Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Suzuki gsxr 600 k2 hez keresek kormánystabilizatort jó állapotban köszönöm... florianfedor@gmail.com
Nem fáradt olaj van a kannába Hanem ami maradt benne.A 2 söröspiklibe a bal oldali az 5100 a jobb pedig repsol racing 4t. A repsol valóban sárga az 5100 re továbbra is inkább pirosat mondanék...
Hát gyerekek van itthon 3 kanna mindhárom piros Egy régi sima meg 2 ujabb MA2 lefényképezem ma mindhármat
Üdv. Magyar001!

Nekem eddig mindig sárga volt az 5100 10W40. Ráadásul ha lentebb olvasol akkor látod hogy Color Visual Amber ami azt jelenti hogy Szín: Borostyán-sárga!

We retain the right to modify the general c
haracteristics of our products
in order to offer to our customers the latest technic
al development.
Product specifications are not definitive fr
om the order which is subject to our gener
al conditions of sale and warranty. – Mad
e in France
MOTUL
- 119 Bd Félix Faure - 93303 AUBERVILLIERS CEDEX -
BP 94

Tel:
33 1 48 11 70 00 -
Fax: 33 1 48 33 28 79. Web Site: www.motul.com
03/15
5100 4T 10W-40
High Performance Motorcycle Lubricant
Technosynthese
®
- Ester
TYPE OF USE
Street & road bikes, trails, off road bikes, enduro, trial...fitted with 4 Stroke engines, integrated
gearbox or not, wet or dry clutch, engines meeting Euro 2 or Euro 3 emission regulation, fitted with
exhaust gas after treatment systems: catalytic
converters, air injection into exhaust pipe...
Suitable for specific SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI
engines requiring SAE 10W-40 viscosity grade
oil.
Other uses: street bikes without catalytic converters, scooters, ATV’s, UTV’s...
PERFORMANCE
STANDARDS API SM / SL / SJ / SH / SG
SPECIFICATIONS JASO MA2 under N° M033MOT112
Protection
Technosynthese
®
lubricant reinforced by Ester base stock to warranty anti-wear properties and
improve gear protection and life time.
Improved oil film resistance at high temperatures for engine durability.
Optimized Phosphorus and Sulphur content (JASO MA2 - 1200 ppm) for better operating conditions
of catalytic converters.
The innovative anti wear additives package provides
excellent gearbox protection. FZG Gear Test
results: Pass FLS 14
.
The
FZG
(
F
orschungsstelle für
Z
ahnrader und
G
etriebebau) Test, evaluates
fluid lubricating and wear protection properties at the interface of a loaded set of gears.
Comfort
JASO has created its own 4-stroke motorcycle standard -JASO T903- which has three grades MA,
MA1 and MA2.
JASO MA2 offers the most efficient friction levels to guarantee the clutch engagement during the
three riding modes: Starting, Acceleration and Constant Speed.
RECOMMENDATIONS
Drain interval: according to manufacturers’ recommendations and tune to your own use.
Can be mixed with synthetic or mineral lubricants.
PROPERTIES
Color Visual Amber
Viscosity grade SAE J 300
10W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.871
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 89.8 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.82 mm²/s
Viscosity Index ASTM D2270 157
Pour point ASTM D97 -33°C / -27°F
Flash point ASTM D92 226°C / 438.8°F
TBN ASTM D2896 7.5 mg KOH/g
Az 5100 is piros
Pedig van sör is!
ott egyemeg a rosseb
Szevasaztok Urak, újak-régiek!
Mentek motorshowra jövőhéten?
Köszi Srácok
Üdv.: Norbi!
Igen A 7100-nak piros színe van, viszont az 5100-nak meg meg sima aranysárga a színe. Tehát meg nyugodhatsz ennek ilyen színűnek kell lennie.
Az ELF gyári Kawasaki olaja is zöld. A Castrol Power meg piros.
Valaki aki 7100-as motult itat a géppel, megmondaná nekem az olaj színét?
Furcsálom kicsit, hogy nem a megszokott arany sárga szine van. Piros :D azt tudom hogy a factori line meg neonzöld. ez ezek szerint akkor ilyen motul sajátosság? :D
Keress meg!
Enyémnek is ez volt a baja amugy mielőtt megvettem de még az előző gazdi átadás előtt kijavítatta.Aztán reggelente hidegen kicsit nehezebben akart indulni a gép.Volt h elindult majd azonnal vissza leállt.Aztán amikor karbiszinkronra és szelephézagra vittem a prop techbe előadtam a sztorit a szerelő srácnak hogy ezt csinálja a gép.Kb 20 perc mulva megjelent az injektorsorral a kezébe Hogy megvan a nehéz indítás oka...Amikor kijavították a szelepsor motorját a tengelyt elforgatták 180 fokkal és ugy rakták össze.És mivel a hidegindítórendszer szabályzója meg a tengely másikvégén van az egyáltalán nem is működött.
Brian javit ilyet,a gumitopikban megtalalhato.
Lehet külön motort venni hozzá De javítható is általába valamelyik forrasztás enged el benne a rezonanciátol.Ilyenkor zárlatot vagy vezetékszakadást érzékel és kiírja a hibakódot.Az injektor sor árán bevitted volna egy normális szervízbe ahol értenek hozzá megcsinálták volna a motort és kitörölték volna a hibakódot.
Sziasztok!

Olyan problémám lenne (gsxr 600 k4), hogy a műszerfalon "FI" hibakódot ír. Szétszedés után észrevettük, hogy a másodlagos pillangószelepek nem zárnak. Először azt hittük hogy a léptető motorral lesz a baj, de mivel külön nem árulnak hozzá ilyet (legalábbis én nem találtam) ezért vettem egy teljes injektorsort működő léptetőmotorral.

Beletettük az új injektort, majd annyi történt, hogy zárt állásból nyitott állásba kerültek a szelepek és azóta egyáltalán nem zárnak. A "FI" hibakódot már nem jelzi a műszerfalon, de a szelepek továbbra sem zárnak. Gyújtás ráadásnál egy kicsit megmozdulnak, de olyan hatást kelt mintha megtorpanna a rendszer és nem lenne elég "erő" hogy zárt állásba fordítsa a szelepeket.

Valami ötlet esetleg?
Ezt szajkózom én is, nem azért van, hogy keveset egyen.
Valahogy mindig 6 körül mászkálok.
Érdekel mert fizetni kell,általában euro-val.
És ha a tavalyit nézem volt az amikor verte az 500-at is literje.

Amúgy szerpentinen inkább picit kevesebb.

Bár szerpentine válogatja.
Az itthoniakon nem vagyok annyira bátor,tuti jön szembe kiskocsit toló morétól az x6-on át a vágóasztalt fenn hagyó kombájnig minden azt a rohadsok susnyást ami benő meg a kátyukat nem is említve.
Itthon inkább nézelődés van és fütyörészés,a többiek meg megvárnak.
dede.......sosem érdekelt az üzemanyg......volt occó és most az occo kut is occó a haccázasom meg 12-evett 14-48-al
Dehogy vagy.
na igy vagyok én ezzel
szintén K5 600 gyárit áttétellel utcán átlag 6 liter. ebben van temp is meg normálisan használva is.

nekem 7,3 nál utcán még sose evett többet, de akkor egész nap a szerpentinen evett a fene, ott meg nem kímélem

mondjuk pont leszarom mennyit eszik, nem azért van


Nyemtom... 6-7 éve...