapotra érvényesek ha hidegen méred kb 0.5 -és 1.2 báral növekszik .. de mindig a saját akkujával kel mérni ..az as név adó .. ha valamilyen reneleneség van ....

felsö holtponra kell tekerni . munka ütem
Szia Pisti! Utánanéznék, az enyém féle jószágban miféle karburátorsor van, ha esetleg jutna, érdekelne engem is egy garnitúrta, de akár csak egy db értelmes állapotú is jó volna.
Az enyémben van egy fekete bárány, ami elcseszi az összhatást, a hidegindítást meg pláne.
Mail cím az adatlapomon.
szia Tasi :) az lenne a kérdésem hogy ezek az olajos 1100-es blokkok mekkora kompressziót produkálnak? 165psi-t mértem tudom nem a legjobb érték :(
http://totalbike.hu/magazin/tantiszt/
Van ilyen műgyantás tankfestés megoldás. Veteránosoknál nézzél szét ezügyben.
Szűrőt akármennyit rakhatsz az a nagyon apró vasport úgy is átengedi.
Ezért lehet páran megköveznek de én úgy oldottam meg a problémát hogy a tank oldalára és aljára raktam neodímiumot, persze belülről. Ez egy nagyon erős mágnesfajta. Rossz vinyókból bontottam ki őket és megfogja fémhulladékot.
Spuri adalék meg erősen ajánlott a fos benzin miatt....
Sziasztok!
Lenne egy szakmai kérdésem, igaz nem gixxer, hanem FZR 1000 Exup, de legalább a korosztály egyezik és ahogy látom többetek látott már közelről motort. :) Sokat állt a motor külföldön épp a felélesztési fázisban vagyok, enyhén foltokban rozsdásodik a tank belülről és érdeklődnék van-e valakinek valami bevált receptje, hogy hogy lehet elkerülni az elduguló karburátorsort. A rozsdátlanításra az apró csavarok + betonkeverőn forgatás szerintem beválna, de attól félek, hogy rövid idő alatt újra megjelenne a rozsda. Vagy gyárilag volt a 80-90-es években belső felületvédelem egyáltalán vagy az a trükk hogy legyen benne mindig minél több benzin és nincs gond?
Üdv,
heli06@freemail.hu